Me and you forever 29

- Jag hämtar sa jag och gick fram, Precis när jag skulle ta pizza ser jag att Ashley står brevid mej och pratar med Amanda utan att märka mig, Jag kollar på hennes armar och ser att hon har djupa ärr på armana.Hon vänder sig om och ser att jag står där,Jag ser hur snabbt hur hennes ögon fylls med tårar, Inte för äns jag såg henne nu fattade jag hur mycket jag har sårat henne......





* 1 MÅNAD SENARE JUSTIN SKA PÅ TOUR.*

Idag skulle jag åka på tour igen, jag hade redan packat allt så nu var det bara att gå ner till bussen och åka mot Tyskland där min första konsert skulle äga rum, jag gick in i bussen och satte mig på en ensam plats.
Jag satte på mina hörlurar och började lysssna på musik, det spelades '' Favorite girl '' i mina hörlurar men jag kunde inte lyssna på den för tårana rann ner för min kind, den fick mig och tänka på Ashley.
Ashley och jag har inte pratat något, jag har inte sätt henne i skolan eller någon annan stanns, jag har försökt att smsa eller ringa henne men hon svarade inte, att jag alltid ska göra något fel ALLTID jag hatar mig själv. Bara att tänka på Ashley gjorde så mera tårar rann ner för min kind. Jag tog på min luvan och satt helt ensam och grät. 
- Eyy Justin vill du spela playstation ? 
- Gå här ifrån jag vill inte prata med någon,
Scooter gick iväg och jag fortsatte att lyssna på musik, 
- Justin vill du ha mat ? 
- Nej, och låt mig vara.
Det värkade som om alla här var dumma i huvudet för några minuter kom Kenny och  frågade om touren men jag svarade att jag ville vara ensam,
Min mobil dog ut så jag tog ut hörlurana och fortsatte att kolla ut genom fönstret,
Jag hörde alla i mitt crew prata med varandra.
'' Vad är det med Jusitn ? han är ledsen vad har hänt ? '' sa Kenny
'' Jag vet inte, jag kan gå och prata med honom'' svarade Mamma och några minuter senare hörde jag att någon ropade mitt namn,
- Jusitn, vad är det som har hänt ?
- Du vet att du alltid kan säga allt till mig.
- Mamma snälla gå bara,
Hon satt och väntade på att jag skulle svara men det tänkte jag inte svara henne eller någon annan,
Vi åkte bussen i några timmar och sedan stannade vi för att äta middag och det blev Burger king,
När vi var klara gick vi tillbaka till bussen och jag satte mig på samma plats.
Ashleys perspektiv
Nu hade äntligen Justin åkt så jag kunde gå tillbaka till skolan eller nä inte direkt nu när ingen kunde stoppa mig var det dax för att hoppa ut från berget och flyga upp till himlen, om jag klara mig denna gång med så måste jag komma på ett annat sätt.
Jag gick till köket och tog en smörgås och tog en jacka och gick ut. Jag åt mackan medans jag gick mot berget.
Direkt när jag kom dit började jag gråta jag visste inte varför, men jag ville ju detta så det var bara och göra det. Jag tog upp min mobil och klickade på spela in.
- Hej mamma hej pappa när ni ser detta är jag antagligen död, jag älskar er mest av allt det vet ni, men jag orkar inte mera jag vill inte bli mera sårad, förlåt för jag inte kom och sa hej då men jag älskar er.
Jag grät när jag sa allt så jag fick pausa och sen  förtsätta.
- Och hej då Justin, det är inte så mycket mer än att säga, jag älskar dig mest av allt i hela världen. Och allt blev som det blev, Antagligen var det inte vi som passade tillsammans för då skulle allt funka. Tack för du får mig att göra detta utan dig kanske jag skulle leva nu. Jag tycker det var jävligt dummt av mig att lägga tid på en kille som aldrig älskar mig tillbaka. Igentligen förskännar jag inte detta, men det kan ju inte regna föralltid det måste ju ta stop någon gång och det här är  slutet.  Aja hej då sa jag medas jag grät.
Jag la mobil mot en sten så man såg ut mot vattnet där jag skulle hoppa.
Jag grät så mycket så jag såg inget, men jag lyckades ta några steg ut mot berget.
Innan jag hoppade gick jag tillbaka till min mobil och la upp videon på twitter.
Jag tårkade några tårar så brann under mitt ögonlock. Jag sprang fram till breget och tvekade inte en sekund  jag ville verkligen detta.
Patties perspektiv
Jag var så stolt över Justin att han har kommit så långt och blivit såppas känd som han är.
När han var klar med konserten körde Kenny hem oss och Justin gick och duschade. Medans Justin duschade satte alla i teamet i ett rum för att ha ett möte.
Jag tog upp min Iphone och loggade in på twitter och det var helt kaos på twitter, det ända alla  twittrade om var en video.
Jag klickade på videon och det började spela upp en tjej.
- hej mamma hej pappa när ni ser detta så är jag antagligen död......

Jag kollade klart hela videon och kunde inte fatta det, det var Ashley som hade spelat in innan hon hade hoppat för ett berg. Hon pratad om Justin och jag fick tårar i ögonen, hon satt där på berget och grät och pratade hur mycket hon älskade Justin och hennes mamma och pappa. Hon pratade att utan Justin skulle inte gjort något.
Justin hade aldrig sagt vad han hade gjort, kanske var det därför han grät i bussen för dem precis hade gjort slut. Det här verkar lite mysko, men jag ska iallafall prata med Justin vad har gjort mot Ashley så hon har tagit livet av sig.
- Pattie vad är det ? 
 
- Okej, vad vill ni ?
- Jo, vi vill att du ska ha data förbjud för vi tycker att du istället kan umgås med dina fans i värkligheten.
- NEEJ, men okej.

Komentera mycket nu  (L) Minst 4 komentarer  från olika personer jag vet att ni klarar det
Vad händer med Ashley ? och får Justin reda på det, komentera så får ni reda på det.(L)
Puss// Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0