Me and you forever 26

Skit tänkte jag kollade ut och där stog 100 papparatzi och minst 100 fans till. När dem såg att jag kollade ut genom fönstret så skrek fansen och papparatzina fotade snabbt.
Jag vinkade till mina fans och log stort mot dem.





-
Jusitn vad gör du ?
- Det står massa fans och papparatzi här utan för. 
Hon svarade inte utan låg kvar i sängen och somnade om. Jag tog på mig ett par jeans och en tröja och fixade håret lite snabbt och gick sen ner för att träffa mina fans. 
Jag hade ju inte kenny med mig så jag riskerade väldigt mycket men det var det värt.
- HEJ BEAUTIFULS GIRLS.
Jag lyckades så att alla ställde sig i en kö och dem fick en kram och ett foto. 
Papparatzina stog och fotade och skrek frågor men jag var inte här ute för att prata med papparatzina jag var här för att prata med mina fans. 
- Hello beautiful
Nästa tjej var en jätte snygg tjej som hade blont hår lite längre än till axlana och blåa fina och och ett vackert lèende.
Hon tog upp kamran och jag pussade henne på kinden, hon log lite gulligt. Hon gick iväg och jag fölljde hennes blick när hon gick och såg vilket hus hon bodde i.
Jag tog foto med alla fans som ville ha och gick till den snygga tjejens hus.
Jag knackade och där stog hon med sina blåa ögon och log blygt mot mig.
- Emh hej,
- Hej, varför är du här Justin ?
- Skulle jag kunna kanske få ditt nummer så kanske vi kan ses någon gång.
- Visst sa hon och lös upp som en sol.
Hon sa sitt nummer och jag skrev in det i min mobil, jag gick hem till Ashley som fortfarande sov.
Jag satte mig där nere och tog upp min mobil och smsade ''tjejen'' för jag visste ju inte vad hon hette.
'' Hej, vad gör du ? xx Justin ''

''Hej, jag sitter och smsar med dig dusj? xx Camilla ''

Camilla hette hon, det var ett gulligt namn,

'' Okej, gulligt namn Camilla, lust att träffas någon gång ? xx Justin''

'' Haha nej jag hatar det, klart jag vill vem vill inte det xx Camilla ''

'' Nej det är jätte fin sweetie, imorgon klockan 7 i parken ? xx Justin ''

'' Visst det blir jätte bra, ses då xx Camilla'' 

 '' Bra gumman Puss''

'' Puss puss''

Jag la undan mobilen och det ända jag kunde tänka på var att jag skulle träffa camilla imorgon, jag längtade redan.

Jag kom på att jag inte hade pratat med mamma en och mitt team kanske var det lite taskigt sagt,några minuter senare tänkte jag att dem föskännar det.
Jag hörde några trötta steg gå ner för trappan och där stog Ashley.
- Hej älskling,
- Hej sötnos.
Jag kysste henne och sen satte hon sig i min famn.
- Vill du ha frukost ?
- aa tack.
- Gå och gör det då haha.
- MEEH.
- Haha skoja gumman,
Jag gick och stekte några pannkakor och gick och serverade det med grädda och jordgbbar.
- åhh tack älskade Justin sa hon när jag kom med pannkakorna.
Vi åt under tystnad och kollade på tve. 
- Så vad ska vi göra idag ?
- Kan vi inte gå och shoppa ?
- Jag är på.
- Jag måste bara duscha men jag skyndar mig.
Efter några långa 60 minuter.
- Är du klar ?
- AA.
Hon tog sina pengar men jag hann stoppa henne innan.
- Ashley, jag betalar.
- Justin jag har mina egna pengar, jag är inte direkt fattig eller nått.
- Jag vet men jag vill visa hur mycket jag älskar dig.
- aww tack Justin.
Vi gick ut till dem galna papparatzina och tog min range rover. 
När vi var framme tog jag på mig glasögon och luva.
Vi gick in i några möjliga affärer och Ashley köpte en fin klänning som jag lyckade övertala henne att hon skulle köpa för innan tyckte hon den var för dyr.
När jag kom fram till kassan och tog av mig luvan och kassörskan kollade på mig med en fövånad blick.
- Hej Justin, jag är ett stort fan av dig sa hon utan att skrika eller gråta.
- Tack.
Jag stäckte fram mig och skulle precis sätt in mitt kort men hon hindrade mig.
- Du får det gratis men bara ifall jag kan få en kram och ett foto.
- Visst.
Jag gav henne allt hon ville ha och vi gick sedan in i min älsklings affär.
Sneakers skor.
Jag sprang runt som en 3 åring och letade efter en skor, och efter en stund kom det fram en kille till mig.
- Sneakers är väldigt populära just nu så du gör ett bra val sa han.
- Aa jag vet det var jag som gjorde dem kända, alla vill ju likna mig sa jag skämmtande.
-  Okej  sa han lite frågande.
Jag tog av mig luvan och hans ansikte förendrades.
- OMG det är Justin Bieber, nu förstår jag.
Jag hittade 2 par som jag ville ha och såklart fick jag dem gratis.
- Ska vi äta på något fik eller nåt ?
- Visst.
Vi gick in på ett fik och satte och i mitten av salen som var den ända platsen ledig.
Det började att bli varmt så jag tog av mig luvan och mina glasögon.
Och det tog inte sekunder innan folk pekade på mig och stirrade chokat på mig.
- V...VVaaad..dd vvviii..lll n..iii haaa stammade en servitris.
- Jag tar en ost och skink macka och en fanta tack.
- Jag tar en räk macka och en fanta tack.
Alla blickar var fästade vid mig och Ashley och jag såg att  Ashley såg obekväm  ut i det.
Jag ställde mig och och började prata.
-Hej allihopa, jag är Jusitn bieber men jag skulle vilja att ni respekterar att Jag och min flickvän är ute på stan och äter Tack sa jag och satte mig ner och alla slutade stirra

Komentera
Puss//Julia  (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0