Me and you forever 37

Jag tog på mig min jacka och sprang ner till min bil och körde hem till Ashley.
När jag kom fram till huset känndes det en konstig kännsla, det var som om något hade lämnat min själ,det var något som jag inte riktigt kunde förklara
 




                                                                (Ashley )


Jag knackade på och väntade på att Ashley skulle öppna men det gjorde hon inte, Antagligen var hon för sur för att svara. Men det var ju hennes fel att hon var full eller ? 
Jag gick tillbaka till min bil och körde hem med ledsen blick. Jag gick hem och ringde Ryan som svarade på direkten. 
- RYYAN. 
-JUSTIN. 
- Läget ? 
-Fint själv ? 
Vi pratade i någon timme för sen var det dax för Ryan och gå och träna. 
Jag gick ner till mamma som stog och lagade mat.
Noga kollade jag när mamma lagade mat tills hon var klar och sen satte vi oss och åt. 
När vi var klara gick jag till mitt rum och somnade. 
Jag vaknade och steg upp ur sängen och resten vet ni säkert....


Jag gick tilll bussen och satte mig brevid Chaz och Ryan. 
När vi var framme gick vi som vanligt upp till mitt skåp, kollade på schemat och sedan gick jag till Ryan och Chaz som stog och pratade. Våran lärare var lite sen så vi började 10 minuter senare.
Jag satte mig på min vanliga plats som jag nu hade suttit i snart 2 månader.
- Hej, jag är så ledsen att jag är sen men jag var uppe hos rektorn och fick lite information jag ska dela med mig.
Christian tog en andetag och sa.
- Jo det är så att Ashley har flyttat till en skola som jag inte får säga, men iallafall hon kommer inte tillbaka.
Jag borrade ner mitt huvud i mitt i mina ansikte och blickarna fördes till mig.
- Justin är du okej ? sa Ryan som hade kommit fram till mig det hade även Chaz.
- Du vet att du alltid kan prata med oss om det är något, det spelar inte någon roll om du är i frankrike och är 5 timmar ifrån så kan du alltid ringa hoppas du vet det BROO sa Chaz. 
Jag kramade Chaz och Ryan och sa. 
- Tack broo, jag finns alltid för er.
Dagen gick långsamt det ända jag kunde tänka på var Ashley. Jag försökte att få tag i var hon bor men ingen av lärana vägrade säga vart hon bor, det ända dem kunde säga var att hon bor långt här ifrån.
Jag gick hem efter skolan och pluggade lite och gick sen fram till min gittar och började spela
'' Where are you now ''
Efter halva låten öppnades dörren och Mamma kom in.
- Vad fint du spelar gubben, Teamet är här vi ska prata. 
När vi hade pratat med Teamet om att röka hade jag försökt att sluta och hade precis lyckas sluta.
Jag gick ner till teamet som satt på sin vanliga plats.
Alla blabblade  om massa saker om touren och andra saker.
Ashleys perspektiv
När jag kom fram tog jag en taxi som körde mig till mitt nya hus som var jätte fint. När jag kollat in mitt nya hus ringer det på dörren och utan för stog massa av flyttgubbar som hjälpte mig med att flytta alla saker där jag ville.
Jag satte mig i mitt nya rum och började tänka på Justin, tårana rann ner för min bleka hud.
Jag och Lucas hade betsämt oss för att det inte funkade mellan oss så vi gjorde slut men är endå vänner.
Han ska komma till mig om en månad och hälsa på.
Jag tog en kartong och flyttade den närmare mig och tog upp min dator.
Jag loggade in på Facebook som typ var 6 månadersen jag var innne på. Jag hade massor av hotbrev och vänförfrågningar, jag klickade på en ny flik och skrev inTwitter.
Det tog några sekunder innan jag var inloggad, jag kollade några av Justins fans som hade skrivit till mig och jag svarade även på några. Jag gick ner och det kom upp den ända personen som jag inte ville se något mer i mitt liv. Justin drew Bieber, jag funderade ifall jag skulle skriva något och kom fram till att skriva
'' I have it great here... Or almost ''
Justins perspektiv
Jag satt och Skypade med Chaz och Ryan medans jag satt och kollade twitter. Ashley hade skrivit '' '' I have it great here... Or almost ''
Gråt inte...Gråt inte... Fick jag påminna mig själv om, jag kunde inte fatta att hon verkligen var borta.


Vafan satt jag här och väntade på ett mirakel skulle hända ? och Ashley skulle komma tillbaka, det kommer aldrig att hända. Never say never jag ska gå och leta i hela jorden om det så behövs men jag ska ha tillbaka min älsklings Ashley
Komentera (y)
bisou// Julia
Je t'aime mon chou ( hahah tror det blir så )
hahha någon som har franska mer en jag ?

Följ mig på twitter jag följer tillbaka (Y) (L) @ombbieberjustin (Y)

Kommentarer
Postat av: kajsa

sv: Nej, justin var inte i stockholm igår. Det var första april igår så det var kanal 5 aprilskämt :)



kram

2011-04-02 @ 17:36:12
URL: http://jbieberdaily.blogg.se/
Postat av: kajsa

* http://justinbieberdaily.blogg.se

2011-04-02 @ 17:37:00
URL: http://justinbieberdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0