Where are you now ? 6

Det var tp något alla beliebers kallade det när man gillar Justin Bieber.
Jag saknar så sjukt mycket Justin, alla pratar om honom hela tiden och det gjorde det inte lättare att glömma honom.





Jag hade försökt att göra det mesta för att försöka glömma Justin, det går la sådär.
Nej det går förjävligt, det går inte en dag utan att jag tänker på honom.
Jag gick upp till mitt rum och började att tänka på Justin, bara vid tanken av Justin började jag att gråta.

*Knack*Knack*
- Kom in sa jag med darrig röst och efter några sekunder så öppnades dörren och in kom Christian.
- Vad gör du ?
- Inget.
Jag torkade tårana och vände mig mot christian.
- jag skulle bara säga att det är mat.
Jag nickade mot honom och sedan gick vi båda ner till mamma och pappa som hade lagat kyckling och pasta.
Gott.
Vi bad våran bords bön och började sen att äta.
 - Så vad ska du göra på fredag ?
- Jag vet inte kanske fest hos Payton.
- Okej, du då Christian.
- Jag ska vara hos Wiliam.
- Okej vad kul.
Min pappa kunde verkligen låta töntig men det var inget jag skulle säga till honom för då skulle han nog inte bli så glad, men jag älskar honom ändå.
 - Tack för maten, jag gick upp till mitt rum och loggade in på min msn. Jag kollade vilka som var inte och såg att Amber var innne.

- Heej Amb. 
-  Hej Cai.
- Vad gör du ?
- Inte så mycket lyssnar på när min brosa och pappa bråkar dusj ?
- har precis ätit.
- Okej, hänger du med på fest hos Payton ?
- Klart ska hon ha den nu ?
- Japp, hon skickade precis ett sms det gjorde nog hon säker till också.
Jag letade fram min mobil och såg att jag hade fått ett sms av Payton Babe ;*
- haha jag hade fått ett sms av henne, jag är på.
- Jag med.
- Men ska gå nu Puss
- Okej, puss.
Jag loggade ut och gick ner för trappan och gick ut, jag visste inte riktigt vart jag skulle men jag ville bara ut och fått ränsat mina tankar. Fått tänka klart om allt som har hänt.
Jag gick till en bänk där jag och Justin brukade sitta, medans jag satt på bänken tog jag upp min mobil.
Jag skulle verkligen behöva ringa Justin, bara så jag får höra hans röst.
Ring
Det kom fram toner och Justin svarade.
- Hallå vem är det ?
Jag kunde inte fatta att han inte visste att det var jag som ringde,
- Vem är det ?
- Förlåt jag ska inte störa mumlade jag fram medans jag grät.
Ja la på och ställde mig, att han inte visste vem jag var. Jag var hans flickvän i över ett år och han vet inte att det är jag som ringer.
Det började att bli mörkt men det var ju inte så konstigt för klockan var ju 9 på kvällen, när jag kom in gick jag direkt upp till mitt rum.
Jag somnade med kläder på och vaknade och hade ingen alls lust att gå till skolan men hade inget val för mamma kom och sa att jag skulle gå upp.
Två minuter innan bussen skulle komma till stationen tog jag på mig mina skor och min väskade och begav mig till världens tråkigaste plats skolan.
När jag hittade en ledig plats tog jag på mig hörlurar och '' Born this way '' med Lady Gaga. När vi var framme tog jag inte ut mina hörlurar utan gick utan att höra något annat än musik.
Vi började med Engelska och sen Matte.
När klockorna ringde ut och alla rusade ut ur klassrummet med ett jubel.
Inte för att jag fattaden varför dem skrek det var ju inte sommarlov eller lov.
Vi åt våran lunch och sen hade vi 50 minuters rast, några gick till centrum och köpte godis medans andra var kvar och chillade.
Själv satt jag ensam mot en vägg med mobilen upppe i högsta hugg.
Jag loggade in på twitter och skrev ett snabbt tweet
'' I just can't believe you don't remember me, last night i cried my self to sleep beacuse of you ;'( ''

'' Why is it so hard to get over you, I want to wake up without you on my mind I don't want to cry almost everyday beacuse of you. The worst thing is that you don't care I promise that you haven't cried a singel tear ''

När jag läste gjorde det ont men det värsta var att det var sant, ögonen fuktades lite men en tår rann inte ner för min kind. 
Jag satt helt ensam, alla frågade om jag ville gå med dem överallt men just nu ville jag vara ensam. Precis när jag tog mod för klicka på Justins twitter så var det någon som tog tag i min mobil jag kollade upp och såg att Alice skolans största bitch och även belieber. 
- ge mig den Alice. 
Jag skulle precis ta sprong för att ta min mobil kom hennes 3 andra bitchiga vänner och ställde sig framför henne som om de var hennes vakter
Hon klickade runt ett tag på min mobil och till slut verkade det som om hon hittade det hon letade efter.
Hon satte mobilen mot örat och det såg ut som om hon skulle ringa någon, Alice stog tyst i några sekunder innan jag hörde någon svara, vem visste jag inte.
- Hej Justin,
Hon hade ringt Justin, såklart att hon skulle ringa honom hon är ju hans största fan enligt henne men det tror jag inte.
Alice 3 kompisar tittade mot Alice så jag hade en chans att ta mig förbi och lyckades.
Jag tog min telefon och kollade ifall Justin fortfarande var kvar och det var han.
- Hej sa jag och insåg att jag hade en skakig röst.
- Vem är det sa han igen.
- Jag saknar dig mumlade jag och la på.

Komentera, ni är kassa på att komentera ;( (L)
Puss//Julia


Kommentarer
Postat av: Linnea :)

Jätte bra !!!

tycker värkligen sund om catlin !!

Aswesome novell ! :D

keep it up like that :D

2011-05-24 @ 18:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0