Me and You forever 5

''Ashley snälla förlåt mig, jag behöver dig, jag älskar dig verkligen xx Din Justin ''

Ashley 
När jag nästan hade somnat vibrerar det i min mobil, jag tar upp mobilen och  läser smset som var från Justin.
'' Justin, jag vet inte jag måste tänka möt mig vid bron imon vid 5 om jag inte kommer så kommer jag aldrig bli din xx Ashley'' Jag klickade på skicka och la ner mobil på mitt bord brevid mig och somnade snabbt efter.
*Ring* Ring *
-Hallå sa jag sömnigt.
- HEEEJ AHSLEY. sa
- SEEELEENNA
Jag och Selena satt och pratade i några timmar, gud vad jag saknade henne. Men vi bestämmde att hon skulle komma någon dag och hälsa på. Resten av dagen sov jag för det mesta.
Justin
Nu var skolan slut och jag var påväg hem, Ashley och jag skulle träffas på bron idag eller jag hoppade att hon kom. Jag gick in i duschen direkt när jag kom hem. När jag duschat klart tog jag på mi ett par jeans och en snygg tröja, jag kollade på klockan och den var 20 i 5, jag tog på mig parfym och gick ner mot trappan. Jag tog på mig ett par lila sneakers och gick ut mot bilen. Jag låste upp min range rover och körde mot bron där Ashley sa att vi skulle träffas. När jag kom var klockan 10 i 5 men ingen Ashley hade kommit än.
Ashley
Nu var klockan kvart i fem, jag hade bestämt mig att inte åka dit, jag har redan blivit tillrekligt (?) sårad och om han skulle göra det igen skulle det inte gå.
Justin
Nu var klockan halv 6 och Ashley hade inte kommit, det hände det som inte fick hända hon valde att inte komma och jag skulle anntagligen inte få någon mer chans. Jag stog och kollade ut över havet medans tårana rann ner för kinden.
Ashley
Jag satt och läste mina och Justins sms när vi var tillsammans, jag kollade tills jag kom till mitt favorit sms som justin hade skickat till mig '' Hej min ängel, jag älskar dig över allt annat på hela jorden det går inte att förklara med ord. Första gången jag såg dig visste jag att du var speciel på ett bra sätt. Det sättet du kollade på mig med dina blåa ögon ditt sätt att prata på med dina svagt rosa läppar jag älskar allt med dig. xx Din Justin''  När jag läste det rann tårana ner för kinden som en flod.
Jag älskar Justin verkligen men jag fattar inte vad det är så svårt att ge honom en chans till och glömma det som hänt, börja om på nytt. Jag vill men mitt hjärta säger nej. Från ingenstans bestämmer jag mig för att åka till Justin. Jag tar på mig skor och springer till Justin. När jag är framme knackar jag på dörren men det är inte Justin eller hans mamma som öppnar det är någon kille som jag inte känner igen.
- Hej, är Justin där. sa jag med tårana som rann ner för kinden
- Nej, han är på  möte med sitt Crew. Och vi tar inte in fans tyvär.
- Men jag är inget fans.
- Sorry tjejen men jag måste gå.
- Snälla hämta Justin, jag behöver verkligen prata med honom nu.
- Ashley ? sa en röst och mannen jag pratade med flyttade på sig och bakom stog Justin.
- Vad gör du här ? sa Justin.
-F...föör.rrlåt  Justin att jag tog allt så hårt. Snälla förlåt mig.
- Klart att jag förlåter dig. 
- Känner du denna tjej sa kille jag pratade med.
- Ja, vi har dejtat i 2 veckor.
- Aha förlåt mig..
- Ashley
- Förlåt mig ahsley.
Justin kysste mig och sedan var han tvungen att gå.
- Vi ses imon i skolan hej då Älskling.
- Hej då Biebs. 
När jag gick där ifrån hade jag ett leende på läpparna.
Justin
Guuud vad glad jag var nu.
- Vem var det sa Usher
- Justins tjej sa Scooter (det var han som öppnade men Ashley är inget fan och har inte träffat Justins Crew så hon vet inte vad alla heter )
- Ooohh, Justin har en tjej sa alla retande i kör.
- När ska vi få se henne då sa mamma.
-Imorgon kanske 
''Hej älskling, imoron ska du få möta mitt crew puss'' 
'' Hej biebs, men tänk om dem inte gillar mig då  ? puss'' 
'' Om ingen gillar dig ger jag den sparken, alla kommer älska dig jag lovar puss''

 (:



Kommentera (L) Det kommet ett till nu och kanske ett till ikväll (L)
puss // Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0