Me and you forever 14

Jag sjung hela låten utan problem och gick sen av scenen. Jag tog upp mobilen och skickade ett sms till Ashley.

''Jag vet att du menar varje ord du skirver att du är ledsen jag vet att du inte ville det. Jag älskar dig med men är det tillräkligt för att jag ska kunna förlåta dig ? ''

'' Jag förlät dig för att du slog vad om mig var det ett misstag ?
Nu kanske det är din tur förlåta mig?''



Justin på intejuv

 

Jag tänkte på det hon skrev, kanske borde jag förlåta henne. Jag tog upp min mobil och smsade Ahsely.

''Hej gumman, förlåt mig att jag var lite hård mot dig. Jag förlåter dig men hoppas det inte händer igen...
Jag älskar dig. puss ''

Jag skickade smset och la ner mobilen i fickan.

Ashleys perspektiv.

Jag satt och kollade på tv när min mobil vibrerade. Jag läste det och blev genast glad, utan att tänka på det gjorde jag ett glädeskutt ur soffan. JAA han förlät mig. Jag blev lite gladre men jag mådde ändå piss för det jag gjorde mot Justin. Jag saknade honom så mycket redan och det hade bara gått 1 vecka.

Jag satt och och kollade på tv tills klockan var 22:00. Jag hade huset ensamt för mig själv för mormor och morfar var i Miami och träffade några kompisar dem frågade ifall jag ville följa med men jag stannade hellre hemma.
I veckan blev jag gladare och gladare och deppigheten försvann tillsslut helt och hållet.

Justins perspektiv

Dagarna gick och jag och Ashley smsade och ringde nästan varje dag. Allt var jätte rolig förutom att jag saknade Ashley men det var ett problem till både Selena och Jasmine klängde på mig hela tiden på mig. Även om Jasmine hade slått Ashley gav jag henne en chans till.

Jag satt och åt frukost när Selena kom och sätte sig brevid mig,
- Hej sötnos
Hon försökte att flörta med mig och la handen brevid min.
Efter en stund kom Jasmine och gjorde detsamma flörtade och la sin hand brevid min.
Jag vänder mig om för att säga något till Jasmine men då kysser hon mig istället jag besvarar inte kyssen, jag vänder mig om till Selena och då gjorde hon detsamma. Kysste mig.
- VAFAN HÅLLER NI PÅ MED !?
Båda såg ut att vara oskyldiga och inte gjort något.
Jag gick där ifrån och mitt huvud kokade av ilska jag var så arg att jag inte visste vad jag skulle göra.

I korridoren möter jag Scoter som kollar förvånat på mig.
- Är allt normal Justin ?
- Brukar det var normal att två tjejer flörtar på samma gånger och sedan kysser en ? 
- Vilka gjorde det ?
- Selena och Jasmine.
Nu var det gränsen jag ville aldrig se dem igen ALDRIG!
- Säg att dem båda ska åka hem på direkten sa jag och gick iväg till mitt rum och ringde Ashely.
- Hej sweetie.
- Hej beautiful.
- var det något du ville ? 
- Jo det är så att båda Jasmine och Selena flörta väldigt mycket med mig men jag flörtade inte tillbaka och så idag kysste båda mig men jag besvarade inte kyssen jag lovar Ashley. Det är dig ja älskar över allt annat
- Lovar du Justin.
- Jag lovar det var inte jag som kysste dem.
- Okej jag litar på dig Justin
- Tack gumman jag älskar dig och saknar dig önskar att du kunde vara här.
- Saknar dig med.
- Men ska gå nu puss
- Puss ring imorgon

När jag gick ner till dem andra var Selena och Jasmine redan borta som  tur var. Idag skulle jag på en interjuv ock kanske på en boksingering.
Jag duschade snabbt och tog på mig fin kläder.
Jag gick ner till kenny som körde mig till interjuven.
*Intrerjuven*
-
Idag har vi en speciell gäst med oss välkommen JUSTIN BIEBER
Jag gick in och publiken jublade ännumer.
Interjuv rullade på som vanligt och gick bra men det var en fråga som fick mitt hjärta att stoppa för en sekund
- Vi har sätt dig med en tjej vem är det ?
- Det är min juvliga flickvän.
- Jaha har du med henne
- Nej hon är hemma
- Så ni är borta från varandra länge.
- aa 2 månader
- Oj soppas, men det är en till sak jag vill reda ut. Är det så att du har kysst Jasmine och Selena på samma dag?
- Jag ville helst inte prata om mitt privat liv
- okej
Vi pratade om min bok och film och lite mera saker och sedan var det dax att åka hem till hotellet.
När jag kom hem duschade jag och gick sedan in på twitter. Jag kollade ifall Ashley hade skrivit något men det hade hon inte jag skrev ett snabb tweet innan jag loggade ut.

'' I miss my Ahsley wish you where here so i could kiss you, I love you (L) ''

'' I love my fans you are the best fans in the world Love you all (L) ''

Jag var för trött för att göra en boksingnering så jag gick och la mig på direkten istället.

Komentera mycket nu snälla.
Puss//Julia (L)

Kommentarer
Postat av: berri

Jätte bra skrivet :)

Fin blogg ;)

2011-03-01 @ 22:59:17
URL: http://berri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0