Big or small lies are lies ♥ chapter 3

Justins perspektiv
- Så vad tycker du ?
- Jo, det är la bra, jag ska inte klaga på tjejerna direkt.
- Så vem var snyggast ?
- vad heter den Blonda tjejen( Alltså hår färgen inte att hon Blond i sättet)
- Amber,
- hon var snyggast helt klart, sa jag och rodnar



Alla gick in till lektionen och började läsa varsin bok. Vi skulle läsa I taket lyser stjärnorna. Men jag har redan läst den innan när jag hade privat lektioner.

- Så nu har jag hämtat en annan bok till dig Justin.

Jag fick fram en bok men ett jätte tråkig fram sida. Jag vände på boken och läste på baksidan.

Det handlade om en tjej som blev kär i en vampyr blabla...
Alla liknar så mycket Twilight och skriver nästa likadana böcker.
Jag började läsa boken men hann bara några sidor innan vi slutade. Jag, seth och Taylor gick till en hall jag inte visste vad vi skulle göra. Vi gick in i rummet och satte oss på varsin stol. Alla stolar stog i en ring och en lärare stog med en stor bandspelare och en pekpinne.
- Så nu börjar vi så var tysta, vi ska börja med att sjunga upp lite.
Läraren började att göra massor av övningar och sen skulle vi sjunga några låtar.
- Vi börjar med att sjunga ''Tonight''
Det börjades att spela musik och på direkten kännde jag igen vilken det var. Låten hade jag hört många gånger och kunde den utantill. Det lät förjävlig när klassen sjung förutom tjejen som hette Amber som sjung jätte bra.

- Vilka är det som sjunger så bra frågade våran lärare.

Alla pekade först på Amber som blev lite generad och sen riktades alla blickar mot mig

- Det är ju snart en uppvisning ni kanske vill sjunga tillsammans ?

Utan att tveka svarade jag ja på direkten men Amber tvekade lite innan hon svarade ja. Hon var så sexig när hon skrattade och hennes ögon glittrade till.

Lektionen var det mest jag och Amber som sjung massor av låtaAmbers perspektiv

När lektionen var klart gick jag och tog mina saker och börjar gå mot dörren.

- Amber och justin kan jag få prata med er?

Jag och justin suckade och gick till våran lärare marie.

-Vi ska ju ha en en konsert i skolan nästa vecka skulle ni inte kunna sjunga en låt tillsammans? Jag och justin kollar på varandra och ler.

-Visst,

-Bra då kan ni få ett grupprum och bestämma låt med musikläraren

- Visst

- Bra,Amber du kan la visa justin vilket rum det är ni ska till,Så går ni ditt direkt efter rasten.

- Mm

Direkt efter rasten gick jag och justin till ett grupprum där våran musik lärare sofie var.

- Hej sa Sofie och ler,

- hhej

Vi sätter oss på varsin stol och sofie börjar prata om vad som kommer att hända på den konserten, Och att vi behövde välja vilken låt vi skulle ta.

- Så vilken låt vill ni ta?

- Öhh jag vet inte

- Jag vet en vi kan ta sa jag

- Vilken?

- A drop in the ocean


Hoppas att ni gillar det! Komentera gärna så blir det roligare att skriva och det kommer fortare ut;)

Puss//Amandaa


Kommentarer
Postat av: lin

meeeeeeeeer;)<33

2011-08-17 @ 10:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0