Big or small lies are lies ♥ 45

Jag suckar tungt jag ville inte prata med fans just nu,Jag vänder mej om och där står hon,Tjejen som jag älskar mest av allt.Hon släpper sin väska och sedan börjar hon springa imot mej.Vi möts i mitten med en kram.

-Åkte du aldrig?

-Jag tänkte det men jag kunde inte,Jag kan inte lämna någon jag älskar


 



Ambers perspektiv

- Förlåt det var aldrig meningen att såra dig,
- Det gör inget Justin kom så åker vi tillbaka till hotellet.
- Visst.
När vi kom tillbaka till hotellet gick vi direkt upp till vårat rum och hyrde en film.
Jag gosade mig in i Justins famn och andades en hans goda perfym doft.
Under filmen somnade vi båda, filmen var inte så bra som vi trodde att den skulle vara.
På morgonen vaknade vi av att solen sken in i vårt rum.
- Godmorgon babe .
- Godmorgon Älskling.
När jag vaknade till insåg jag att vi låg precis som vi somnade, jag låg fortfarnade på Justins bröst med hans arm runt om mig. Det tog nårgra minuter innan vi gick upp,jag sätter upp mitt hår stog åt alla så jag var fick sätta upp det i en liten bulle.
- Ska du ha en sista konsert här i Portugal idag ?
- Japp den sista, men sen åker vi till Ryssland
- Okej, när åker vi ?
- Imorgon klockan 12.
- Okej, så vi måste börja packa idag ?
- Japp, ska vi gå ner och äta ?
- Visst.
Frukostbuffèn bestog av massor av nya goda saker, jag tog en smörgås och en glas o'boy
- Jag tycker synd om o'boy sa Justin från ingenstans
- Vaför det ?
- För att du misbrukar den
- Det gör jag inte alls.
- Jo du har tilloch med sagt det själv.
- Skit muttrade jag lågt.
Scooter kom när vi nästan var klara, vi satt och pratade med honom tills han var klar gick vi tillbaka och vi skildes åt.
- Ska vi packa eller ?
- Japp tyvär måste vi det.
Jag kollar runt i vårt rum och ser kläder som ligger överallt mina smink saker ligger lite över allt och Justins papper ligger också överallt.
Det är knappt så man ser golvet, jag börjar med att ta mina kläder och viker dem fint och lägger dem i väskan sen tar jag bort allt smink.
Justin tog lite längre tid på sig innan han var klar, efter 3 timmar städande eller ta undan alla kläder var både Justin och jag klar.
Vi behövde inte städa som tur var eftersom en städerska ska göra det.
- Vi ska äta om en timme och sen åka direkt till konserten.
- okej då ska jag göra mig iordning.
Jag tog en dusch och tog på mig lite finare kläder än vanligt.
Jag plattade håret och sminkade mig lite lätt så jag såg fräsh ut.
- Vad fin du är älskling.
- aww tack du är också jätte fin.
Han gav mig en puss på kinden innan vi gick ut till dem andra.
- Vilka är det vi väntar på ?
- Pattie, Kenny och Marc.
Det tog nåra minuter innan dem tre kom ner.
- Är alla här ?
Utanför stog en limo som körde oss till en resturang.
Alla satte sig på en plats, jag satt brevid pattie på min högra sida och Alfredo på min vänstra och Justin. Brevid justin satt Taylor och Seth på varsin sida.
Några servitriser kom och tog våra beställningar och när kankse 20 minuter hade gått hade alla sin mat framför sig. Dem var väldigt snabba på att laga maten.
Det var jättegott alla åt och åt tills det var slut på tallriken.
Klockan 19:10 åkte vi till en stor arena där Justin och gänget värmde upp och hade en soundcheck.
När han var klar med soundchecken kom han backstage och bytte kläder.
- Lycka till babe.
Jag gav honom en puss och önskade han lycka till innan han sprang upp på scen.
Skrik från tusentals tjejers hördes när Justin sprang upp på scen.
Konserten var som vanligt underbar, fansen var galna och Justin var helt grym som han brukar.
Alla dansare gick till varsitt eget rum och duschade, Justin gick också in i sitt rum och duschade. Han frågade ifall jag ville följa med in men jag sa att jag stannar kvar här ute med dem andra.
- så hur tyckte du det gick för Justin frågade Pattie.
- Han var helt otrolig som vanligt.
- Ja fansen var ju grymma idag.
Pattie gick iväg till Scooter så jag vände mig om och började prata med Taylor och Seth.
-Tja.
- Tja Blondie.
- Vad pratar ni om ?
- Fotboll.
- Gud vad tråkigt, kan vi inte prata om något annat ?
- Jo som vaddå?
- Jag vet inte, vad har ni gjort på senaste tiden då ?
- Inget tp chillat, gått på några fester dudå ?
- tp samma.
Vi stog och pratade lite men när vi inte kom på någon mer att prata om stog vi i pinsam tystnad men som tur var så kom Justin och räddade oss.
- Är ni klara ?
- Aa.
Utanför stog det massor av fans och några ynka papparatzi som ville ha bilder och autograf.
Alla gick och satte sig i bilen förutom Justin som skrev autografer till fansen.
När Justin var klar hoppade han in i bilen. Vi gick upp till våra rum och somnade på direkten.
PÅ morgonen knackade pattie på dörren.
- Dax att vakna vi ska till flygplatsen.
Tydligen skulle Taylor och Seth hem idag för det var något med deras mormor och morfar som skulle komma till dem och dem brukar aldrig vara här för att dem bor i Frankrike. Tror att det var Taylors mormor och morfar skulle komma och Seth hängde på och åkte hem så han inte behövde åka ensam hem.
Jag tog på mig ett par sköna mjukisbyxor och en tjocktröja till.
Jag orkade inte äta fast jag följde ändå med Justin ner.
- Godmorgon ungar sa Pattie när hon satte sig på en stol brevid oss.
- Godmorgon Pattie sa jag och log trött mot henne
- Godmorgon mamma sa Justin och gav henne en snabb kram.
- Ska du inte äta Amber ?
- Nej jag är inte hungrig.
- Okej, du kan ju äta på flyget om du är hungrig.
När Justin var klar gick vi upp till vårat rum för sista gången och hämtade våra väskor och såg till att vi inte hade glömmt något.
Minuterna senare satt vi i bilen på väg till flygplatsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0