Big or small lies are lies ♥ chapter 7

Nu var jag nog gladaste tjejen på jorden jag tror aldrig jag har varit så glad över att någon har frågat mig om jag vill gå på dejt, dethär var något jag sent kommer glömma






- Jag beställer en limo som kommer och hämtar dig vid 6, blir det bra ?
- Men Justin du behöver inte beställa en limo,
- Jo jag vill göra våran första dejt speciell.
- Okej då.
- bra, då ses vi imorgon.
Amber gick iväg till hallen med mig bakom henne, hon tog på sig sin jacka och knöt sina skor
- Hej då Bieber vi ses imorgon.
- Hej då Amb.
Vi kramades en lång stund innan hon gick, efter att hon hade gått gjorde jag inte så mycket innan jag somnade.
Den natten var den längsta natten i mitt liv, jag ville bara att det ska bli morgon så jag får se Amber. Allt som gick igenom mina tankar var Amber, hon är den perfekta tjejen som passar mig. Den tjejen som jag vill leva resten av livet med.
Nu var det bara 5 minuter kvar tills Ambers Limo skulle stå utanför resturangen och vi skullen gå på våran första dejt. Efter 5 minuter såg jag en skymt av en limo och några sekunder senare stog det en svart limo med min Amber.
Chaffören Mattias gick runt och öppnade dörren åt Amber och ut kom hon.
Hon var så vacker jag kunde knappt tro mina ögon.
- Är det okej ?
- Det är mer än okej du är jätte vacker.
- Tack, du är inte dum heller.
- Kom sa jag och tog hennes hand.
Jag förde in henne i den lila resturangen som jag har hyrt, det här ska bli den bästa dejten ever.
- Åhh vad fint det är Justin, hon vände sig mot mig och pussade mig på kinden.
- Ska vi sätta oss och beställa mat ?
- aa jag är utsvulten.
Jag följde henne till hennes plats och drog ut stolen för henne och puttade in den när hon hade satt sig på stolen.
- Här har ni era menyer.
På menyn stog det massor av goda rätter, men det som såg godast ut var hamburgare med pomfritt och beanäs (haha stava).
- Jag tar hamburgare och en cola tack.
- Okej, och vad vill du ha ungadam ?
- Jag tror jag tar samma.
- Okej då är kommer maten snart.
- berätta något jag inte vet om dig Justin.
- Emh Jag älskar spagetti och köttfärssås, jag är galen i ninjor, min favorit färg är lila, jag älskar att spela HALO, jag har världens bästa kompisar Taylor& Seth , Ibland önskar jag att jag inte var känd så jag behövde lämna min familj och vänner, jag är imot mobbning.
- Åhh vad gulligt.
- Berätta något jag inte vet om dig.
- Okej, jag misbrukar O'boy, jag gillar inte att sporta, jag älskar att shopa, jag får det mesta jag vill ha från mina föreldrar, jag gillar att festa och sjunga, jag har alltid velat ha en lillebror men har aldrig fått en.
- Aha, men varför gillar alla tjejer att shopa jag har aldrig riktigt fattat det
- Jag vet inte varför det är så kul man hittar matchande kläder till gaderoben.
- Aha, men jag fattar fortfarande inte.
- Haha glöm det nu Justin så pratar vi om något annat.
- Som vad ?
-  jag vet inte om dig  är mitt favoritämne.
- Aww vad gullig du är.
Middagen fortsatte och  var jättekul, jag och Amber var perfekta för varandra det märktes tydligt på dejten.
Limon körde hem Amber först och sen körde hon mig.  När jag kom innanför dörren hade jag världens största leènde på läpparna och resten av dagen.
Jag duschade en lång och varm dusch sen knöt jag en blå handduk runt min kropp och torkade mig. När allt på min nakna kropp satte jag på mig kläder till att gå och lägga mig och sova.
När jag väl låg i sängen var klockan 0:56, jag kom på att jag inte hade twittrat idag så jag tog upp min datorn som låg brevid mig och loggade in på twitter.  Jag var för trött för att hålla på att följa massor av fans och retweeta.
'' Sorry i haven't tweet today i have been with a friend.''
'' Great day, great girl ''
'' Hi lovley girls who are u ? ''

Jag loggade ut och somnade efter några minuter efter att lagt huvudet mot kudden.
*Pling*Pling*
På morgonen vaknade jag av att jag fick ett sms, efter att vaknat till tog jag jag min mobil och läste som var från Amber
'' Hey Bieber, tack för igår. Ska vi ta en fika idag ? ring mig när du har vaknat Xx Amber ''
''Hey Amb, visst, som en dejt eller ?xx Justin ''
'' Vill du kalla det det så visst, klockan 12 vid fiket ? xx Amb ''
'' Det blir bra xx Justin ''
Jag gick ner och gjorde frukost, min favorit pannkakor och te, efter 20 minuter var jag klar för avfärd till cafeèt.
Jag fick vänta några några minuter innan Amber kom
- Hej Sweetie
- Hej, Biebs.
Vi gick hand i hand in till Cafèt och gick till ett bord som låg lite bort ifrån dem andra.
- Vänta här jag går och köper fika vad vill du ha ?
- Jag tar samma som du.
- Okej,
Jag tog min plånbok och gick iväg till kassan.
- OMG Du är ju Justin Bieber.
- Japp det är jag.
- Shiit vad coolt att du är här.
Jag skrev en autograf och fick fikan gratis. Jag gick tillbaka till amber som satt och pillade med min mobil.


Komentera gärna vad ni tycker så kkanske ni får ett  till inlägg idag;)
Puss//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0