Big or Small Lies are Lies ♥ 16

Justin hade skrivit ett tweet '' Much fun with @Taylor1244 @Seetth @Amberisthebest ''

Jag klickade på Taylors twitter och följde honom och även Seth.

Jag skriv också ett tweet.

'' Met @justinbieber funny friends @Taylor1244 @Seetth great day #Love''





Jag kollade lite snabbt twitter och sedan gick jag till min säng och kollade lite tv,Mitt i ett av programet hoppade jag till av att jag fick ett sms,jag skrev in min kod och sedan läste jag smset ’’ Heej babe,Hoppas att jag inte väckte dej men jag och T&S är på stranden och har tänt en brasa vill du komma?Puss’’

’’ Visst,Kommer om 10 ska bara sminka mej och så men kommer snart puss<3’’

’’ Nej du behöver inte sminka dej du är fin utan!<3’’

’’Nej justin det är jag inte men kommer snart<3’’

’’Inget smink okejj?<3’’

’’ Okejj då,ska bara ta på mej kläder<3’’

Jag la mobilen på sängen och sedan satte på mej ett part byxor och sedan ett hoodien som egentligen är justin. Jag smög ner för trappan och tog snabbt på mej mina skor sedan åkte till stranden.När jag kom fram satt Seth och taylor brevid varandra och sedan satt justin liten bit bort.Jag satte mej brevid justin.Jag lutar mej mot justins axel medans han lägger armen runt min axel.Han lägger filten runt oss och han pussar mitt huvudet.

-Ska jag sms och fråga om Chole och Hannah ska komma ?(Hannah går in deras klass)

-Är dom snyggar frågar seth

-ofc

- Aa gör det sa Seth glatt

- Hahah

’’ Hey vill du komma till stranden med mej och justin och hans 2 vänner?<3’’

’’Visst, Jag och hannah kommer<3’’

Efter ca 10 min kom både Chole och Hannah,Seth kollar på chole och ler,Han verkar tycka att hon är snygg.Dom satte sej brevid mej och tog en filt och la för sina ben för att inte frysa.

-Så vad ska vi göra?sa seth

- Kan vi inte gå lite runt på stranden?sa jag

- Aa,visst

- Fan vad ljust det är ute för att vara kl 1?

- Men döö det är ju midsommar och då är det som ljusat sa jag

- Fan vad smart du är då

-Jag vet sa jag kaxigt tillbaka

- Hahah sa han ironiskt

Vi ställde oss upp och justin tog direkt min hand och vi började gå lite före alla andra.

-aww vad gulliga ni är sa Chloe och jag kollar bak och ler

- Jag måste bara ta kort på er sa hon igen

Man hör att hon tar massa kort och sedan springer hon fram och visar ena bilden på oss när vi håller handen.

-Denna kommer upp på facebook och twitter

Vi gick till kl var 3 då alla var trötta och det börjar bli ganska mörkt,Vi släckte brasan och sedan började gå mot bilen.

-amb? Sa justin och kollar på mej

-Mm?

- Kan du inte också sova hos mej?Seth och taylor ska göra de,Min mamma min är inte hemma

-Sure,Men jag har typ inte någar saker med mej

-Men du kan låna av mej

-Tack

Jag sa hej då till hannah och Chloe och sedan satte jag mej i min bil åkte till justin.Jag slog in koden och sedan gick ur bilen och sprang fram till justin och seth och taylor som redan stod vid dörren.Vi gick upp och hämtade madrasserna.

-Seth du kan väll sova här ?sa justin och pekade på den vänsta sidan av sängen

-Visst

- Och taylor här sa han och pekade på den högra sidan.

-Och Amb i min säng?

-mm

Seth och taylor gick ner till toan där nere medans jag och justin bytte om,Jag vände mej om så att jag hade ryggen imot justin.

-eyy varför vänder du dej om sa justin besviket

- Glöm och dröm att jag kommer att vända mej om

Jag tog snabbt på min tröja och sedan tog jag av mej mina byxor så att jag bara hade en stor tröja. Jag vänder mej om och där står justin med en ledsen min.

-Du kan få en kyss av mig istället

-mm

Jag kramar han och sedan kysser jag han mjuk.


Komentera ? (:
Puss // Amanda & Julia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0