Where are you now ? 3

- Hej då Älskling.
- Hej då Biebs älskar dig.
- Älskar dig med Tack för helgen.
- Tack själv.
Vi kysstes en gång innan Justin vände sig om och gick hem till sig.

 Caitlins outfit

Random bild .

När jag kom in så satt mamma och pappa och kollade på tv.
- Åh är ni hemma.
- Näe du vet sa Christian som kom nergående ifrån trappan.
- Vart har du varit då ?
- Jag var i parken med Justin.
- Aha vad trevligt.
Jag gick upp till mitt rum och ringde min bästa vän Payton.
- Hej, äslkling.
- Hejj babe.
- Vad gör du ?
- Inte mycket kom precis hem från Brandon (hennes pojkvän) Du då ?
- Kom precis hem ifrån parken.
- Okej, vad du där med Justin eller ?
- Japp
Vi pratade i 3 timmar så när vi slutade var klockan 9. Jag gick in i mitt egna badrum och gjorde mig iordning.
- Godnatt skrek jag ner till mamma och pappa 
- Godnatt Caitlin.
Jag somnade ganska fort och vakande av att alarmet ringde.
På direkten gick jag upp och kollade mig i spegeln, WOW bad hairday.
Håret stog åt alla håll, med en borste kammade jag ner det och plattade det.
Jag tog på mig kläder och gick ner till köket.
2 smörgåsar och ett glas te fick det bli till frukost.
När allt var nere i magen gick jag upp till mitt rum och pakade mina cheerleading kläder, Idag har vi träning efter skolan. Oftas så brukar vi inte ha det direkt efter skolan  förutom när vi ska öva till något specielt. På fredag så ska vi vara med i Cheerleading Sm. Nu var det bara dem 10 bästa lagen kvar i hela sverige, så det var dax att öva på det.
När allt var nedpackat sminkade jag mig, men inte så mycket bara så det såg naturelt ut.
- Caitlin bussen är här om 5 minuter skrek Christian från sitt rum.
- Okej.
Jag tog min mobil, väska och gick ner till hallen där jag tog på mig mina vita convers.
Christian kom bakom mig och tog på sig Supra skor och gick ut till busshåll platsen.
Jag låste dörren och gick till bussen som stog på busshållplatsen. När jag kom in var det fullt med folk.
- Cai hörde jag någon ropa men jag kunde inte höra vart ifrån.
- Häär ropade personen igen och jag vände mig om och såg att det var Justin.
-Hej,
- Hej babe.
Vägen till skolan tog längre än vad den brukade för det var en bil som hade krockat och blockerat vägen så vi kom inte förbi.
När vi väll var framme var vi 10 minuter försenade.
Dagen gick fort fram och nu var det dax för att öva cheerleading.
- Så ställ er i eran position sa våran leadare.
På träningen övade vi programmet som vi ska ha på tävlingen och allt satt perfekt.
När vi stog i våran ring och skulle prata dem sista 2 minuter kom det någon bakifrån och lyfte mig, utan att tänka på det så började jag att skrika och sprattla med benen.
Personen släppte ner mig och jag såg att det var Justin.
- Hej Älskling
- Hej Shawty.
- Caitlin Kom nu sa våran lärare strängt.
- Vänta skrek jag tillbaka.
- Åhh skuckade jag och pussade Justin på kinden.
-Hej då.
- Hej då ring när du är tillbaka från träningen ?
- japp
Jag trallade tillbaka till ringen och Sara försatte att prata.
- Men vi ses imorgon här klockan 5.
Vi började att gå till omlädningsrummet när alla sammlades runt mig.
- Asså du och Justin är så sjukt söta tillsmmans.
Alla sa jaa typ i kören, lite Wierd måste jag säga.
Alla duschade och kläde på sig, jag skulle precis gå till spegeln och fixa mitt hår när min mobil ringde.
Det var min mamma som ringde.
- Hej,
- Hej gumman, ska jag komma och hämta dig eller det spöregnar ute.
- Ofta gör det ?
- Ja
Jag gick ett fönster och såg att det bara vräkte ner.
- Aa hämta mig tack.
- Bra, jag kommer om 10 minuter.
Jag gick till spegeln och satte upp mitt långa hår i en tofs och packade ner mina saker i väskan.
- Hej då tjejer.
- Hej då sa alla i kör.
Jag gick ut ur dörren och ställde mig under taket, efter några minuter kom mammas Range rover.
- Hej gumman hur var träningen ? 
- hej, jo det var bra. 
Vi körde hem till oss, även om jag sprang så fort jag kunde så blev jag ändå hur blöt som helts.
När jag kom in fick jag ta av mig mina mjukisbyxor och tröja och fick ta på mig nya.

Så vem vill ha lite drama?  (L)
2 för nästa, lägger inte ut för en ni komenterar (L)
Puss//Julia (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Merr

2011-05-18 @ 22:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0