Me and you forever 36

Jag vet inte om jag kommer att klara 3 veckor med alla  här

Jag torkade bort tårana och gick ner till poolen där alla satt.Jag gick till Justin

- Justin Vem sida är du på igentigen dom Fakade tjejerna och Chaz Ryan & Christian eller min sida?

- Dom är inte FAKE?

-Så du är på deras sida?

Jag slog till Justin och sprang upp till mitt Rum,Jag måste åka jag kan inte stanna här mer.....




Jag sprang ner till en gata och ropade in en taxi som körde mig till flygplatsen. 
Efter en lång kö kom jag fram och beställde en biljett till ATL.
Jag fick vänta 1 timme innan det var dax att sätta sig på flyget och åka hem till ATL.
Dem ropade att man skulle checka in om man skulle till Atlanta, jag gick och satte mig på flyget och jag började att tänka på Justin, jag satt och grät medans folk kom in på flyget.
Det kom en kille och satte sig brevid mig, 16 -17 år snygg kille.
Jag försökte att gråta så att han inte skulle märka det men såklart så gjorde han det, SÅ TYPISKT.
- Mår du bra ? 
- Ja snyfftade jag.
Flygresan gick snabbt, jag och Rasmus som han hette satt och pratade ganska mycket med varandra och fick varandras nummmer.
Jag gick hem till mig och la mig i min säng, jag tog en dusch och tog sen på mig myskläder. Jag gick in på twitter och jag hade fått över 1 miljon följare.
Jag skrev ett tweet.
''I have try and try like you said, but this is enough of tears, Goodbye... What if i died tomorrow would you miss me here ?''
Jag loggade ut och sökte på Arlanda som var en flygplats.
Det fanns måna fina ställen som jag vill åka till.
Jag klickade på Frankrike  och bokade en enkel biljett.
Jag hade bestämt mig för att sälja huset här och åka ifrån alla problem och bo i Paris.
Jag kan flytadnde franksa så det skulle inte bli så svårt att förstå.
Flyget skulle gå om 3 dagar och då skulle Justin komma hem från Canada. Jag började att paka alla saker och fick många saker pakade.
Alla kläder var nästa pakade föutom några kläder jag skulle ha imorgon och övermorgon.
Jag beställde en flyttgubbe som skulle komma och hämta alla saker och köra dem till Paris.
Jag började att gråta hastigt och kunde värkligen inte sluta.


3 dagar senare ( flytten)

Flyttgubben hade precis varit här och hämtat mina saker och var påväg att köra till Paris.
Jag tog en taxi och körde mig till flygplatsen.
När jag kom dit var det massa paparatzi utan för, Fan också Justin var här.
Det kom en grupp människor mot mig, jag satt där på en bänken när jag hörde någon ropa mitt namn och några minuter senare stog jag i tårar med massa paparatzi. Jag sprang där ifrån och som tur var han inte Justin uppfatta att det var jag som var där.
Jag gick till min gate och checkade och tittade en sista gång på ett hopp att Justin skulle ha upptäckt mig och sprunit fram och sagt hur mycket han älskade mig.
Men det var bara något som jag drömmde om som jag visste inte skulle hända.
Jag satte på mig mina hörlurar och '' Never let you go ''
Jag lutade mig bakåt och somnade med tårar som brännde bakom mina ögon.
Justins perspektiv.
Jag hade haft en underbar helg. Men jag hade inte pratat med Ashley så det kanske var dax att göra det.
Jag tog på mig min jacka och sprang ner till min bil och körde hem till Ashley.
När jag kom fram till huset känndes det en konstig kännsla, det var som om något hade lämnat min själ,det var något som jag inte riktigt kunde förklara.

Komentera (;

Puss//Julia (L)

Kommentarer
Postat av: Karro :D

svar: Skit kul att du tycker det!

Hoppas att du fortsätter hänga med i novellen ;)



Ge mer än gärna din åsikt om vad du allmänt tyckt om novellen hittills och om vad du tyckt om vår senaste episode;)



/bbejber <3

2011-03-30 @ 21:30:22
URL: http://photobykarro.blogg.se/
Postat av: Karro :D

svar: Skit kul att du tycker det!

Hoppas att du fortsätter hänga med i novellen ;)



Ge mer än gärna din åsikt om vad du allmänt tyckt om novellen hittills och om vad du tyckt om vår senaste episode;)



/bbejber <3

2011-03-30 @ 21:30:27
URL: http://photobykarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeer :D

2011-03-31 @ 19:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0