Me and you forever 3

-Hej sweatheart sa jag och besvarade kyssen. När vi kanske kört i en halvtimme stannar limon och öppnar dörren. Jag går ut först och på en gräsmatta ligger en picknick filt med mat och ljus jätte fint.
-ååh vad fint du har gjort sa jag och Kysste honom.
Vi gick till filten och började äta den goda maten,
-Ahsley sarah Simpsson vill du bli min Shawty ?
-Klar jag vill Justin drew bieber sa jag och kramade och kysste honom.


Justins perspektiv
YEES, nu är Ashley min flickvän. Vi satt och små pratade i några timmar och när det började bli kallt packade vi våra saker och satte oss i bilen.
-Vill du sova hos mig eller vill du sova ensam ?
-Jag kan sova hos dig, men jag måste bara hämta kläder och så.
Jag körde hem Ahsley till sig och hon och hämtade sina saker och sen åkte vi hem till mig. När vi kom hem gick vi upp till mitt rum.
-Vill du sova Sweetheart ?
- aa jag börjar bli lite trött.
Jag gick in i badrummet och gjorde mig iorden och sedan när jag var klar gick jag in och la mig i sängen. Efter 10 minuter kom Ashley och la sig i min famn och så sommnade vi också. Nästa dag vaknade vi av att min väckarklocka ringde.
-Ahsley det är skola du måste gå upp.
-mmhm  jag kommer snart.
- Om du inte kommer nu så häller jag vatten på dig.
- JAG ÄR UPPE !
Vi klädde på oss och åt frukost och gick sen till busshållplatsen. När bussen kom stämplade vi våra kort och satte oss på våra vanliga platser. När vi kom till skolan gick jag till Chaz och Ryan och Ashley gick till sina tjej kompisar. 
-Hur går det med bruden ? Ryan 
- Jo det går bra, men jag är ihop med henne och älskar henne inte för vadet.
- Men här har du 20 dollar som jag lovade.
- Slog du vad om mig ?
När jag vänder mig om ser jag Ahsley stå i tårar.
- Nej Ahlsey det är inte som du tror.
- Vad är inte som jag tror, du slog vad med dina kompisar att du kunde bli ihop med mig, jag trode att du älskde mig. Fan vad dum jag var som trode att Justin bieber skulle bli kär i mig sa hon och sprang iväg.
Ashleys perspektiv
Efter det Justin sa kunde jag inte sluta gråta, jag sprang hem till mig och gick in till mitt rum. Jag tog upp min mobil och såg att Justin hade ringt mig 13 gånger och 10 olästa sms. Jag läste smsen snabbt oc h det stig ungefär samma sak på varje sms '' Jag älskar dig Ashley, det var inte meningen att det skulle bli såhär.''
Jag skrev ett snabbt sms tillbaka till honom. ''Varför sa du ja då? om det inte skulle bli såhär hur skulle det bli då skulle du ljuga för mig och säga att du föll för mig första gången  ? Du förtrollade mig med dina ögon, det var som en saga jag var snövit och du var häxan jag trode att det var bra men det vara bara en början på en mardröm''
Jag klickade på skicka och gick sen till datorn och loggade in på twitter och skrev ett tweet '' Lär känna personen innan du litar på den'' Jag loggade ut och satte mig i sängen, tårana slutade inte rinna jag kunde verkligen inte sluta tänka på Justin. Jag la mig mot kudden och somnade. Jag vaknade av att en dörr öpnnas på nedervåningnen. Jag kollade mig snabbt i spegeln och mina ögon var inte jätte svullna och röda.
-Hej gumman, hur är det? sa Mormor
- Hej, jag tror att jag håller på att bli sjuk ljög jag.
-Det var inte bra, vill du ha något ?
- Nej tack
Jag gick upp till mitt rum och la mig i sängen med datorn i knät.
Jag gick in på facebook och twitter men inget kul. Jag la ner datorn och somnade nästan på direkten,,

Förlåt för hämsk uppdatering men jag har inte orkat, men jag ska börja uppadtera varje dag nu
Puss/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0