Me and You Forever 28

Skulle jag hoppa? allt blev ju bara fel, kanske det inte var någon mening med livet ?



Ashley

Jag tvekade lite först men sen bestämmde jag mig för att hoppa.Jag kännde hur tårana rann ner för kinden.Jag tog ett djup andetag och sedan hoppade jag.Jag tror inte Justin kommer att bry sig om jag lever eller inte lever om han älskar mig eller inte för om han hande bryt sig om mig och älskat mig hade han inte gjort allt detta mot mig.

Jag vaknade upp, Jag kollar mig omkring.' Är jag redan i himmelen?  Men nej tyvär var jag inte det, Nu log jag på stranden i bit bort i från några folk som solade och badade. Hur kunde jag var i liv nu? Jag borde vara död.Jag kollar bort mot stranden där folket satt.Jag försöker se vilka det är som sitter där.Jag kollar skarp och ser att det är justin troligen den tjejen han kysste.Jag ser att dom sitter där skrattar och sen ser jag att Justin böjer sig fram och ger henne en lång mjuk kyss, Jag sammlad mig för att resa mig upp och hämta min mobil som jag hade lagt på ett ställe några meter ifrån,Jag gick långsamt och hämtade min mobil och sedan så gick jag och la mig på samma ställe igen. Efter att jag hade legat där i ca 10 min reste låg jag fortfarande på samma ställe och Justin och hon tjejen var fortfarande där. Jag kollar på Justin han verkar ju lyckligare utan mig.Jag ser att han kysser henne igen,Jag ställer mig upp igen ocg går, Jag går till det ställe jag hoppade på.Det var ju ingen mening med livet om jag har förlorat den jag älskar mest av allt.Denna gången jag hoppar ska jag inte leva igen.Jag tar upp min mobil och ringer Justin

- Hej älskling sa han glatt.
- Vart är du Justin?
- Jag är i studion med Usher
- Justin *Snyft* SLUTA FÖR FAN ATT LJUGA! JAG VET ATT DU ÄR MED DEN TJEJEN PÅ STRANDEN OCH DU KYSSER HENNE!
- Är du också på stranden
- Mm,kolla åt vänster så ser du någon stå där upp på berget
- aa....
- Justin det är jag som står där, Kolla där hela tiden och du förstår nog hur sårad jag är

Justin

Jag sprang till Ashely som stod på berget och skulle hoppa

- Ashely,Snälla förlåt....

- Justin du har sårat mig för många gånger det räcker! Det är över!
Jag såg att hon vände sig om mot klippan för att hoppa
- Nej Ashely hoppa inte
- Justin jag måste det är ingen mening med livet längre,Det finns ingen anledning att leva längre.
- Vi kommer klara detta tillsammans
- Om jag ska vara helt ärlig vill jag att du ska skita i mitt liv och sticka här ifrån,
- Jag lovar att gå,Men snälla Ashely hoppa för fan inte,Utan dig vet jag inte vad jag hade gjort

Jag gick iväg,Jag hörde hur hon grät och sa tyst för sig själv - Helvete

Ashley

Mitt liv känns så meningslös, Jag vet inte vad jag ska ta vägen jag känner mig vilsen. Jag satt på berget och bara satt där och tänkte. Efter allt justin har gjort vet jag inte om jag någon gång kommer fölåta han,Jag vet inte äns om jag kommer orka att se han. Jag vet inget just nu. Jag betsämmde mig för att Ringa Amanda hon är den ända som kan få mig att må bra just nu.
- Hej det är Amandaa
- Amanda kom hit snälla, Allt sket sig.
- Gumman vad fan har hänt?
- J...u...s...t....i...n
- Gumman jag kommer,
- Kom hem till mig då
- Okejj ses om några min

Jag ställde mig upp, och började gå hem. Tårana blev bara fler och fler. När jag kom stod Amanda och väntade utan för.Jag sprang fram till henne och kramde henne medans jag grät.
- Kom vi går in och kollar på film eller något,
- Mm,Snälla kan du inte sova här
- Visst gumman

Vi kollade på film och sedan gjortde vi oss ordnig och la och och försökte sova. Amanda somnade men det kunde inte jag.Jag tänkte på Justin men efter ett tag grät jag mig till sömns

Justin

Jag vaknade av att mamma väckte mig.

- Justin du måste upp nu, Du ska åka och äta pizza med Ryan&Chaz.
Jag gick upp gjorde mig i ordning och gick till ''pizzahuset'' Vi betsällde pizza och sedan satte vi oss vid ett bord.

- Pizza keba är klar!

- Jag hämtar sa jag och gick fram, Precis när jag skulle ta pizza ser jag att Ashley står brevid mej och pratar med Amanda utan att märka mig, Jag kollar på hennes armar och ser att hon har djupa ärr på armana.Hon vänder sig om och ser att jag står där,Jag ser hur snabbt hur hennes ögon fylls med tårar, Inte för äns jag såg henne nu fattade jag hur mycket jag har sårat henne......


 MINST 3 KOMENTARER FRÅN OLIKA PERSONER! <3


puss//Amandaa;)

Kommentarer
Postat av: sara

mer<3

2011-03-26 @ 07:32:28
Postat av: sofia

meer:)

2011-03-26 @ 13:12:26
Postat av: ida

jätte bra novell:D

mera:)

2011-03-26 @ 15:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0