Me and you forever 27

Jag ställde mig och och började prata.
-Hej allihopa, jag är Jusitn bieber men jag skulle vilja att ni respekterar att Jag och min flickvän är ute på stan och äter Tack sa jag och satte mig ner och alla slutade stirra






Ashleys perspektiv

Alla satt och stirrade på oss och pekade, jag kännde mig inte så bekväm i att folk satt och pekade på mig.
Tillslut ställde sig Justin och började prata och då slutade alla att peka.
Vi åt våran macka och gick sedan ut med blickarna fästa vid oss.
Vi åkte till en godisaffär. Jag tog en påsen och plockade lite  godis. Några minuter senare kom Justin med sin påsen som var helt full med godis.
- Haha Jusitn sa jag och skrattade så¨jag nästa kissade på mig.
- Vi betalade och åkte hem till mig. 
- Ska vi se en film,
- Visst men bara om jag får välja.
Justin gick fram till skåpet där jag har filmer.
- Den här tar vi sa han och satte i filmen.
Vi satte på tven och fram på tven kom Bamse.
- HAHA Justin seriöst !?
- HAHA jaa jag är alltid seriös.
Vi somnade båda två skönt i soffan och vaknade av att Justin snarkade lågt.
Dagen gick som vanligt lång och tråkig. 
Justins perspektiv.
Nu var klockan strax innan halv 7 och jag skulle möta camilla vid parken vid 7, Jag sa till Ashley att jag skulle gå ut och gå och hon trode att jag skulle göra det.
Jag gick till parken och på en satt Camilla.
- Hejj Sweetie.
- Hej snygging.
Jag kramade henne och pussade henne på kinden,
Vi gick till ett ställe långt bort från allt där ingen var.
- Så berätta lite om dig sötnos.
- Okej, jag heter Camilla Ashley knight, jag är ett stort bieber fan jag spelar fotboll och handboll, jag har en störanade lillebror på 3 år, jag hatar skolan och har två bästa vänner som heter Clara och Annelie, berätta lite om dig.
Jag berättade lite om mig själv och det visade sig att vi hade mycket gemensamt.
Ashleys perspektiv
Jag satt och väntade på att Justin skulle komma tillbaka, medans jag tittade på tve ringde min mobil  och det var Justin.
- Åhh vi har så mycket gemensamt hörde jag en tjej säga som jag inte kännde igen.
- Haha ahh det har vi.
- Justin, jag skulle vilja göra en sak med dig.
- Och jag skulle vilja göra en sak med dig goding.
Jag hörde ett ljud som lät som det kysstes.
- Damn girl vad du är bra på att hångla.
- Haha tack, du med.
Jag la på och tårana strömmade ner för min kind, jag tog på mig ett par glasögon och en hoodtröja och gick ut, jag började att gå och gå tills jag kom till en bro.
Jag kunde inte fatta att Justin kunde göra det igen, såra mig.
Jag förlorade dem jag älskar mest av allt och det här var antagligen slutet mellan mig och Justin.
Min mobil ringde och det stog '' Amanda'' på skärmen. Jag lät det ringa tills Amanda gav upp.
Jag ställde mig på räcket av bron och höll händerna ut mot luften.

Skulle jag hoppa? allt blev ju bara fel, kanske det inte var någon mening med livet ?

OMG, vad ska hända nu?
Minst 3 komentarer innan nästa episode
Puss//Julia (L)

Kommentarer
Postat av: issa

meer! du är skiit bra på att skriva <33

2011-03-24 @ 20:51:12
Postat av: A'

Mer!!!

2011-03-24 @ 20:51:42
Postat av: Josseeeeeefiiin<3

<3<3<3<3

<3Mer!<3

<3Mer!<3

<3Mer!<3

<3Mer!<3

<3<3<3<3

2011-03-24 @ 20:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0