Big or small lies are lies ♥ chapter 4

Vi sätter oss på varsin stol och sofie börjar prata om vad som kommer att hända på den konserten, Och att vi behövde välja vilken låt vi skulle ta.

- Så vilken låt vill ni ta?

- Öhh jag vet inte

- Jag vet en vi kan ta sa jag

- Vilken?

- A drop in the ocean






- Aa den är jätte bra sa Sofie och hennes rosa fyllda läppar formas till ett brett varm lèende.

- Jag ska skriva ut texten på låten jag kommer om fem minuter

Hon gick iväg och jag och justin satt tysta tills hon kom tillbaka igen.

- Så här är texten sa Sofie och ger oss var sitt paper.

- Justin jag vill att du ska ta första versen.

Justin harklar sej och börjar sjunga

A drop in the ocean,

A change in the weather,

I was praying that you and me might end up together.

It's like wishing for rain as I stand in the desert,

But I'm holding you closer than most,

'Cause you are my heaven.

- Bra,Amber ta nästa

I don't wanna waste the weekend,

If you don't love me, pretend

A few more hours, then it's time to go.

And as my train rolls down the East coast,

I wonder how you keep warm.

It's too late to cry, too broken to move on.

Still I can't let you be,

Most nights I hardly sleep.

Don't take what you don't need, from me.

- Och refrengen båda

Just a drop in the ocean,

A change in the weather,

I was praying that you and me might end up together.

It's like wishing for rain as I stand in the desert,

But I'm holding you closer than most,

'Cause you are my heaven.

 

Vi söng klart låten och övade på den flera gånger tills vi kunde texten utantill, under låten kollade vi in i varandras ögon och hans hazellbruna ögon fick mig att glömma allt och jag slutade sjunga vilket var ganska pinsamt för jag kunde in hitta på en bra förklaring så jag stog som en fån medans dem väntade på att jag skulle säga något.
Efter det försökte jag att inte titta in i hans ögon men det var svårt att hålla mig borta ifrån dem.

- Så nu kan ni kan gå in i klassen igen det är bara en 10 min kvar på lektionen. Så kommer ni till mej igen så får vi öva för det är bara 2 dagara kvar

- Okejj, sa vi båda och gick in i klassen

När vi kom in i klassrummet var alla sina platser redo för att gå hem.

- Hej då vi ses imorgon sa marie och släpper ut oss

- Yes

Jag gick till mitt skåp och tog på min gucci väska och tog ut alla läxor som jag inte behöver.

- Amber hör jag någon ropa jag vänder mej om och ser att justin står där

- Ska vi hem till mej och öva på sången?

-Visst vi har ju bara 1 dag att öva,Jag är redan nervös.Justin du är väll van att sjunga inför folk?

- Aa,

-Ska vi gå hem till dej eller mej?

-Ska vi gå hem till mej? sa justin

- Visst

Justin tar upp sin mobil och slår in ett nummer, Han går iväg en bit och och sedan kommer han tillbaka igen

- Så kenny kommer och hämtar oss om 5 min

- Men annanrs kan vi ju gå?

- Jag tror inte det är så bra om det kommer pappartzi eller fans så lär vi inte komma hem för ett långt tag.

-Just det,Det tänkte jag inte på

- hahah

Vi gick in i bilen och och satte oss där bak,

- Så vem är detta då? sa en kille som jag gissar att det kenny justins livvakt men jag är ju inte direkt något fan av han så jag vet inte.

- Detta är Amber vi ska sjunga på en skolkonsert så vi hem till mej och öva till vi har bara imorgon också sen så ska vi ha konserten

Vi körde till ett port och han slog in någon kod och vi åkte in, När vi kom ut var det ett stort vitt hus,Det var verkligen jätte fint.

- Wow bor ni här sa jag

- Yes här bor jag

Vi gick in i huset och justin visade runt i hela huset och sedan satte vi oss i justin soffa i hans rum.

Justin harklar sej och sedan kollar han nervöst på mej

- Amber börjar han.........


Vad kommer han säga ?
Minst 2 komentarer för nästa,
Puss// Julia & Amanda ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0