Me and you forever 63

Vi ducshade och sedan gick vi och la och tätt in varandra.
-Godnatt min älskling
-Godnatt min prinsessa sa han och sedan kysser mig. Sedan somnar jag med ett leende på läpparna





Jag vaknade och hade fortfarande ett lèende på läpparna, jag vände mig om och såg att justin fortfarande sov så sött.
Jag smög försiktigt upp till badrummet och tog en dusch, jag tvålade in mig och skölde av det och torkade mig och satte sen på mina kläder som jag hade valt att ta på mig idag det var en rosa klänning och ett par tights till det, jag behövde inte sätta på mig några armband eller halsband för jag hade fått det av honom som jag aldrig tänker ta av mig.
När jag hade sminkat mig och plattat håret gick jag ut ur badrummet och såg att Justin fortfarande sov.
Jag kollade på klockan på min mobil och såg att den var 2 på dagen, skit hur länge sover inte Justin.
- Justin älskling du måste vakna.
Han vaknade och skisade med ögonen för att se mig.
Jag gick och tog upp mina kläder som jag hade lagt på stolen och la den i min väska, när jag vände mig om igen till Justin så hade han fortfarande inte gått upp.
- Justin du måste gå upp nu,
- Snart mumlade han och jag visste att det inte fanns något snart det var nu eller aldrig som han skulle gå upp.
Jag böjde mig ner och kysste honom på kinden och han vaknade upp lite till.
- Justin, du måste gå upp det brinner sa jag försökte att låta trovädig. 
- Va ? sa han och satte sig upp nyvaket med håret som stog ut gulligt åt alla håll.
- Hahah jag skoja.
- omen sa han och la sig ner igen och slöt ögonen.
- Men sluta att vara så tråkig.
 Äntligen så gick han upp, Justin ringde till rumservis och dem kom med massor av vagnar som var fulla med mat.
När vi har proppat i oss bröd, jordgubbar och massor av annat gott låg vi i sängen och orkade knappt att röra oss.
- Gud vad jag mätt jag är.
- Ahh jag med instämmde Justin.
Resten av dagen gjorde vi inte så mycket mer än att bytte kanal och beställde mat.
Klockan 18.01 gick vi ut ur båten och åkte tillbaka till hotellet där alla andra var.
Det var skönt att vara utan Justins team i några dagar, utan deras skat om mig eller att jag måste gå hem.
Pattie kom och knackade på dörren när vi precis hade kommit in på rummet igen.
Justin öpnnade dörren och pattie kom in och satte sig brevid mig i sängen.
Jag vände mig om så jag inte kollade på Pattie.
- Ashley förlåt om vi har varit taskiga mot dig, vi är jätte ledsna och hoppas av vi kanske kan börja om på nytt.
Justin kollade på mig och väntade på ett svar från mig.
Våra ögon möttes och jag nickade till Justin ett nej.
Jag ställde mig upp och gick iväg ut ur dörren och några tårar rann ner för min kind.
På väg ner mötte jag Scooter, kenny, dan, Lucas, Jacob och Alfredo och det värkade som om dem visste att Pattie skulle prata med mig eller oss om det för dem såg rätt besvikna ut när dem såg tårana rinna ner för mig kind.
Alfredo Lucas och Jacob var ganska snälla specielt Alfredo han var en snäll kille som jag kunde lita på.
När jag hade passerat dem gick jag snabbt ut ur hotellet och gick någonstans jag inte visste vart.
Jag vill bara bort från denna onda värld och flyga iväg till himlen eller nåt.
Jag gick ganska länge tills jag kom till en park där jag satte mig på en bänk.
Jag hade mitt huvud i mina händer och kollade ner mot marken.
- Är du okej hörde jag en okänd röst säga.
Jag kollade upp och såg en kille i blont hår blåa ögon ganska söt.
- Nej, inte direkt.
- Okej, får man fråga vad som har hänt ?
- Det är ganska kompicerat.
- Jag kan säker hänga med jag är en bra lyssnare.
- Okej, du vet Justin Bieber ?
- Ja han bögen.
- Säg inte så han är inte bög.
- Jo men skit samma fortsätt.
- Aha iallafall så Justin han och jag är tillsammans och hans team gillar inte mig så dem snackar skit om mig när dem trodde jag inte hörde men jag stog utanför dörren och hörde allt som det sa. Och nu kom justins mamma och frågade om vi kunde börja om men då gick jag ut och nu sitter jag här.
Jag berättade inte allt för det skulle ta ganska långt tid och det var även jobbigt att berätta och jag vill inte gråta igen.
- Okej, det var inte kul men menar du att du är tillsammans med Justin Bieber ?
- Ja det är hon hörde jag en väldigt bekant röst säga.
Någon kramade mig bakifrån och jag  vände mig om och såg att det var Justin som kramade mig.
- Justin ? 
Jag ställde mig upp och kysste honom snabbt och satte mig brevid den blonde kille som jag inte visste namnet av.
- Så det är sant ?
- Emh ja.
- Så vad heter du ? frågade jag.
- Alex du ?
- Ashley.
- Förlåt om jag stör nu men jag måste gå nu vill du följa med Ashley eller vill du sitta kvar och så kan jag beställa en limo som hämtar dig när du vill ?
- Jag stannar kvar.
- Okej, men ring när du vill hem.
- Aa.
Han kysste mig och gick iväg till range rover och körde iväg till hotellet tror jag.
- Han var faktisk inte som jag tordde han var väldig beskyddande.
- Ahh han är väldigt gullig.
- Vart bor du föresten ?
- New York, vart bor du ?
- Atlanta.
- Ofta, vart bor du, jag bodde i Atlanta förut.
- Nära skolan vid husen.
-Aha jag bodde vid torget tp 10 minuter där ifrån.
- Går du på skolan också.
- Japp,
- Vilken klass.
- 9D
- Jag har aldrig sätt dig innan är du ny ?
- Jag flyttade precis dit för kanske 1 månad sen.
Vi pratade i några timmar och bytte nummer med varandra så vi kan hålla kontakten. Alex värkade som en underbar person som man lita på.
Jag tog upp min mobil och slog upp nummret Justin gav mig.
- Vill du också ha skjuts ? 
- Nej, det är lugnt jag bor 5 minuter här ifrån.
- Okej,
5 minuter senare kom det en limo mitt i parken.
- Wow mumlade Alex.
Några folk sammlades runt  bilen.
- Hej då Alex vi hörs snart ring mig någon gång sa jag och kramade honom.
- Hej då Ashley, aa vi hörs.
Jag gick in i bilen och chaffören körde mig till hotellet.
Jag gick till vårat rum men Justin var inte där så jag gick till Matsalen men han var inte där heller. Jag letade överallt och nu var det bara några rum jag inte hade varit i, alla i teamets rum.
Jag skulle precis knacka på Patties rum när jag hörde något jag helst inte skulle vilja höra.
Vad är det hon hör?
Minst 2 kommentarer nu för nästa jag kommer inte lägga ut ett fören ni komenterar 2 st.
Puss// Julia (L)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv; Gumman, vad söt du är! Ttack verkligen, och jag förstår att du inte alltid hinner för att du har träningar o.sv. jag har också träningar, så jag fattar hur vikigt det är :)

Och jag tror inte att jag kommer sluta blogga, men vi har tänkt på att sätta in 1-2 gästbloggare som kan blogga, för jag hinner inte alltid, och jag loovar att dom är precis lika bra som mig, om inte bättre ! :D Gud vad gullig du är, pusss :) <3



btw. Fin och bra blogg :)<3

2011-05-06 @ 17:17:49
URL: http://loovestoriess.blogg.se/
Postat av: N I C O L E ♥

Meer ? :D

2011-05-06 @ 19:45:30
URL: http://jbiieberstory.blogg.se/
Postat av: N I C O L E ♥

Meer ? :D

2011-05-06 @ 19:45:30
URL: http://jbiieberstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0