Where are you now ? 10

- Justin.... jag fattar inte att du gjorde så mot mig, sluta ljug du tänker inte alls på oss du kom inte änns ihåg mig när jag ringde. Fatta hur det känndes, du och jag var tillsammans i över ett år och du kom inte änns ihåg mig Justin.
Hon stängde dörren framför mina ögon och själv stog jag kvar som ett fån



Jag knackade en sista gång men som väntat så fick jag inget svar.
- Fan också skrek jag i hissen och precis så öppnades dörren när jag skrek det och en tjej kom in och kollade konstigt på mig.
Efter att en våning så skulle jag av så jag gick ut ur hissen och gick tillbaka till mitt hotellrum.
När jag hade lagt mig i sängen och skulle precis somna så ringde min mobil.
- Ja hallå.
- Justin det är möte nu
- Just det fan jag glömde jag kommer om 1 minut sa jag och la på i Alfredos öra.
Jag sprang in i rummet där alla satt och satte mig på en av dem lediga stolarna.
- Är alla här ?
- Japp
Dem bablade på som vanligt och pratade om massor av saker, jag försökte att vara delaktig med det ända jag kunde tänka på var på Caitlin och Christian. 
När vi var klara så gick vi ner till resturangen och käkade.
- Så vad ska vi göra imorgon ? frågade Alfredo.
- Jag vet inte svarade jag surt.
- Men vi måste ju göra något vi kan ju inte sitta här inne i hotellrummet och mögla bort ?
- Klart vi kan men det skulle inte vara så fräsht.
- Sant, men vad tycker du vi ska göra ?
- Vi kan kanske....... hmm... gå och bada ?
- Jaa det kan vi göra.
En servitör kom och gav alla den mat vi hade beställt.
Dem vuxna satt och pratade medans vi ''barn'' satt vid en egen liten ring och pratade själva.
- Ska vi gå upp till spelrummet eller ? 
- Visst.
Alla ''barn'' gick upp till spelrummet och spelade HALO. Det gick inte så bra för mig, jag förlorade alla matcher till och med mot Sebbe som suger på HALO.
Jag orkade inte spela så länge så jag gick där ifrån, jag satte mig i ett fönster som var större än dem andra och kollade ut mot alla människor.
*Pling*Pling*
Det var min mobil som plingade till och jag fick ett sms, och det var från Ryan.
'' Tja, hur är det ? ''

Jag funderade på vad jag skulle svara och det blev tillslut såhär

'' Tja, det är skit ska inte ljuga men det är skit. Allt sket sig själv ? ''

Efter bara några sekunder så svarade Ryan igen, han är mästare på att svara snabbt på sms det är helt sjukt hur snabb man kan vara.

'' Jo det är fint, vi saknar dig annars är det bra. Vad har hänt `?''

'' Saknar er mer ;( Caitlin och jag bråkade och massor av skit ''

'' Okej inte bra broo, du kan alltid prata med oss ''

'' Tack''

Efter det slutade vi smsa med varandra den kvällen, Jag somnade i fönster och vaknade senare av att någon ropade mitt namn.
- Justin vart är du ?
- Här är jag.
- Vart har du varit ? frågade Kenny oroligt.
- Jag somnade.
- Aha men kom nu alla letar efter dig
Vi gick tillbaka till rummet där alla nu satt.
- Vart har du varit sa alla i kör, sjukt läskigt.
- Emh jag somnade sa jag och kliade mig i huvudet.
- Aha sa alla igen i kör.
Nästan alla gick tillbaka till sitt rum förutom några som satt kvar och spelade, men jag var för trött för att sitta kvar så jag gick till vårt hotell rum och somnade på direkten.
På natten vaknade jag av att mobilen plingade till sömingt klickade jag in koden och läste sms, jag läste det om och om igen och kunde inte fatta att det hade hänt.

Vad är det som har hänt ?

Förlåt förlåt för verkligen usel udatering ;( ska bättra mig (L)

Ni har väll inte missat Bieber paraden imorgon ? I göteborg kl: 12 - 16: 00 utanför operna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0