Big or small lies are lies ♥ 11

Vi släckte brasan och sedan gick vi till bilen,Efter ca 20 min var vi frame vid amber.

-Ojj jag har din tröja

-Det gör inget sa jag och kollar i hennes vackar ögon, Jag böjer mej fram och kysser henne och hon besvarar kyssen.

Det känndes som om hela himlen lystes upp med fyvarkerier.



Jag tar mina händer och sätter på hennes midja och drar henne imot mig medans hon tar sina armar runt min hals.

Kyssen bevarde i några minuter, hennes mun smakade mint efter tandkrämen.

- Wow var det ända vi fick fram när vi var klara.

- Jag måste gå nu men ska vi ses imorgon ?

- AA vi kan väll göra något efter skolan ?

- Yes det blir bra.

Vi båda stog och log som två idioter, men sen kom jag på att jag vara tvungen att gå och ha det dära kris mötet. Det känns som om vi alltid har möten.

- Hej då Amb.

- Hej då Bieber.

Amber vände sig om och jag kan slå vad att hon log lika mycket som jag.

Jag tog bilen tillbaka till mitt hus där resten av crewet satt.

Dem pratade mest om vi ville flytta fram touren lite eller bak lite, men alla tyckte att den var bra så vi hade den.

Alla har ledigt en vecka innan det börjar igen, den här gången håller den på lite längre.
I 5 veckor. Vi ska besöka Norge, danmark, Sverige, Finnland, Island, portugal,spanien storbritanien, irland.

- Justin om du vill så får du ta med 1 eller 2 stycken men kanske bara 2 veckor.

- AA jag vet en jag vill ta med.

- Aha vem ?

- Amber.

- Okej.

Vi avslutade mötet och alla gick hem och några stannade hemma och pratade lite extra och beställde pizza.

- Justin vilken pizza vill du ha ?

- Hawaii.

Jag gick och satte mig brevid kenny och alfredo. Bara för att retas så innan jag satte mig så slängde jag mig över dem så att skrek ut av smärta.

När dem fick mig att lägga mig på golvet av skratt efter att kittlat mig satte jag mig i en egen fotölj.

Vi kollade på någon sjuk serie Kenny gillade men som tur var så kom pizzan så vi slapp kolla.

Vi hade en jätte bra kväll och hade jättekul tillsammans som vi alltid har.

Jag älskar mitt team vi är som en stor familj, alla vet allt om varandra och vi har alltid kul.
Och det tycker jag är det viktigaste av allt.

Alla gick hem runt 1 och då gick jag och la mig på direkten.

På morgonen ringde mig klockan och väckte mig, jag steg upp ur sängen och gjorde mig iordnig.

Inne i skolan var allt normalt vi hade lektionen fram till lunch och sen hade vi gympa en timme och sen slutade vi.

- JUSTIIIN.

Ambers perspektiv

Jag ropade och ropade på Justin men han hörde aldrig mig, tillslut kom jag tillrekligt nära så han kunde höra mig. När han såg mig sken hans ansikte och ett stort lèende på läpparna kom fram.

Vi gick hem till mig och satte oss i soffan och åt choklad.

- Amber ?

- AA vad är det Justin ?

- Vill du följa med på min tour i 2 veckor ?

- Ofta får jag det ?

- AA men tyvär bara 2 veckor.

- Men det lugnt, åhh vad glad jag blir.

Vi kysstes en gång och återgick sen till att äta choklad.


Komentera, snälla ? (;

puss & Kram Amanda och Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0