Me and you forever 19

Jag gav han mobilen och Justin klickade på ringa knappen.
-Hej det är Josephine.
- Hej det är Justin bieber här.
- OMB, skojar du med mig eller ?
- Nej det gör jag inte, du ville ju att Ashley skulle bevisa det.
- Så det är sant ?`
- Ja det är det.
Josephine frågade Justin några frågor och sedan la hon på.
- haha du är bäst sötnos.
- haha, det var roligt haha.





Ashleys bikini

- Vad ska vi göra idag ?
- Jag vet inte vi kanske kan gå och bada ?
- Okej, men jag ska bara byta om
Jag gick upp till min gaderob och började leta efter min lila bikini. Efter en stunds letande hittade jag den, jag bytte om snabt och gick ner till Justin som stog och väntade.
- Är du klar?
- Aa.
Jag tog min handduk och ett par solglasögon med mig och gick ikapp Justin.
- Justin var ska du sa jag när han gick åt andra hållet till stranden.
- Jag måste ju också ha något att bada i dummer.
- Just det hahah.
han kysste mig och det känndes som om hela världen stannade för ett tag.
Jag ställde mig i hallen och Justin gick upp till sitt rum och bytte om.
Några minuter senare kom Justin i bara shorts och en handduk hängd över axeln HOOT säger jag bara.
- Jag vet att jag är hot sa han och märkte att jag stog och stirrade på hans sexiga mage.
- Haha oj
Jag kännde hur kinderna blev lite röda och jag vände snabbt mitt huvude så att Justin inte skulle se det.
-Är du klar babe ?
Jag nickade till svar och Jag tog Justins hand och vi började sakta gå ner mot stranden.
När vi var framme vid stranden var det mycket folk, några spelade vollyboll, några solade, några badade och jag kunde även höra ''baby'' spelas i en sterio.
-Ska vi sitta här ?
Justin pekade på en plats som låg ganska långt bort från alla andra.
- Okej, 
Vi la våra handdukar brevid varandra och sen sa Justin.
- Ska vi tävla till vattnet ?
-Okej. 1 2 3 KÖR
sa jag och vi båda började springa. Jag springer och tar ledningen och precis när jag ska vinna tar Justin min och bär min bakifrån och springer i vattnet.
- DET ÄR FUSK JUSTIN.
- Jag älskar dig med haha.
- Jag älskade dig med sa jag och försökte att låta sur .
- Är du sur nu älskling ?
- Jaa
- Det här kanske kan få dig att bli glad igen.
Han böjde sig fram och kysste mig.
Jag avslutar kyssen,
vi går upp och sätter och vid våra handdukar.
- Kan vi inte sätta oss där sa jag och pekade på en plats mitt bland alla folk.
- Okej om du vill det så visst.
Vi tog våra handdukar och lägger dem på platsen jag pekade på.
Vi lägger oss och solar och bara några minuter hörs säker 30 flickors skrik, vi kollar upp och där står 30 tjejer som gråter och skriker på samma gång.
- OMB DET ÄR JUSTIN BIEBER.
- Hej tjejer sa Justin och ställde sig upp.
Justins perspektiv
-
Lugna er tjejer sa jag men ingen verkade lyssna.
- OKEJ TYSTA ALLA STÄLL ER PÅ ETT LED SÅ KAN NI FÅ EN KRAM OCH ETT FOTO sa jag och lyckades övertala dem denna gång.
Först gav jag alla dem tjejerna som stog i led en kram och ett foto, men sen kom det mer och mer säkert 200 personer någon hade säkert tipsat alla sina tjej kompisar att komma.
Jag började bli lite trött i armana efter alla kramarna men det skulle inte hindra mig från att ge alla kramar.
Det känndes som om kön aldrig tog slut det bara kom mer och mer personer.
När jag äntligen kramat klart alla fans vänder jag mig och för att gå till Ashley men hon var inte där
Jag kolla på klockan och den var 5 skit jag hade stått där i 3 timmar.
Jag tog upp min mobil och ringde Ashley men hon svarade inte.
Ashleys perspektiv
Jag satt och väntade när Justin kramade dem 30 tjejerna som stog där. Men när dem var klara kom det 200 personer till, jag väntade på att Justin skulle säga att han kanske ville ha lite privat liv men det sa han inte.
Jag tog upp ur Justins ficka hans mobil och kollade på klockan och den var 3. Jag väntade yttligare 30 minuter men gav sedan upp det var ingen idèe att vänta det skulle bara komma mer och mer fans och Justin skulle inte säga till försen det var slut med folk.
Visst förstog jag honom att han ville göra allt för sina fans.
- JUSTIN !?
Jag ropade på honom några gånger men fansens skrik överröstade mig.
Jag tog min handduk och började gå släppande hemmåt.
När jag var hemma gick jag och tog en dusch, när jag var klar ringde min mobil.Jag kollade på displayen och det var Justin som ringde. Jag lät den ringa och ringa tills Justin gav upp. 
Jag klädde på mig mjukisbyxor och en stor tröja och satte mig i sängen med datorn i knät.
Jag  loggade in på twitter och såg att Justin hade skrivit ett tweet för 2 minuter sedan
'' Ashley, call me when you see this, please forgive me I'm sorry''
Jag funderade ifall jag skulle svara något tillbaka eller inte, jag trummade med fingrana på tangentena tills jag bestämmde mig att svara.
'' Justin I don't know what to say, I love you but i don't know if Im redy to forgive you, you have alredy done many misstakes''

*Ring*Ring*
Skulle jag svara eller inte, nu var det redan försent jag hade redan klickat på svara.

Bra/Dåligt episode.
Okej minst 2 komentarer för nästa, KOMIGEN det klarar ni det vet jag (L) Jag lägger inte ut ett episode om ni inte har komenterat 2 st (L)
Puss//Julia

Kommentarer
Postat av: mooooa den bästa (::

mer! (:

2011-03-08 @ 23:57:19
Postat av: Anonym

meer skit bra (;

2011-03-09 @ 09:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0