Me and you forever 23


Jag skuttade glädje hopp upp för trappan och gick in på dator men efter en stund så tröttnade jag så jag la mig i sängen och försökte somna när min mobil vibrerade. Jag kollade min mobil och jag hade fått ett sms från Ashley.

'' Godnatt biebs älskar dig xx Ashley ''


''Godnatt min sköna, älskar dig med xx Din Justin''







(När dem går i skolan)


Jag vaknade av att jag hade en kraftig huvudvärk så jag gick upp och tog en huvudvärkstablett, jag gick upp till mitt rum och kollade på klockan och det var 10 minuter kvar tills jag skulle gå upp så jag klädde på mig kläder och gick ner och gjorde en macka jag åt den och borstade tänderna och fixade håret och tog parfym.
Jag tog på mig ett par sneakers och öpnnade dörren och ute så regnade det kraftigt så jag bestämmde mig för att ta min rangerover till skolan, även ifall jag kunde ta bilen till skolan varje dag så ville jag försöka att vara så normal som möjligt. När jag kom till skolan kollade ganska många på min lyxiga bil. Jag försökte ignorera alla blickar och det gick sådär för jag sa till några att sluta stirra. Utanför skolan såg jag Ashley stå och röka, jag gav henne ett lèende och hon log tillbaka. Några grabbar stog vid skåpen så jag gick och pratade med dem.
- Har ni sätt den range rovern som står utanför skolan på parkeringen den personen måste vara rik, fyfan vad snygg den är.
- Haha ja det måste den vara och det är den personen.
- Är det din Justin ?
- Jaa, jag orkade inte ta bussen idag.
- Aha, den är as snygg.
- Tack.
Det tog några minuter så var Ashley och hennes vänner och det luktade rök i hela korridoren.
Ashley gick till sitt skåp och jag gick fram till henne och la mina armar runt henne bakifrån.
- Hej älskling.
- Hej baby.
Hon vände sig om och jag kysste henne.
- Ashley och Justin lektionen har börjat sa våran lärare Sofia. Jag vände mig om och såg att vi var helt ensama i korridoren.
Jag tog Ashley hand och vi gick in på lektionen.
På resten av lektionerna tills lunch fick Jag och Ashley inte gjort så mycket vi satt mest och pratade.
Det ringde ut och det var dax för lunch.
Vi åt av den äckliga maten och gick sedan till korridoren tills Amanda kom och stoppade Ashely.
- Ashley kommer du eller och aa du vet sa hon och nickade ut.
- Aa jag kommer, gå ut ni så länge.
Amanda gick iväg och Ashley vände sig om och sa.
- Emh jag ska ut och röka ska du med ? 
- Eller du kanske inte röker ? sa hon i efterhand.

Jag hade aldrig rökt innan man lever ju bara en gång man måste ju testa för att få veta.

- Jag följer med sa jag lite tveksammt.
Hon tog min hand och vi gick ut till många andra personer.
Vi ställde oss ganska långt bort ifrån alla andra och Ashley tog upp ett paket och tog ut två cigg och gav den andra till mig. Hon tände på min och hennes och jag stoppade in ciggen i munnen och sög in röken.
Kännslan var obeskrivlig, jag försatte suga in den kraftiga röken tills den var slut.
Jag och Ashley gick in igen och jag hörde några viska

-  Ofta JB röker,

Och många andra saker.

- Justin kan vi inte gå runt lite i skolan?
- Visst.

Som vanligt tog jag Ashelys hand och vi började gå runt.

- När ska du på tour igen ?
- Om en månad sa jag ledsamt
- Kan vi inte sätta oss här sa hon och pekade på en bänk.
- Visst, 
Jag satte mig brevid Asheey och tog hennes hand. 
- Jag älskar dig Ashley sa jag och kysste och hörde några tjejer säga '' aww'' 
-  Jag älskar dig med.
Vi gick tillbaka till lektionen och tydligen hade vi börjat för 30 minuter sen.
Lektionerna var tråkig men jag lyckades jobba igenom det eller iallafall prata igenom dem HAHA.
Jag kysste Ashley hej då och tog bilen hem igen, jag låste bilen och gick in,
- JAG ÄR HEMMA.
- JAG ÄR I JOBBRUMMET skrek mamma tillbaka.
Jag gick till jobbrummet där mamma satt.
- Hej gubben.
- Hej mamma.
- Justin vad är det som luktar, har du rökt ?
- Va nej sa jag och kännde mina kinder hettar till.
Hon gick fram till mig och luktade på mina kläder.
- Justin har du rökt ? sa hon igen med sträng röst.
- Nej sa jag ju, det är många killar som röker i klassen men inte jag, jag lovar det är inte jag ljög jag.
Jag gick upp till mitt rum och hade inte så mycket dåligt sammvete att jag hade ljugit för mamma, vafan man lever ju bra en gång.
Jag gick upp till mitt rum och loggade in på twitter och skrev ett tweet

''so the princess return to her prince''

Jag stängde ner datorn och smsade Ashley

'' Hej babe, göra något xx Justin ''

Några minuter senare vibrerade det och jag fick ett sms från Ashley


'' Sure babe kommer till dig om 20 minuter ? puss ''

'' aa det blir bra puss'' 

Efter 20 minuter knackade det på dörren och jag sprang ivrigt ner till dörren och öppnade för Ashley.

Vi gick upp till mitt rum och satte på en film och myste med varandra.
När filmen var klar kysste jag henne och Ashley vände sig om och viskade.
- Kan inte vi gå ut och röka
- Visst sa jag och vi  gick ner för trappan.
Kennys perspektiv.
Jag hade precis varit och bokat en interjuv och parkerade bilen i garaget och började gå mot Justins hus när jag såg 2 personer gömma sig bakom huskanet. Jag joggade dit för att för att se så det inte var några fans som stalkade Justin eller nåt.
- Justin ? 
- Aa vad är det kenny ?
Jag kännde lukten av rök och kollade runt och såg att Justin försökte att gömma något bakom sin rygg.
Skummt tänkte jag, för justin röker ju inte. Jag gick in igen och möttes av Pattie i hallen.
- Hej kenny.
- Hej Pattie, röker Justin ?
- Nej, inte vad jag vet eller jag tyckte att han luktade rök när han kom hem vaddå då `?
- Nä men han och Ashley stog vid huskanten så jag gick dit och då luktade det rök och det såg ut som om Justin och Ashley gömmde något bakom ryggen.
- Jag visst det...

Bra/ Dåligt
Vad kommer hända med Justin ?
Komentera.
Amanda skiver ett till idag
Puss//Julia (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0