Me and You forever 9

- Ashley, jag älskar dig det vet du och jag hoppas att jag kan leva med dig hela livet. Jag vill ge dig något som påminner dig hur mycket jag älskar dig hur mycket du betyder för mig.
Jag gav henne silver armbandet med den bricka där det stog '' Me and you ''
- Justin, Jag vet inte vad jag ska säga
-Shh, du behöver inte säga något jag vet hur mycket du älskar mig och nu vill jag bevisa att jag älskar dig.
En tår sipprar ner för hennes kind som jag kysser bort.


-

Justin du är det bästa som har hänt mig,
Jag kysser henne mjukt och kramar henne sedan och vi sitter tysta i några minuter och lyssnar på varandras hjärtslag.
- Justin jag måste hem nu tror jag mormor och morfar är säker oroliga.
- Okej, men vi ses imorgon i skolan älskling.
- Aa det gör vi.
Hon kysser mig och försvinner i mörket.
Jag stog och log som ett fån för mig själv när jag tänkte på Ashley.
Ashley
Jag kunde verkligen inte sluta tänka på Justin, han var den bästa pojkvänen som finns jag jag älskar honom överallt annat. Jag skickade ett sms till Justin innan jag somnade '' Jag älskar dig biebs, ''
*En månad senare och Ahsley och Justin har varit tillsammans i en månad.*
Idag var det en månadsen jag och Justin blev tillsammans och vi ska äta på en resturang och mysa.
Jag hade redan dushat så jag skulle bara ta på mig en fin klänning och sminka mig. När jag hade gjort allt gick jag ner till en limo som stog utanför och väntade. En kille öppnade och jag steg in i bilen där Justin satt.
- Hej älskling.
- Hej loverboy.
Vi åkte till resturangen Justin hade hyrt till oss. Vi beställde mat som några minuter senare kom ut. När all mat är slut och vi är proppmätta tar Justin min hand och går till pianot och sätter mig brevid honom. Han börjar och spela och jag hör vilken det är snabbt '' Just the way you are''
Her eyes her eyes make the star look like their not shining.
Han försätter och sjunga och när refrängen kommer bestämmer jag mig för att sjunga med, Jag hade inte sagt att jag sjunger innan till Justin jag vet inte varför men jag tycker inte om att skryta att jag kan sjunga direkt.
- WOW... Varför har du inte sagt att du sjunger innan ? 
- Jag vet inte jag gillar inte att skryta eller nåt. 
 Vi kysstes någon minut och sedan sa jag
- Justin jag älskar dig detta har varit den bästa månaden i mitt liv.
- Jag älskar dig med.
Vi gick hand i hand till bilen där limon stog, vi hoppade in och bilen rullade hem. När bilen stannade kysstes vi och sa hej då jag glev ur bilen och såg den sakta försvinna i mörket.
Justin
Detta hede klart varit den bästa månaden i mitt liv. Simon (Chaffören ) körde hem mig, när jag kom hem slängde jag mig i sängen och somnade med alla kläder på.
- Justin !
- Justin
Jag skisade med ögonen och såg att Ryan och Chaz var här jag hade sätt dem på evigheter, dem hade nyligen varit i New york så jag hade inte sätt dem. Jag flög upp ur sängen och kramade dem.
- Fan vad jag har saknat er.
- Och vi med sa dem båda i kör.
Vi gick ner och åt frukost och Ryan och Chaz pratade hur dem hade haft det och så. Tydligen hade Chaz träffat en tjej som hette Selena och fått hennes nummer. 
- Det är inte vanligt att du får en tjej sa jag och började flabba.
- Ha-ha sa chaz och slog till mig på armen.
Vi grabbar var med varanda hela dagen och gjorde killsaker som jag inte kan göra när jag är på turnè eller är med Ashley.
Nästa dag var jag med Chax och Ryan igen och gjorde massa roliga saker.
* Ring*Ring*
- Ja hallå.
- Hej Scooter här.
- whats up man ? 
- Jo det är bra, men vi måste prata med dig kan du komma hem till dig 
- Visst jag kommer
Jag la på och sa till grabbarna att jag kommer snart.
När jag kom hem så satt hela mitt crew och stirrade på mig när jag kom.
- Vi har flyttat fram din tour en månad så den börjar om 3 dagar.
- VAA!?
- mmhm
- Men hur ska jag göra med Ashley ?
- jag vet inte,  men du kan inte ha med henne det finns inte plats och du har redan lovat att Jasmine och Selena ska med.
Jag sprang upp för trappan och brast i gråt. Jag kan inte bara lämmna henne tänk om hon inte förlåter mig för att jag kommer att vara borta eller glömmer mig.
Jag la huvudet och lät kudden fyllas med tårar.

Minst 3 komentarer för att jag ska skriva 10
Puss//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0