Big or small lies are lies ♥ 18

Han gav fram en bunte med pengar.

- Tack, ha en bra kväll.

- Detsamma.

Resten av kvällen gjorde vi inte så mer än att kolla på tv.

Jag åkte hem vid 12 och pratade lite med mamma och pappa och somnade med kläder och smink på.






 (Random OC bild,)


Jag vaknade nästa dag av att kl ringde, Jag tvingade mej upp och tog på
mej mina kläder.Jag kollade på kl och såg att den bara var 7 och jag ska åka till skolan.Jag satte mej vid datan och gick in på facebook och såg att jag hade fått ett privatmedelande av någon,Jag klickade på meddelandet och såg att det var från Jonny en av mina bästa vänner från när jag var mindre.Men han flyttade när jag var 10 och sedan dess har vi inte pratat.

’’Heey Amber, Länge sedan vi pratde men tänkte bara fråga om du kanske har lust att fika med mej eller något,Jag är här i Canada i 5 dagar,<3

’’Heyy Jonny wow det var sjukt länge sedan vi pratade,Visst,Vid cafet?<3’’

’’Visst jag slutar kl 2 så ska vi ses efter det?<3’’

’Aa,Vid det gamla vanliga cafet där vi brukade vara förrut,<3

’’ sure<3’’

Jag la ner datan och sedan kollade på kl och såg att den snart var 8 så jag satte på mej min jacka och sedan gick jag till bussen.Påvägen ditt möts jag av justin som sitter i sin bil.

-Vill du åka med?

-visst sa jag och hoppar in

Jag kysser han och sedan startar han bilen och börjar köra till skolan.När vi kom till skolan hoppade jag och justin ut och jag tar hans hand och många kollar på oss eftersom dom inte vet att vi är tillsammans.Jag gick till mitt skåp och hämtade böckerna och sedan gick till justin

-heyy babe sa han och kysser mej snabbt

- Heyy snygging

När klockan ringer in sätter jag och justin brevid varandra eftersom vi inte har bestämmda platser längre.När lektionen ringde ut var det dax för lunch.Jag lämnade min böcker och satte mej på en av bänkarna.

-Kom sa justin och tar min hand och vi går ut till pakeringen

- Justin vad gör du?

- Det var äcklig mat så vi kanske kan äta på en pizzeria?

- visst

Vi åkte ca 10 min innan vi kom fram,När vi kom fram var det en var det ett hus och en strand på bak sidan.Vi gick upp till en trappa och sedan gick in.Vi ställde oss i kön och bestämde vi oss för att ta en Hawaii pizza.Vi satte oss på våran plats och tog var sin dricka.

När pizzan kom började både jag och justin hugga in pizzan tills den var slut.När vi hade ätit klart gick vi ner till stranden,Justin sprang fram till vatten och tog av sej sina skor och strumpor och ställde sej i vattnet.

-Kom!sa han och ler stort

Jag tog av mej mina skor och strumpor och sedan gick till han som var precis vid strand kanten.Justin böjer sej ner och tar vatten i handen och skvätter det på mej

-JUSTIN skriker jag

-Hahhah

- Det är inte kul

-Sorry gumman kom här sa han och sträcker ut händerna

Jag går fram och kramar han så att han också bli blött på tröjan. Jag släpper han och går och lämnar min mobil i skona så att den inte ska bli blött.

-Justin när börjar vi igen?

- Om en timme vi har håltimme för läraren är ju våran lärare är ju sjuk

- Just det,Bra då kan vi vara här en stund till

-Yes

Justin kramar mej och sedan lyfter han upp mej och snurrar runt,Jag kysser han medans han kramar mej.

*Klick*Klick*

Vi kollar bort mot stranden och ser att det står ca 10 pappartzi där och tar massa kort

-Va fan sa justin

Justin tar min hand och hans skor i andra handen och går snabbt till bilen och kör till skolan.Vi kollar bak och ser att dom är efter oss.När vi kom till skolan satte vi på oss skorna och går in till skolan medans pappartzina följer med oss in.Vi båda tar på oss luva och justin tog också på sej ett par glasögon. Alla kollade på oss medans vi gick fortare för att ’’skaka’’ bort papparatzina som gick runt oss och tog kort.När vi kom till slutet av gånger var det bara en nödutgång som vi inte kunde gå ut ur.Nu var alla pappartzina runt oss i en ring och halva skolan var där för att kolla vad som hände.Efter att ha stått där i 10 min började justin bli mer och mer arg.

-MEN SNÄLLA GÅ HÄR IFRÅN skrek justin och pappartzina kollade på justin men en ondskefull blick

Antagligen ville dom att justin skulle bli arg och så skulle dom ta massa bilder och skriva det i tidningen och hur ’’Ond’’ Justin är. Dom vill bara att kändisar ska vissa sin onda sida. (Eller om ni förstår hur jag mer)

Ännu efter tio min stod fortfarande massa pappartzi runt oss och massa från skolan runt oss.Flera av pappartzina kom fram till mej och tog kort precis framför mej så att jag fick blicksten i ögat,Jag blinkade flera gånger för att kunna se klart igen.Justin klämde min hand och vi gick igenom den grupper med massa människor.När vi var igenom gröten med människor sprang vi det fortaste till toa och låste in oss på toan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0