Me and You Forever 34

Jag vaknade med en kraftig huvudvärk, jag gick upp och tog en huvudvärkstablett och gick sedan tillbaka till mitt rum och började ta av mig mina ''festkläder''  och kännde att det värkte till i höften och när jag kollar ner på höften ser jag något som inte borde vara där.
- FAN OCKSÅ, HELVETES JÄVLA SKIT skrek jag i rummet flera gånger



- HELVETE HELVETE HELVETE! Skrek jag högt


Jag hade en tatuering? och det stod A Hjärta J. Och vem fan vad det som var J?Fan vad full jag måste varit.

- Vad är det älskling? Säger Justin
- JUSTIN VA FAN GÖR DU HÄR?
- förlåt jag trode att du hade förtlåt mig efter allt igår?
- Vaddå igår?

Vad har jag gjort nu tänkte jag

- Du kysste mig när vi var på festen

När han sa Kysstes stannade mitt hjärta.Jag gick till mitt nattbord och vällte ner vasen som stod där med blommor. Jag slängde mig i sängen och grät. Jag slog hårt i Sängen flera gånger.Vad har jag gjort nu? Och hur kommer Justin ta det när jag säger att allt var ett misstag.

Jag satte mig upp och kollade på Justin med en ledsen blick.

- Förlåt Justin men allt var ett misstag, jag var full och tappade kontrollen.Jag visste inte äns att jag kysste dig eller att jag hade tatuerat in A Hjärta J på min höft.
- Justin varför gör du såhär mot mig? Det var inte meningen att kyssa dig igår
- Förlåt allt är mitt fel, Men jag saknar dig så otroligt mycket.
- Gå, Jag orkar inte se dej men,Hoppas att du träffar någon anna tjej som du kan göra olycklig.
- Olycklig?
- TROR DU ATT JAG ÄR LYCKLIG? TROR DU ATT JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG ATT HA FÖRLORAT DEN JAG ÄLSKAR MEST.JAG KAN KNAPP GÅ TILL SKOLAN JAG KAN INTE GÖRA NÅGOT ANNAT ÄN AT GRÅTA,GRÅTA,JAG GRÅTER MIG TILL SÖMS VARJE NATT, ELLER VARFÖR TROR DU ATT JAG HAR ÄRR ÖVER HELA MINA ARMAR? ELLER VARFÖR JAG FÖRSÖKTE TA LIVET AV MIG, ALLT DETTA ÄR TACK ÖVER D I G! JAG TRODE ATT DU SKULLE VARA SNÄLL MEN DU ÄR JU BARA EN DRYG JÄVLA KÄNDIS SOM BARA BRYR SIG OM SIG SJÄLV. DU BRYR DIG INTE OM ALLA ANDRA MÅR PISS DU BRYR DIG BARA OM DIG SJÄLV! HOPPAS NÄSTA TJEJ DU FÅR,INTE ÄR LIKA DUM SOM JAG OCH TROR ATT ALLT SKA VARA PERFEKT! JAG TRODE ALLT SKULLE VARA PERFEKT MEN TYDLIGEN INTE! OM DU INTE HADE VARIT SÅ JÄVLA DRYG KANSKE JAG INTE HADE STÅTT HÄR OCH BRÅKAT DÅ KANSKE DU OCH JAG KUNDE VARA LYCKLIGA!

Jag tog upp en glasbit som låg på golvet från blommvassen som gick sönder. Jag tog den och skar den den i min arm.

-ASHELY VA FAN GÖR DU?
-Vad ser det ut som säger jag arg tillbaka
- Snälla Ashley sluta,Jag hämtar en handduk
- Nej justin gå!
- Nej jag måste hjälpa,
- JUSTIN GÅ UT INNAN JAG RINGER LUCAS OCH JAG LOVAR DOM KOMMER SLÅ NER DIG!

Han sa inget utan bara stod där utan att röra på sig. Jag ställde mig upp och hämtade en handuk knöt den vid där jag skar mig.
- Justin gå nu snälla jag ringer Lucas annars

ännu en gång stod Justin kvar. Nu blev jag förbanad och ringde Lucas

- Hej Sötnos
- Hej,Kan du komma?
- Visst gumman,Vad är det?
- Justin.....
- Jag kommer på direkten

Efter 5 min Kom Lucas och Justin var fortfarande kvar, Det knackade på dörren och jag sprang och öppnade

- Var är han?
-Här uppe
- Okejj

När vi kom vi upp och där stod Justin med tårar i ögonen.

- DU LÅTER MIN TJEJ VARA Skrek Lucas
- Knappast din hon är min
- Hon får välja själv vem hon vill
- Så Ashley vem väljer du
- Ehh Förlåt Justin men jag måste välja Lucas

Jag gick fram till Lucas och kramade han,Jag såg i ögonvrån att Justin kommer ''springade'' Jag släpper taget om Lucas och Justin slår till Lucas.Lucas slår tillbaka om tillslut blev det Slagsmål. 

-SNÄLLA SLUTA skrek jag

Tårana bara rann ner för kinden,Jag kunde inte få dom att sluta.Dom värkar inte bry sig om mig så jag skickade ett snabbt sms till kenny att jag behövde hjälp för det var slagsmål, Han svarade snabbt att han skulle komma och 5 min efter kom kenny

- EYY GRABBAR! Skrek Kenny
dom stannar  upp och kollar på kenny,Båda hade blåmärken överallt 

- Sluta grabbar! Kenny

- Kom nu Justin säger kenny och tar tag i Justins arm.Jag kollar ut genom fönstret och ser att det är ganska många papparatzi

Jag såg att Justin satte på sig ett par glasögon och en luva för att dölja att han precis varit i slagsmål,Jag kan inte fatta att dom slog om mig?

- Lucas du kan gå nu, Tack
- Okejj,Men lova och ringa om det är något. Jag kramade och sedan gav jag han en lång kyss

Lucas gick så jag satte mig vid datan och gick in på Posh24 och såg att dom redan hade lagt ut bilderna på Justin utan för mig, Det var en länk också jag klickade på den och det var en vide när Justin och Lucas bråkade
-Helvete......


Minst 5 komentarer från olika personer!

Bra/Dåligt?

Puss//Amandaa;)

Kommentarer
Postat av: Karro :D

NY EPSISODE UTE! ;)

2011-03-30 @ 15:58:25
URL: http://bbejber.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför valde han Lucas istället för Justin ? Idiot :o

2011-03-31 @ 14:05:42
Postat av: Anonym

hon *

2011-03-31 @ 14:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0