Me and you forever 65

Jag tar upp en ask ur fickan och öppnar den,Jag ställer mig på knä och håller upp den

- Klart jag vill säger hon och tar ringen och slänger sig i mina armar. Jag kollar på folket i mitt team och ser att dom står där helt chokade.....



Ashleys outfit                                           Justin & Ashley

Jag kysste Ahsley en gång och hon gick till baka backstage och vi fortsatte med interjuv, nästan det ända jag kunde göra var att nicka och le.
Många gånger fick intejuvaren harkla sig för att jag satt och dagdrömmde om mig och Ashley.
När interjuven var klar så gick jag backstage och gick fram sexit till Ashley.
Ashley Sara Bieber, min Ashley Bieber.
Vi åkte tillbaka till vårat 5 stjärning hotell och när vi kom fram gick alla till varsitt rum,
Jag och Ashley satte på tv och kollade ett avsnitt av Pimp my ride på Mtv men avbröts efter några minuter av att någon knackade på dörren.
Ashleys perspektiv
Jag gick upp ur Justins grepp och gick sakta mot dörren, när jag öppnade dörren stog det någon som jag inte var berädd på att stå där.
Min ända fiende.... Jasmine Villages.
Vi stog och stirrad på varandra och gav varandra olika blickar, efter några minuter kom Justin och undrade vad som stog på.
- Ojj,
var det ända han fick fram när han såg Jasmine. 
- Emh jag ska bo här sa hon med en bithröst. 
- Emh nej härmade jag hennes röst 
Justin sa inte ett ord utan kollade bara på henne, 
- OMHE sa hon och gick iväg.
- Fyfan jag hatar den bitchen sa Justin.
- Du är inte ensam. 
Vi satte oss i soffan igen i varandras famnar och ett nytt avsnitt av pimp my ride var på tv. 
- Ashley Bieber viskade Justin i mitt öra och jag log ända upp till mina öron. 
När dem precis skulle visa bilen för Oscar som han hette knackade det på dörren igen. Jasmine tänkte jag medans jag gick mot dörren. 
Medans jag öppnade dörren tänkte jag något tyket till Jasmine, jag tog tag om det kalla handtaget och tryckte det sakta ner och drog dörren mot mig och dörren öppnades men det var inte Jasmine som jag tordde skulle stå där det var Sebastian.
- Vad gör du här sa jag medans jag kramade om honom och han besvarade min kram.
Det var jätte länge sen vi såg, det var nog sen vi kysstes tror jag. Jag kan inte riktig komma på när det var senast men det måste vara då vi då.
- Jag ska åka iväg stammade han fram och jag såg att han var nära på att gråta.
- Vart ?
- Sverige jag ska vara med i lumpen där.
- Va !? mumlade jag fram och såg på Sebastian. Vi har varit bästa vänner så långt som jag kan komma ihåg, vi var alltid med varandra.
Vi brukade alltid göra lossas bröllop där jag och han skulle gifta oss, vi tog mina barbies och dockor och han tog sina figurer jag aldrig fick veta vad dem hette.
- aa sa han och kollade ner på mig och nu såg jag att han grät.
- Hur länge ?
- Jag vet inte kanske ett år.
Vi stog och kramade varandra tills han sa att han var tvungen att gå, nu ville jag verkligen att tiden skulle gå långsamt att klockan skulle stanna bara för någon minut
så jag kan vara med Sebastian.
- Men nu ska vi vara glada vi träffas ju snart igen ?
- aa, men lova att ringa och smsa så fort du kommer fram och ring så ofta du kan.
- Klart jag ska.
- Hej då Lilla syster.
Jag kollade på honom när han sa hej då och kunde inte låta bli att gråta.
- Hej då big broo sa jag kramade om honom en sista gång innan han gick.
Sebastian gick iväg mot hissen och vinkade en sista gång och gjorde en släng puss innan han gick.
.... Och kvar stog jag.
Jag gick in och möttes av Justin i hallen och omfamnade mig när jag kom. 
- Jag är ledsen var det ända han sa medans jag grät.
Nu var han borta, kanske föralltid vem vet ?

Komentera nu så får ni mera idag.
Vad kommer att hända med Sebastian ? och hur kommer det att gå med allt ?
Komentera såå får ni veta (L)
Puss//Julia (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0