Me and you forever 7

När Jag öppnade dörren satte hela mitt crew vid matbordet. 
- Vad har hänt ? sa mamma oroligt. 
- Hon blev slagen av Jasmine i skolan med brickan och svimmade av och fick åka till sjukhuset och dem sa att hon hade fått en hjärnskakning. 
- Jasmine villegas ? 
- Ja Jasmine som sjunger för Jessica om hon är sjuk. 
- Det trode jag inte om henne. 
- Jag sa till henne att hon inte fick sjunga mer. 
- Det är bra 
Jag gick upp med Ashley i min säng. 


Ashley
Jag öppnade ögonen försiktigt och såg att jag inte var hemma. Jag kom inte ihåg vad som hände, jag kollade runt om mig och såg att jag var hemma hos Justin.
- Justin?
jag fick inget svar så jag ställde mig upp och blev genast väldigt yr, jag gick ner för trappen och såg att det satt massa människor. Jag blev yr och illamående och sen blev allt svart igen.
Justin
Vi satt och planerade massa saker till min tour tills vi hörde ett duns från trappan Usher som satt narmast trappan gick och kollade vad det var
- HÄMTA VATTEN OCH RING AMBULANS.
Alla sprang till trappen och där låg Ashley av svimmade igen på golvet. Jag sprang fram till Ashley och satte mig på huk brevid henne.Mamma gick och ringde ambulansen och några minuter stog ambulansen utanför och tilloch med några papparatzi.
- Vad är det som har hänt  ?
- Hon svimmade av sa jag snabbt.
-Är det någon som vill åka med i Ambulansen ?
- Jag vill, jag satte mig på samma plats.
Jag kollade på mannen som satt brevid Ashley och såg att det var samma som tog hand om henne förut.
- Vad tror du det är som har hänt med henne.?
-Jag vet faktiskt inte.
Ashley hade inte vaknat än, dem körde in henne till sjukhuset. Mamma körde efter ambulensen och kom och gick brevid mig när jag gick in till sjukhuset.
Vi satt utanför och väntade på en doktor skulle komma och säga något men ingen kom, jag luatde mig bakåt och somnade. Jag vaknade av att en doktor knackade på min axel. Jag kisade och doktorn så inte så glad ut.
- Jag är ledsen men vi har förlorat henne. 
Jag kunde inte fatta det orden gick inte in i mitt huvud ''Vi har förlorat henne''
Jag lutade mig bakot och lät tårana strömma ner för kinden. 
- Efter en stund kom samma doktor tillbaka. 
-Förlåt men det blev ett missförstånd mellan några doktorer Ashley lever, men hon behöver sova över en dag så vi :kan reda ut vad det var. 
- ÅHH tack doktorn, kan jag träffa henne ? 
- Aa rum 313.
Jag gick till 313 och öppnade dörren och där log hon.
-hejj sa jag och kramade henne. 
Resten av dagen spendreade jag på sjukhuset och nu var klockan 23:12 och Ashley sov.
Jag och mamma gick till ett sovrum där vi sov. Jag vaknade ljus sipprade in mellan persiänerna (?) Jag  hade redan kläder och hade inte några nu, jag gick till cafèt och köpte två mackor och gick till Ashleys rum. När jag klev in var hon redan vaken.
-Hej älskling sa jag och kysste henne mjukt.
-Hej sa hon med en svag röst.
Jag gav henne mackan och en dricka. Vi satt och pratade hela dagen, mamma kom förbi när hon hade vaknat och sa att hon skulle gå och göra ett ärende och kommer snart. Jag kollar runt i rummet och såg att det fanns ett par barn böcker, jag tar upp snövit och sätter mig på samma plats brevid Ashleys säng.
Jag öppnar boken och läser den för henne.
- Tror du på sagor Justin säger hon när jag läst klart
- Inte försen jag träffade dig för du är min ända prinsessa.
-Aww Justin jag älskar dig
En tår för föll ner för hennes kind men jag tårkade bort den med min tummer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0