Me and you forever 18

Jag la på och kläde på mig sen plattade jag håret och kletade på lita mascara.
Jag tog på mig mina skor och gick sedan glatt till parken där Justin stog men han stog inte ensam han stog med en tjej jag känner igen...






Det var Selena min bästavän, jag har inte träffat henne på evigeter känns  det som. Jag sprang fram till henne och kramade henne och skrek.
- Vad gör du häääär ? 
- Jag ville överaska dig. 
- Gud vad jag har saknat dig selena.
- Vad tror du inte jag har gjort HAHA. 
- Hur länge stannar du ? 
- tills ikväll bara, jag fick inte ta mer ledigt.
- Aha, men det är iallafall något. 
Vi gick till stranden och pratade om allt möjligt. Justin gick brevid oss ganska tyst och skrattade bara lite då och då när någon sa något kul.
Vi satt och pratade och timmarna flög fram och nu var klockan 20.12 och det var dax för Selena att åka till flygplatsen.
Justin var snäll och körde oss dit.
- Hej då gumman.
- Hej då sötnos.
Vi kramades länge och tårkade tårana på varandra.
Vi kramades en sista gång.
- Hör av dig om det är något sa jag.
- Jag lovar, du får komma någon gång och hälsa på.
- Såklart.
 Hon vände sig om gick in i sin gate och försvann. Justin kom fram till mig och tröstade mig.
- Ska vi åka hem sa Justin.
- Okej,
Jag tog hans hand och vi gick in till bilen medans kamor blixtrade runt oss.
på kvällen gick vi hem till oss och hyrde en film och popade popcorn.
Jag satt i Justins famn och njöt av att han var min pojkvän, den bästa i hela världen enligt mig.
- Justin, jag älskar dig.
-Jag älskar dig mer.

När filmen var klar sätter jag mig upp och precis när jag gjort det får jag en kudde i huvudet. Och såklart är den av Justin jag får smällen
Jag tar upp en kudde och får ett perfekt slag på Justin i huvudet så han ramlar i soffan.
Justin sätter sig upp och ska precis slå mig när jag ställer mig upp och springer iväg.
Justin var snabb så han kommer ikapp mig och börjar kittla mig istället.
- JUUUUSTTIN SLUUTAAA!! sa jag mellan skrattattackerna.
Han försätter att kittla mig och jag tror att min mage håller på att spricka av skratt.
- JUUSTTIIIIN SLUUTA SNÄÄLLA.
- säg att du älskar mig.
- JAG ÄLSKAR DIG JUSTIN.
- säg att jag är snyggast i världen.
- JUSTIN BIEBER ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN
- säg att jag är.... BÄST
- JUSTIN DU ÄR BÄST.
- Okej, jag ger mig.
Han slutar och kittla mig och hjälper mig upp från golvet.
- Vilket ego du är Justin haha.
- Vad sa du ? '
sa han och började kittla mig igen.
- OKEJ OKEJ, JAG MENADE DET INTE.
Han slutar och kittla mig igen och vi går tillbaka till soffan och lägger mig i Justins famn och båda somnar.
På morgen vaknade jag och kollar på klockan den var 12:55. Shiit vad länge vi hade sovit. Justin sov fortfarande som en gris, han var så himmla söt när han sover. Jag tar fram min mobil och tar ett kort och sätter den som bakkrund.
Jag går upp till min dator och loggar in på twitter och skriver ett tweet.
''Everything happend so fast''

'' @justinbieber you are cute when you sleep, Love you (L)''

När jag loggat ut ifrån twitter loggar jag in på Facebook och det är massa som har skrivit komentarer till att jag är tillsammans med Justin.

''OMB jag kan inte fatta att du är tillsammans med Justin''

'' Säkert att du är tillsammans med han''

'' haha keep on dreaming''

'' Åhh ni är så gulliga tsm''

'' OFTA !? ''

Det var massor som hade skrivit om att jag inte var ihop med Justin och sånt skit. Jag skrev ett till inlägg på facebook

'' Haha, jag är tillsammans med Justin. Jag kan bevisa det om ni vill XD ''

Jag fick snabbt kommentarer som

'' Okej, bevisa det då ring mig ********** och jag vill höra Justin''

'' Seriöst ni som inte tror på det är sant XD''

Jag tar upp min mobil och skriver in nummer till Josephine, jag går ner till Justin som sitter i soffan och kollar på tv.
- Godmorgon älskling sa Justin och Jag går fram till honom och kysser honom.
- Godmorgon sötnos, kan du göra mig en tjänst ?
- Allt för dig bby.
- Ring detta nummer och säg att det är Justin bieber.
- Okej, men varför ?
- För att hon inte tror att jag är ihop med dig och då sa jag att jag kan bevisa det och då sa hon att jag skulle ringe hennes nummer och hon ska höra dig. Hon heter Josephine hon gick i min gamla klass.
- haha okej,
Jag gav han mobilen och Justin klickade på ringa knappen.
-Hej det är Josephine.
- Hej det är Justin bieber här.
- OMB, skojar du med mig eller ?
- Nej det gör jag inte, du ville ju att Ashley skulle bevisa det.
- Så det är sant ?`
- Ja det är det.
Josephine frågade Justin några frågor och sedan la hon på.
- haha du är bäst sötnos.
- haha, det var roligt haha.

Bra/ Dåligt episode ?

Puss//Julia (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0