Where are you now ? 12

Tillslut så gav jag upp. Innan jag somnade fällde jag några tårar och grät mig till sömns.Allt är mitt fel, allt är mitt fel, allt är mitt fel. Var det sista jag hann tänka innan jag somnade



Nästa dag vaknade jag och hade samma tanke som jag hade igår. Jag klev ur sängen och vinglade till och för att inte falla tog jag tag i sängkanten. Jag tog på mig ett par jeans och en tröja, när allt satt på plats gick jag ner till frukost buffèn. Precis innan matsalen var i syne fanns en liten spegel där jag fixade till mitt morgonruffs till  en snygglook, det var inte så mycket folk mest gammla som var uppe tidigt. Jag tog en bricka och plockade på all mat som såg god ut. 
- Godmorgon. 
Jag kollade upp från min bricka och såg att det var Selena som stog där. 
- Godmorgon. 
Hon gick och tog en bricka och tog vad hon ville ha, vi satte oss vid ett brod där 4 personen fick plats.
 - Vad ska vi göra idag  ?
- Jag vet inte men jag måste göra en sak så jag kan inte göra något idag.
- Aha, vad sak du göra.
Hon kollade nyfiket på mig och väntade på ett svar.
- Emh det är komplicerat.
- Aha okej, men det låter mer som ett problem än ett ärende.
- Aa det kan man säga.
Jag reste mig upp och gick tillbaka till hotellrumet där nu några hade vaknat.
- Godmorgon.
- Hej, varför är du uppe så tidigt.
- Jag måste göra en sak.
- Aha men klockan är ju bara 6.
Jag tog på mig parfym och fixade håret igen.
 - Justin du är tp beroende av att fixa ditt hår.
- Nej det är jag inte alls.
Jag tog mina nycklar och knackade på hos Beadels.
Jag hörde några fotsteg och såg att det var Sandi som öppnade dörren, idag såg hon bättre ut hon hade inte tårar som rann ner för hennes bleka kind.
- Hej är hon tillbaka ?
- Nej sa hon och sa hon och såg lite mer ledsen ut.
- Okej, men jag kör runt i spanien och letar efter henne.
- Justin du behöver inte göra detta gå till ditt team och gör något.
- Men jag vill göra det. Jag kan ju inte låta Caitlin försvinna.
- Okej, tack.
Jag vände mig om och gick ut ur hotellet, när jag paserat frukost buffèn hör jag någon ropa mitt namn.
Jag vände mig om och såg att det var Selena som ropade.
- Justin kan inte jag följa med ?
- Sorry Selena det går inte.
- Men vad ska du göra ?
- Jag ska försöka att lösa ett problem.
- Aha men lycka till.
Jag fick en puss på kinden innan jag gick till bilen. Jag körde samma runda som igår.

Caitlins perspektiv.
Jag vaknade i det lilla rummet där jag hade lagt mig igår. Det var varmt och skönt.
Jag steg upp och satte upp mitt hår i en toffs. Igår var det för mycktet,mina tankar var för många.
Jag lämnade mitt hotellrum och checkade ut. När jag hade gått ett bra tag hörde jag någon ropa mitt namn. Jag vände mig om och så att Justin rangerover rullade in vid kanten.
Han stannade bilen och gick ut ur bilen.
- Hej Cai.
- Hej Justin.
- Förlåt för allt jag har gjort det var aldrig meningen att såra dig, om du tror att jag inte saknar eller tänker på dig så har du fel. Varje dag när jag vaknar så tänker jag på dig och varje kväll saknar jag dig. Jag älskar dig fortfarande och jag kommer aldrig att glömma min första riktiga kärlek, jag ångrar inte en ända sekund med dig. Jag har försökt att gå vidare men det har alltid slutat med att jag har deppat ihop och gråtit mig till sömns. När du ringde hade jag precis slutat deppat och jag kunde inte tro att det var du så jag gav telefonen till Alfredo men han känner inte igen din röst så han fråga vem det var. Jag är ledsen ifall jag fick dig att gråta eller att tvivla på att jag saknar eller tänkter på dig. Jag lovar det går inte en dag utan att jag tänker på alla minnen vi har tillsammans. Jag älskar dig snälla ge mig en chans till.

Justin menade verkligen varje ord han sa, jag började att gråta så Justin kom fram till mig och sa.
- Du ska inte gråta.
- Förlåt men det var så gulligt sagt Justin.
- Kom hem nu din mamma och pappa är Jätte oroliga. Christian också.
- Okej.
Vi körde tillbaka till hotellet, vi körde i 40 minuter tills vi var framme. Skit vad långt jag hade gått det känndes som om det bara var 10 meter här ifrån.
Vi båda gick ut ur bilen och Justin tog min hand.
Vi gick till mamma och pappas rum, när halva vägen hade paserat stötte vi på Selena.
Jag har aldrig riktigt gillat henne, jag vet inte varför men jag hatar henne inte. Hon har inte gjort något mot mig men jag gillar henne bara inte som person.
 - Hej, jag heter Selena.
 - Hej Selena, Catilin.
Vi kramades en gång och det gjorde Justin och Selena med och jag kännde hur avundsjukan steg. Vi fortsatte att gå i den tysta korridoren tills vi var framme. Jag visste inte vad jag skulle säga till mamma och pappa. 
Vi öppnade dörren med ett kort och dörren öppnades. 
Inne i hotellrummet satt bara Christian och kollade på tv. 
- CAITLIIIN skrek han och sprang fram till mig och kramade mig. 
- Förlåt. 
- Det gör inget jag är bara glad att du är tillbaka, jag ringer mamma och pappa och säger att du är tillbaka. 
Christian gick iväg och ringde till mamma och pappa. 
- Jag måste gå nu vi ska tp ha något möte. 
- Okej, men kan vi inte ses sen ? 
- Jo visst. 
Justins perspektiv 
Christian såg så glad ut nu när Caitlin var tillbaka. Jag gick tillbaka till samma rum som vi var när vi hade möte förra gången. 
När jag kom fram så var det bara några personer som var där. 
- Hej Justin, 
- Hej. 
- Vem har du varit med för du var ju inte med någon i teamet. 
- Jag var med Caitlin. 
Jag hade inte berättat så mycket om Caitlin, det var bara mamma och Alfredo som visste om vårat ''tidigare förhållande '' 
Med tiden så stömmade det in folk i teamet. 
- Okej, om 3 dagar så åker vi vidare till Frankrike och där ska vi ju ha 3 konserter sa mamma. 
- Men får vi inget ledigt  ? frågade Blake som är 17 år och dansar tillsammans med Alfredo och
- Men vi har ju haft ledigt i en vecka nu i spanien så nej. 
- Okej.
Mamma pratade om hur vi skulle åka dit mm. 
Mötet avslutades och vi alla åkte till Mcdonadls. (stava)
Jag besällde friterade kyckling med pomfritt och en cola. 
Det kom fans som ville ha autofrag och en bild så jag gav dem det. 
Kassörskan gav mig allt och jag gick och satte mig på ett bord. 
Vi delades upp på några bord eftersom att vi inte fick plats alla på ett bord. 
Alla satt och små snackade med varandra tills vi var klara och körde tillbaka till hotellet. 
- Justin ska du med ut eller ? 
- Nej, jag ska träffa en kompis. 
- Aha. 
Dem gick tillbaka ut och försvann i mörktret, dem vuxna gick till något museum dem hade bokat så det var bara jag kvar på hotellet. 
Jag knackade på Caitlin och Christians rum. Det var Caitlin som öppnade. 
- Hej, 
- Hej.
- Ska vi göra något ? 
- Visst,  
- Vi kan gå ut om du vill ?
- Visst jag ska bara hämta en jacka.
Hon gick iväg och hämtade sin jacka medans jag hälsade på Christian.
- Så ska vi gå.
- Visst.
Vi började med att gå runt i stan men stannade vid en parkbänk och satte oss. Mysigt.
Mina fingrar var inflätade i hennes underbara händer.
Hon var så vacker. 
- Caitlin, har du förlåtit mig  ?
- Ja det har jag. 
- Tack. 
Allt känndes som förr, vi brukade alltid sitta vid en bänk på kvällen och prata. 
Vi flyttade närmare och närmare hela tiden och tillslut satt hon i mitt knä, Hon vände sig om mot mig och jag kysste henne och hon besvarade kyssen som tur var.


Vad tycker ni ?
Måste bara säga att det var den bästa dagen i mitt liv igår jag såg ULRIK MUNTHER (L) Hahah ville bara skriva det det var därför jag inte kunde skriva igår (L)
Komentera då kommer det snabbare ut episode (L)
Puss//Julia (L)


Kommentarer
Postat av: linnea

MEERR ;D;D

2011-06-25 @ 14:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0