Me and you forever 68 - The End (L)

Vi stannade vid ett hotell och alla gick ut ur bilen och tog sina väskor, för min stora förvåning så var det inga fans eller papparatzi.
Alla sov i samma rum som vi gjorde i tyskland. Direkt när vi kom in så valde vi varsin säng. Alfredo och Lucas gick ut medans Jacob gick med Dan och spelade



Jag tog upp min mobil och ringde Ashley som svarade efter ganska många singnaler.
- Hej, hjärtat vad gör du ?
- Hej, inget du?
Vi pratade några minuter och nu verkade hon lite gladare och inte lika sur, vi bestämmde oss för att träffas inne i en park.
Jag tog mina saker och gick till parken där vi skulle träffas.
- Hej gullunge.
- hej sötnos.
Vi satte oss på ett par gungor och gungade fram och tillbaka inte så snabbt.
- Förlåt Ash men jag var jätte upptagen med allt, jag önska att jag inte hade gjort så förlåt.
- Jag förlåter dig men lova att inte göra det igen okej ?
- Jag lovar.
Vi satt och pratade tills klockan blev 8.
- Imorgon gäller det sa jag och kysste Ash.
- aa kan inte vänta.
- Hej då Älskling.
- Hej då cutie.
Jag började gå hem åt igen och det tog inte så långt tid innan jag var framme, 
alla i teamet hade förvånat mig och faktiskt gått med på att jag skulle gifta mig och till och med hjälpt till och fixat saker.
På kvällen gick jag och la mig tidigt för då känns det som det är mindre tid kvar.
Klockan var prick 9 när jag la mig och vaknade igen när klockan var 10.
Om 5 timmar så var jag gift, jag kan inte fortfarande inte fatta det än och kommer säkert inte göra det på ett tag.
Jag klev upp ur sängen och duschade, jag schamponerade in hela min kropp och skölde av att.
Sen gick tog jag en handuk och virade den runt min höften.
Jag gjorde mig klart och tog på mig mina kläder, snabbt kollade jag på klockan och såg att den var 11. 
Med en hårfön torkade jag mitt hår som jag sen fixade till snabbt när det var så gott som tort.
När jag gick ut ur badrummet så satt Jaco,Alfredo och Lucas i kavaj haha ganska sött måste jag säga.
- vad gulliga ni är.
Dem kollade på mig och as flabbade, men fattade inte riktigt varför.
Tillsammans gick vi ner till lobyn där alla andra satt uppkläda.
- Hej gubben, idag händer det du ska gifta dig sa mamma uppspelt.
- Aa kan inte fatta det än.
Ashleys perspektiv
Jag vaknade av att mamma kom och väckte mig. 
- Hej min lilla prinsessa.
Efter några minuter gick jag upp och duschade, när jag var klar gjorde jag allt så jag var klar, fast jag sminkade mig inte eller fixade med håret för det ska en expert göra.
- Ashley är du klar  ?
- Jag kommer vänta en minut bara.
Jag gjorde en sista piff innan jag gick ut till mamma som körde till ett ställe som var ganska stort och hade en stor skylt där det stog '' Welcome , we make you more beautiful than you are''
När jag kom in kännde jag lukten av parfym och smink. 
- Hej är du Ashley ?
- Ja det är jag
- Okej då ska du få sätta dig här sa hon och pekade på en tom stol. 
Hon började att fixa mitt, det blev kruslockar. 
Efter det var det en ny tjej som fixade mitt smink, det tog kanske en timme innan hon blev klar men det blev fint.
- Så nu är du klar, vad tycker du ? 
- Åhh vad fint det blev tack så himla mycket.  
Vi gick tillbaka till bilen och mamma körde oss hem, 
- Så nu ska du ta på dig klänningen.
Hon gick ner och hämtade klänningen och kom upp med den till mig.
Jag bytte om och snurrade runt ett varv, den satt lika perfekt som när jag testade den i butiken.
Till sist satte jag på mig ett par enkla vita klackskor.
- Åhh vad fin du är gumman.
- Tack mamma.
Vi gick ner där jag möttes pappa.
- Åhh utbrast han och kollade mig från top till tå.
Han kramade om mig och sen gick vi ut och utanför stog det en limo.
På hela vägen dit så kunde jag inte sluta le det gick värkligen inte.
Igentligen skulle vi ha det i Atlanta men vi hittade en jätte vacker kyrka på samma dag som vi kunde hyra så det blev den istället.
När vi kom fram så var det första jag la marke till var hur vacker det var, det var obesrivligt.
- Gud vad fint det är.
Vi gick bakvägen in så att ingen skulle se oss, specielt inte Justin.
- 5 minuter kvar.
Jag började att hyperventilera (stava?) och kunde knappt andas.
- Andas Ashley, det kommer att gå bra.
Jag försökte att andas lugnt men lyckades inte så bra.
Allt började att snurra runt mig och jag fick sätta mig ner för att inte svimma.
- En minut nu Ashley sa pappa.
Mamma hade satt sig på sin plats och pappa skulle att leda in mig till Altaret.
Den klasíska musiken börjades att spela och dörrarna öppnade, alla ställde sig upp och kollad på mig.
Jag kollade upp och såg Justin, hur vacker kan man inte vara så perfekt.
Långsamt nästan retande långsamt gick vi mot mannen i mitt liv
- Jag älskar dig sa jag tyst när jag var framme.
- Och jag dig.
Efter evigheter så var vi framme och pappa pussade mig på kinden och satte sig på sin plats.
- Ashley Sara Knight, tager du denna Justin Drew Bieber, till att leva med honom i nöd & lust?
- Ja, sa jag och log stort mot Justin
- Justin Drew Bieber, tager du denna Ashley Sara Knigt , till att leva med henne i nöd & lust?
- Ja
Vi satte på oss varandra ringarna och sedan sa prästen '' Nu får du kyssa bruden'' 
Justin tog tag om min midja och kysste mig. Jag tog mina händer runt hans nacke och besvarade kyssen.
Efter ett tag av kyssande gick vi ut ur kyrkan och alla kastade ris på oss.
En limo väntade på oss som vi satte oss i.
Direkt när vi kom in så kysste Justin mig,
- Jag älskar dig Ashley Sara Bieber sa han och skrattade sitt gulliga skratt.
- Och jag älskar dig Justin Drew Bieber.
- Me and you forever remember ?
- Me and you forever sa Justin och kysste mig återigen. 

- Så nu ska ni lämmna in eran upp gift sa våran lärare Mia.
Jag gick fram och läste igenom min berättelse om Justin Drew Bieber min största idol,
- Så vad har du skrivit om frågade mia.
- Justin Bieber.
- Åhh måste du alltid tjöta om han där Bävern sa Min klasskamrat Albin.
- Han heter Bieber kan du aldrig förstå det ?
- Justin Bieber suger skrek Philip.
Att dem aldrig kan sluta hata honom, det ända jag vill är att dem iallafall ska respektera honom.
Dem ska bara veta hur jävla ont det gör när dem säger något, även fast jag ler så är det fake.

Så vad tycker ni om novellen ? (L)
Snart kommer det den nya (L)
Puss//Julia (L)
Det är tp något fel för det tar as långt tid att lägga upp en bild så ni blir utan. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0