Me and you forever 24


Jag skuttade glädje hopp upp för trappan och gick in på dator men efter en stund så tröttnade jag så jag la mig i sängen och försökte somna när min mobil vibrerade. Jag kollade min mobil och jag hade fått ett sms från Ashley.

'' Godnatt biebs älskar dig xx Ashley ''


''Godnatt min sköna, älskar dig med xx Din Justin''





Justin
Efter att vi hade rökt skulle Ashley gå,Jag kramde henne och kysste henne och sen gav hon mej ciggpaketet.
- Här ta dom sa Ashley och gav mig ciggpaketet
Jag tog paketet och sedan gick jag in,När jag kom in hörde jag flera röster skumt det lätt som hela mitt team var här.Jag gick in i köket och där satt hela mitt team.
-Wow sa Jag chokat
- Justin sätt dej ner vi måste prata Sa Kenny strängt
Jag satte mig på en stol och kollade konstigt,Vad ville dom prata om?

- Justin vi tycker att du har förendrats så mycket sedan du började träffa Ashely
- Förendrats? På vilket sätt? sa jag förvånat
Jag förstog att dom menar att jag börjat röka.
- Justin,Du har börjat RÖKA?Det är inte likt dig,Du beter dig så konstig.
- Men va fan *Suck* JAG HAR INTE GJORT NÅGOT?
- Vänta lite sa Mamma
Mamma gick iväg och sedan när hon kom tillbaka så hade hon min jacka i handen.Hon kollade i mina fickor och sedan tog hon upp ciggaretpaketet.
- Så varför har du cigg i fickan då?
Jag sa inget utan bara suckade
- Justin du får inte träffa Ashely mer och du har utegångsförbud resten av året.

-Du skojar,Det är ju förfan bara Agusti det är ju flera månader kvar
- Mm
- Så innan du ska på tour får du bara stanna hemma,
- Helvete sa jag och slog i bordet och sedan sprang jag upp till min säng, Jag hörde att dom pratade där nere
-*Justin har verkligen förendrats* Han är inte sig lik*

Jag gick in på datan och loggade in på twitter och skrev'' Har untegångsförbud;(*''
Diret efter att jag tweetat mitt inlägg var det sjukt många som frågade vad jag hade gjort,Jag svarade ingen eftersom jag inte vill att någon ska veta vad jag har gjort,Jag stängde av datan och sedan gick jag och la mig
Ashley
Jag gick in på datan och kollade lite på twitter och såg att Justin hade skrivit att han har utegångförbud,Helvete har dom märkt att Justin röker eller vad är det han har gjort?
Jag betsämmde mig för ringa Justin
- Hej det är Kenny
- Hej det är Ashley Är Justin där?
- Nej,Han får inte prata med dej?
-Va varför? 
- För att han har utegånsförbud och han får inte ha någon kontakt med dej
- Va fan har jag gjort nu då?
- Du gjorde så att han började röka
- Va? Hur blev jag inbalndad i detta?Serriöst?
- Det är du som langar Ciggen
-HELT SERRIÖST? VA ÄR ERAT PROBLEM?
- Vi tycker att att du sabbar Justins karriär,Han lägger för mycket tid på dig istället för sin karriär
- Så allt detta är mitt Fel?
- Nja,Det är la bådas fel

Jag orkade inte mer,Jag la på
Vaddå mitt fel? Jag fattar inte allt detta kan la inte vara mitt fel, Jag hörde hur det Ringde på dörren.Jag sparng ner och öppnade dörren och där står Justin?Vad gör han här?


Mitt första inlägg här komentera (L)

Puss// Amandaa ;)

Kommentarer
Postat av: Karro :D

sv: åh, så glada vi blir! Kul att du gillar det & hoppas att du fortsätter med att både kommentera & läsa våran novell:D Vad tror du kommer hända här näst?



Episode 96 kom ut igår, det har du väl inte missat? ;)

2011-03-22 @ 17:09:31
URL: http://bbejber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0