Me and you forever 25

Jag orkade inte mer,Jag la på
Vaddå mitt fel? Jag fattar inte allt detta kan la inte vara mitt fel, Jag hörde hur det Ringde på dörren.Jag sparng ner och öppnade dörren och där står Justin?Vad gör han här?





- Justin vad gör du här ?
- Jag står inte ut med dem idioterna som inte säger att jag ska få träffa dig på en månad det klara jag aldrig.
-Aww, du kan sova här.
- Tack älskling,
- Allt för dig  babe.
Vi gick upp till mitt rum och satte på en film och vi båda somnade men vaknade av att det knackade på dörren.
-Skit det måste vara min mamma.
- Göm dig i källeren som typ ingen vet.
Vi sprang ner för trappan och tog Jusitns saker och gick till mormors och morfars gamla rum. Jag försökte att hålla tårana och lyckades övertala mig själv att inte gråta, jag hade inte varit här inne sen dem dog.
- Jag kommer snart sa jag och stängde luckan och la över mattan.
Jag spang till dörren och öpnnade där pattie stog.
Jag var fortfarande arg för alla i Justins team hade trott att det var jag som gjorde så att Justin började röka.
Visst det var jag som hade frågat honom men jag tvingade ju han inte, han valde helt själv.
- Hej Ashley.
Där stog som väntat Pattie men bakom sig hade hon hela sitt team.
Jag stog och gjorde en bitchblick medans jag väntade på att någon skulle säga något.
- Är jusitn här ?
- Nej sa jag kort och snabbt.
- Isåfall om du ser Justin får du inte träffa honom.
- Asså ni är sjuka i huvudet nästan skrek jag.
Justins perspektiv
Jag satt och väntade på att Ashley skulle öppna, och efter en stund hörde jag att Ashley skrek. Tänk om dem skulle skrika tillbaka på henne eller göra henne illa.
Jag kuffade på luckan och den öppnades med ett ryck.
Jag gick fram till Ashley och la mina armar backom henne. Jag märkte att det inte bara vara mamma som stog där utan hela mitt team.  
- Justin där är ju du, du kommer hem på direkten.
- Nej svarade jag tyket.
- JUSTIN DREW BIEBER DU KOMMER HEM PÅ DIREKTEN.
- Nej sa jag ju hör du illa.
- Gör nu som dina mamma sa resten av mitt team och försökte att övertala mig.
- JAG ÄR 16 ÅR JAG KLARAR MIG SJÄLV ! NI ÄR DUMMA I HUVUDET SOM TROR ATT JAG INTE KAN VARA UTAN ASHLEY I EN MÅNAD, OM DET ÄR SÅ JÄVLA LÄTT KAN NI VÄLL VARA UTAN MIG EN MÅNAD OCH SE HUR DET KÄNNS.
Jag stängde dörren och tryckte upp Ashley mot väggen och började kyssa henne, kyssen övergick till hångel när dörren plötsligt öppnades och såklart var det hela mitt team. Vi stog där och fortsatte och hångla, men dem stog fortfarande kvart. Tillslut fick jag kramp i tungan så vi slutade.
- Justin du kommer hem nu sa Kenny strängt.
Vi lossades som om dem inte var där så Ashley tog min hand och vi gick upp till mitt rum och la oss och kollade på en film.
Många duns hördes och sen stog hela mitt team där igen.
- Har ni svårt att fatta eller ?
- Justin snälla vi vill att du kommer hem förlåt oss det var inte meningen att vi skulle skälla på er eller nåt.
- ER !?
- Ja vi skällde lite på Ashley också.
Där gick gränsen ingen i mitt team skäller på Ashley det ska dem ha klart för sig.
-  NI ÄR SERIÖST HELT JÄVLA DUMMA I HUVUDET, UT UR HUSET JAG VILL INTE SE ER JUST NU.
Alla började gå ut mot huset och innan jag stängde.
- INGEN AV ER SKÄLLER PÅ MIN FLICKVÄN, NÅGONSIN ! DEN SOM GÖR DET SPARKAR JAG.
Jag gick upp igen till Ashley som kollade på film, jag la mig bakom henne.
- Förlåt för mitt  team dem är dumma i huvudet.
- Det gör inget, jag får ju bara mera tid med dig.
När jag vaknade  märkte jag att ingen klocka hade ringt,
Men sen efter några minuter senare kom jag på att det är lördag idag.
Jag tog upp Ashleys dator och gick in på nyheterna och det var en stor rubrik
'' Bieber bråkar med sitt team och flyttar hem till sin flickvän''


'' Popidolen Justin bieber sågs igår rymma till sin flickvän efter ett bråk hemma hos han med sitt team.
En timme senare sågs Justins mamma Pattie stå utanför dörren men hon var inte ensam hon hade hela sitt team med sig, Justins flickvän Ashley öppnade och pratade med pattie men började sen skrika på pattie. Några minuter senare kom Justin bakom Ashley och började också skrika på Pattie och teamet. Justin och Ashley gick in men blev inte ensama hela hans team följde efter dem och försvann och det sägs enligt vittnen så har dem hört att dem har hört en skrik som om någon blivit slagen ''

Skit tänkte jag kollade ut och där stog 100 papparatzi och minst 100 fans till. När dem såg att jag kollade ut genom fönstret så skrek fansen och papparatzina fotade snabbt.
Jag vinkade till mina fans och log stort mot dem.

Amanda skriver ett till idag och jag kanske skriver ett till idag men komentera ;)

Puss//Julia (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0