Me and you forever 17

Jag gick in och tog en lång skön dusch, jag tog på mig kläder.
- Hej sötnos.
Jag vänder mig om och där sitter  Ashley halv vaken och rufsigt gulligt hår.
- Hej gullunge,
jag kysser henne och går och försätter göra mig iordning.





Resten av dagen kollade vi mest på film, nu var klockan 23.54 och Ashely hade somnat i soffan.
Idag var det söndag och jag jag har hyrt ett tivoli till mig och Ashely.
- Idag ska vi åka på tivoli så ta på dig något fint men kanske inte för fint så du kan åka några karuseller HAHA.
-Okej, sa hon och gick ner för trappan och gick hem.
30 minuter kom hon tillbaka och såg fantastik ut som vanligt.
- vad fin du är.
- Aww det samma Justin.
Vi gick hand i hand till limon och den körde till tivolit
-Men Justin det är ju stängt
- Nej, jag har hyrt hela till oss.
Hon svarade inget utan kysste mig som svar.
Vi gick in på tivolit och åkte vad vi ville. Vi var som 3 åringar och sprang runt och ville åka allt möjligt flera gånger i rad.
Efter ett tag var vi helt döds trötta och satte oss på en bänk för att pusta ut.
- Ska vi äta, jag blev väldigt hungrig när vi har sprungit så mycket HAHA.
- Okej, sa Ashley.
Vi gick in till ett litet rum som där det var ett bord med ljus och rosor.
- Åhhh, vad fint du har gjort.
- Det är inte jag som har gjort det men tack haha.
Vi satte oss på varsin stol mitt i mot varandra, några minuter senare kommer varsin tallrik med spageti (?) och köttfärssås.
- HAHA Justin typiskt dig att besälla det.
- Vadå det är ju jätte gott.
- Det har jag ju inte sagt.
Vi åt av den goda maten tills det inte fanns något kvar på tallriken.
Vi åkte några karuseller, men efter en stund låg vi på marken och flåsade ut.
Vi gick till limon som stog utanför och väntade på oss.
- Justin, tack för denna underbar dag.
- Det är inte jag som ska tacka, det var du som gjorde den underbar.
Vi kysser varandra och sedan går hon ut och går hem till sig.
Jag går sömnigt till mitt rum och somnar med ett lèende på läpparna.
Ashley perspektiv
Jag vaknade av att jag var kissenördig så jag gick upp och kissade. När jag kommer in i mitt rum kurrar min magen högljudt. Jag gör mig en snabbt macka och sätter mig vid tven.
Jag saknar verkligen Morfar och Mormor, jag önska att aldrig det hade hänt dem. Varför skulle det just hända dem och ingen annan. Jag hade pratat med mamma och pappa och Mormor och Morfar hade mycket pengar kvar som jag fick ärva. Jag ska bo kvar här även fast mamma och pappa har blivit samms igen, men jag vill vara lite ensam ett tag. Och jag vill ju inte lämmna Justin nu när allt har blivit bra igen.
Jag gick upp till mitt rum och loggade in på twitter och skrev ett snabbt tweet och gick sedan in på facebook och ändrade min facebook relations status från singel till in a relationship with Justin Bieber.
Jag loggade ut och gick till badrummet och tog en dusch, när jag står i handduk efter jag har duschat ringer min mobil. Jag kollar på displayen och det står ''Justin babe''
- Hej världens bästa pojkvän i världen .
- Hej världens finaste flicka i världen.
- Vad gör världens bästa pojkvän.
- Jag har precis duschat, vad gör du världens finaste flicka ?
- Jag har också precis duschat.
- Ska vi mötas i parken om 20 minuter ?
- Okej, Puss
- Puss
Jag la på och kläde på mig sen plattade jag håret och kletade på lita mascara.
Jag tog på mig mina skor och gick sedan glatt till parken där Justin stog men han stog inte ensam han stog med en tjej jag känner igen...


Komentera,
är hemma och är sjuk så det blir nog några inlägg idag men då får ni komentera
Puss//Julia (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0