Where are you now ? 11

På natten vaknade jag av att mobilen plingade till sömingt klickade jag in koden och läste sms, jag läste det om och om igen och kunde inte fatta att det hade hänt.




När jag hade läst det massor av gång men jag kunde ändå inte fatta att det hade hänt.
Jag ringde upp Sandy som svarade på direkten.
- Hej, Justin sa hon medans hon grät.
- Hej, hittar ni inte Caitlin ?
- Nej hon är borta.
- Okej, men jag kommer till erat hotellrum.
- Bra, tack Justin
Vi la på och så fort jag kunde sprang jag till min gaderob och tog på mig ett par Jeans och en tröja. När jag hade tagit på mig allt sprang jag till dörren och tog en snabb titt på mitt hår innan jag gick till Familjen Beadles. Jag knackade och Christian öppnade dörren, han såg både arg och ledsen ut.
- Hej bro.
- Hej svarade han.
Jag gick och sa hej till Sandy och Will,
- sätt dig sa Will och pekade på soffan.
Alla satte sig i soffan och kollade på varandra.
- Varför är hon borta ?
- Vi vet inte men hon lämnade en lapp innan hon gick, Christian gick iväg och kom tillbaka med en lapp i sin hand. Han gav den lilla lappen till mig.

'' Förlåt att jag bara sticker men jag orkar inte mera förlåt det blev för mycket. Jag kommer tillbaka snart det
lovar jag men just nu så går det inte bara. Det är inte ni som har gjort något det är bara jag. Jag behöver bara lite tid för mig själv. Vi ses snart xx Cai ''

 Jag läste det och kunde ännu en gång inte fatta vad som hade hänt hon hade stuckit pågrund av mig.
- Förlåt sa jag och la lappen på bordet.
-Det är inte ditt fel sa Will.
- Jo det är det.
- Nej det har jag svårt att tro varför skulle det vara du ?
- För att det var jag som lämnade henne och var ego och bara tänkte på mig själv.

Dem sa inget utan satt bara helt tysta, just nu ville jag bara dö. Allt är mitt fel. Så jävla dim är jag.
- Vi kanske ska ringa polisen så dem kan leta föreslog Christian.
- Aa det låter bra,

Sandy gick iväg och hämtade en telefon och slog sen in 911. Hon pratade i några minuter och la sen på och kollade ledsamt upp på oss.
- Vi måste vänta 24 timmar innan dem börja leta.
- Aha men det är bara och vänta hon kommer säkert tillbaka. Jag kramade om Sandy som grät floder,
- Hon kommer tillbaka jag lovar.
- Justin du kan gå hem nu du har gjort allt du kan.

Jag satt kvar och nickade ett nej  till Will.

- Justin du behöver inte vänta här du kan gå hem och sov. Efter några minuter tjöt om att jag skulle gå hem så
gav jag mig och gick hem. Men jag kände mig så dum och jag bara skulle gå hem och sova och inte försöka att hitta henne. Istället för att svänga så gick jag rakt fram ut ur hotellet. Jag låste upp min bil och körde mot en park men där fanns hon inte. Jag letade i hela stan men hittade henne inte, jag körde tillbaka till hotellet och gick in i hotellrummet. Jag ringde henne massor av gånger men fick inget svar. Tillslut så gav jag upp. Innan jag somnade fällde jag några tårar och grät mig till sömns.Allt är mitt fel, allt är mitt fel, allt är mitt fel. Var det sista jag hann tänka innan jag somnade.


Så vad tycker ni Bra/Dåligt ?
Komentera (L)
Puss//Julia (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0