Big or small lies are lies ♥ 9

*Pling*Pling*

’’ Heyy bieber vad gör du? Xx amber’’

’’ Ayye,Inte mycket sitter på bussen och ar rätt tråkigt dudå? Xx Justin’’

’’Okejj,Är med chloe xx Amber’’

’’ Jag kommer att sakna dej xx justin’’





'' Och jag kommer att sakna dig xx Amber'

''Lova att du inte glömmer mig ? för jag kommer aldrig glömma dig xx Justin ''

'' Tro inte att jag kommer att glömma en kille som dig Justin xx Amber''-

- Vem smsar du med Justin ? frågar alfrodo och lutar sig över för att försöka att se vem det var.

- Amber.

- Och vem är det ?

- Min bästa vän.

- Varför har jag aldrig träffat henne då ?

- För att hon är min.

Jag tog upp min telefon och klickade in koden och letade upp angry birds och började spela.

Efter en stund tröttnade jag och la ner mobilen och somnade snabbt.

- Justin vi är framme nu.

Jag skisade med ögonen och såg att det var Alfredo som skakade lätt på mig.

Jag gnuggade mig i ögonen så att jag kunde se allt.

- Äntligen, du har sovit i 5 timmar medans alla andra har varit vakna och skrikit men du sov som en stock sa Alfredo och skrattade.

Efter att piggnat till gick jag tog mig en macka och juice med datorn brevid.

Jag kollade några fan sidor och sen twitter , jag skrev ett snabb tweet att jag är påväg till Frankrike. Jag kollade min facebook och såg att Seth hade skrivit massor av Random saker han hade gjort med Taylor. .Jag suckade och la ner mobilen på bordet,Jag kollade ut genom fönstret och kollade ut på hotelet där skrikade fans stod,Vi stannade och bussen och parkerade och sedan gick vi ut och tog våra saker och jag fick stanna och ta lite kort och autograf med fansen och sedan gick jag upp till mitt rum och slängde mina väskor på golvet och gick jag och la mej i sängen och pustade ut,Äntligen var vi frame det känndes nästan som en evighet att åka buss.Ambers perspektiv

Jag tog på mina skor och sedan började jag springa till bussen eftersom jag försov mej igen,Jag tog snabbt upp min mobil och kollade på klockan och såg att bussen kommer om 5 min. När jag var frame vid buss stationen stod Chleo och väntade.

-Amber du missade inte bussen

- Hahah nej men jag sprang hit på 3 min

När vi kom till skolan satte vi oss vid våra platser och våran lärare kom in och började ha en genomgång, Jag rev ut en sida ur min bok och började kladda på,Lektionen var inte diretkt kul och även om jag försökte lära mej så glömde jag av allt som jag har lärt mej så det är ingen idè att jag lyssnar.

-Amber lyssnar du sa marie läraren

-hm,? Sa jag och kollar upp

Resten av dagen var rätt seg,Efter skolan betsämmde jag mej för att gå hem och bara chilla,Jag hatar måndagar dom är så sega och trökiga.Justins perspektiv

-Justin? sa kenny och kommer in genom min dörr

- Aa?

-Vi ska äta nu

-Jag kommer ska bara ta min mobil sa jag och tar min mobilen som ligger på skrivbordet

Vi går ner för en trappa som leder till resturanten och jag och kenny sätter oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0