Me and you forever 11

Justin såg bekymrad ut så jag frågade vad det var.
- Justin, du ser bekymrad ut. Vad har hänt?
- ehmm .. Ashley?
Jag kände hur oron steg.
- Jaa ..
- ehh.. min tour börjar om 3 dagar.
Jag kände hur mina ögon fylldes med tårar.
Jag kollade snabbt ner i min mobil & sa snabbt till Justin att jag måste gå & gick fort där ifrån.

Justins Perspektiv

fanfanfan..





Vad ska jag göra nu ? 
Tänk om jag förlororar den jag älskar den som jag behöver i mitt liv. Jag gick långsamt hem med huvudet ner mot marken. När jag kom hem satt mitt crew idag Igen vid köksbordet och ropade att jag skulle komma.
- Kom Bieber och sätt dig
Jag kollade på ingen bara kollade ner i marken och lyssnade inte på vad någon sa.
- Hallå Justin vad är det med dig varför så deppig ? sa Scooter och alla väntade på svar. 
- VAD DET ÄR SOM ÄR PROBLEMET ? JAG FÖRLORAR MIN DRÖM TJEJ PÅGRUND AV ATT JAG SKA PÅ TURNÈ, JAG KOMMER ALDRIG FÅ EN TJEJ FÖR ATT JAG ÄR KÄND OCH SKA PÅ TURNÈ. JAG KOMMER ALRDRIG GIFTA MIG SKAFFA BARN ALDRIG.
Jag satte mig ner igen och allt var spännt. Tillslut började Usher prata igen om touren. När alla pratat klart gick ja upp till mitt rum och lät idag igen kudden fyllas med tårar. Och somnade mig gråtande tills sömn.
Jag vaknade av att något dunsade ner på undervåningen. Jag knugade mig i ögonen och gick ner för trappan där mamma satt och plockade upp en söndrigt glas. Jag hjälpte mamma med glaset och gjorde mig sen en smörgås och te. Idag var det måndag och sista dagen i skolan på tisdag var det sommarlov. Jag skulle för det mesta åka på tour men igentligen ville jag vara hemma med Chaz och Ryan.
Jag tog bussen till skolan och gick till Ryan och Chaz och pratade tills våran lärare kom. Vi jobbade inget på hela  dagen pratade mest och så. När skolan var slut kom några Belibers och ville ha autograf och bild och självklart gav jag dem det. I början var alla galna jag var tvungen att ha kenny med mig hela tiden och vakter fick stå utaför för att inte Papparatzi eller fans skulle komma in på skolan, men nu har alla vant sig och det är ingen big deal. Ashley vägrade att prata med mig, jag skickade sms och ringde henne och försökte prata med henne men hon sa inget lossades som om jag inte var där. Men jag gav inte upp hoppet hon skulle bli min igen. Jag gick en lite längre väg bara för att få tänka ut allt. Plötsligt såg jag Ashley gå framför mig, ja sprang fram till henne.
- Hej, jag vet  att du är sur på mig men snälla förlåt mig.
- Förlåt mig Justin, jag kanske tog det lite för hårt.
Hon böjde sig fram och kysste mig. YEES.
- Vi kan klara det, jag lovar.
- Me and you
Hon tog upp sitt armand och visade brickan.
- Me and you forever instämde jag.
Jag kysste henne, jag önska att jag aldrig skulle behöva lämna Ashely. Vi gick hem till mig och jag började packa. - Hur länge ska du vara borta ?
- 2 månader
- Okej sa hon ledsamt.
- Jag önska att du kunde följa med.
Vi satt tysta tills mamma sa att vi skulle åka. Vi åkte till Flygplatsen med Ashley, när vi kom fram till våran gate började Ashley gråta.
- J-jag kommer s-sakna-a dig stammade hon fram.
- Jag med sa jag  och tårkade hennes tårar men det kom bara mera och mera. 
Jag kramade om henne en sista gång och kysste henne.
- Me and you remember ?  
Hon nickade.
- Me and you. 
Jag tog min väska och gick mot andra. Innan jag gick in vände jag mig och såg Ashley stå och stirra i luften mot mitt håll ja gjorde en slängpuss och hon gjorde detsamma.
Jag satte mig på en plats brevid mamma och satte på musik, jag började tänka på Ashley och då började tårana rinna ner för kinden
- Mår du bra sa mamma
- Ja sa jag och snyfftade.
Jag satte in minahörlurar och satte på '' Never let you go ''

Ganska kort men jag ska iväg nu (L) Puss//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0