Me and you forever 56

Utan att säga hej då till Pattie och alla andra gick jag ut genom dörren, jag var arg för att dem sa att jag inte  fick träffa Justin, fast det var ju ändå mitt fel allt men det var inte första gången dem sa något illa om mig och att jag inte var bra för Justin och att jag förstörde han karriär.









Vi åkte hem igen och när jag kom hem igen så tackade jag att jag fick vara med även om den var förjävlig.
Jag packade upp alla kläder och sedan gick jag in på datorn, jag klickade på den lila rutan och skrev in twitter och skrev sen in mitt andvändarnamn.
Jag skrev in justinbieber i rutan och tvekade någon minut innan jag klickade på sök.
Justin hade skrivit ett tweet för en timme sedan

''You know you love me,I know you care ''

Jag klickade ner honom snabbt innan jag skulle börja gråta, jag skrev ett tweet

''You and I both know it can't work,It's all fun and games till, someone gets hurt, And I don't
I won't let that be you''

Jag skrev det till Justin och hoppades att han fattade, jag satte på radion och Lady Gaga spelades ''Born this way''
Riktig bra låt måste jag säga jag är inget Gaga freak eller något jag har aldrig riktigt gillat henne men den här låten är grym.

Det spelade många bra låtar och jag var nu upp i mitt rum och dansade för mig själv.
Just the way you are började att spelas och jag tänkte på Justin när denhär sången spelades, jag satte mig ner vid ett hörn och började gråta.


And when you smile (smile, smile) the whole world stops
and stares for a while.
'Cause, boy, you're amazing just the way you are.

The way you are.
The way you are.
boy, you're amazing, just the way you are.

satt jag och sjöng med skakig röst,
Jag tog upp min mobil och gick in på kontakter och gick ner tills Justin♥ kom upp.
Skulle jag ringa, vågade jag det ? jag saknar honom sjukt mycket även om jag inte vågar ersänna det för honom.
Jag klickade på ring och min Iphone började att ringa,
Jag hade doltnummer så Justin visste inte att det var jag som ringde
- Ja det är Justin
Jag fick inte ut ett ord det ända jag gjorde var och andades i luren
- Hallå, vem är det ?
Den här gången fick jag inte heller ut något så jag forstatte och andades i luren.
- Om du inte säger något så lägger jag på.
Jag började att gråta högt i telefonen,
- Vem är det hallå ?
Bara av att höra hans röst gjorde så jag saknade honom ännu mera.
Nu satt vi båda och andades i telefonen.
- Seriöst hallå jag vet att det är någon där.
Nu klarade jag det inte mera, jag la på och började att gråta som aldrig förr.
- Fan också sa jag lågt medans tårana rann ner för min kind.
Jag samlade mina krafter för att gå upp till min säng och satte mig vid datorn,
Jag klickade återigen upp twitter sidan och skrev in Justin denna gång utan att tveka.

'' Someone pranks call me, And I don't know who it is. Wierd''

Han hade skrivit några tweet om hans tour och massor av annat.
Jag skrev ett till tweet

'' It was good to hear you voice again even if it make me miss you more ''

Justins perspektiv
Jag satt och chillade med några vänner när min mobil ringde.
- Ja det är Justin
- Vem är det frågade Alfredo
- Jag vet inte det är dolt
- Hallå, vem är det ?
Personen svarade inte utan andades bara i mobilen
- Om du inte säger något så lägger jag på.
Nu började personen att gråta högt och kunde inte sluta.
- Vem är det hallå ?
Jag var tyst ett tag och väntade på att någon skulle svara men såklart så gjorde inte den det.
- Seriöst hallå jag vet att det är någon där.
Jag hann inte säga något mer innan personen la på.
- Vem var det, vad sa den ?
- Jag vet inte för den sa inget utan grät och andades i telefonen,
- Hahah Wierd
Vi satte på en film och alla var jätte intreserade i filmen förutom jag så jag tog upp min mobil och loggade in på twitter och skrev

'' Someone pranks call me, And I don't know who it is. Wierd''

Jag följde några fans och RT dem,
Jag klickade på home och såg att någon hade RT Ashleys tweet

'' It was good to hear you voice again even if it make me miss you more ''

Då fattade jag att det var hon som ringde bara för att få höra min röst, det var hon som grät i telefonen för att hon saknar mig eller ? 
Jag stängde ner twitter och gick in på Kontakten Ashley och klickade på skriv sms

'' Hej babe, önska att jag också skulle kunna få höra din röst.''

Skicka
Efter några minuter vibrerade min mobil och mitt hjärta dunkade fortare, jag klickade på öppna och läste smset.

'' hej, jag önska att vi kanske kunde prata men det var svårare än vad jag tordde sorry ''

'' Vi kan ju testa igen ? ''

'' Justin snälla gå vidare för det eget bästa ''

'' Det går inte Ahs jag älskar dig över allt annat''

'' Jag älskar dig med, förlåt för jag har förstört allt''

'' Det är inte ditt fel, men jag ger dig en chans till''

'' Det går inte Justin, jag kommer sabba det igen''

'' Nej då, vi kan klara det tillsamans''

Filmen slutade och alla gick hem igen förutom Chaz och Ryan som skulle sova över, om 2 dagar så ska jag på tour igen så imorgon var den sista dagen tillsmanans.
Vi la en madrass brevid min säng där Chaz och Ryan skulle sova och jag sov i min egna säng.
Vi borstade tänderna och la oss sen i våra sängar,
- Godnatt sa Ryan
- Godnatt sa vi båda i kör,
Jag låg och tänkte och kunde inte somna, Chaz hade redan börjat snarka.
- är du vaken bieber ? viskade Ryan.
- Aa.
- Ska vi pranka Chaz ?
- Jaaa,
Vi satte oss upp och gick ut ur rummet.
- I'm a ninja sa jag och hoppade smidigt runt i huset.
- Jag vet att du är en ninja men var tyst så du inte väcker Chaz
Vi  gick och hämtade mamma smink och gick tillbaka till mitt rum igen
Vi tog massor av smin som vi inte hade något aning vad det var men vi körde på.
Jag gick tillbaka och la alla saker på plats igen och gick till rummet,
- Ska vi ta en bild ?
- aa
Jag tog upp min mobil och tog några foton och la ut dem på twitter och skrev

I have a secret I have to tell you all, Chaz is a girl

Skrev jag och la ut bilden och dirket fick jag komentarer som  hahah, Lol och No Homo.

Vi gick och la oss  och somnade på direkten, på morgonen vaknade vi av ett skrik,
- VAFAN HAR NI GJORT.
- No homo skrek jag och Ryan och sprang iväg.
Efter några miniuter låg vi alla 3 på golvet helt döda.
- Vad har ni gjort sa Mamma och kollade på Chaz.
-Emh Chaz har blivit tjej.
- Va nej, det har jag inte alls.
 Ryan och jag skrattade ihjäl oss.
Vi gjorde oss iordning och gick till skateparken.
Vi åkte 4 timmar och sen gick vi till en pizzahus och käkade pizzan och gick sedan hem till mig igen för att packa.
Jag packade klart och sen spenderade vi den sista timmen tillsamans.
- Justin vi åkter om 10 minuter.
Vi gick till dörren och nu var det dax igen,
- Hej då bro jag kommer sakna dig.
- Jag kommer att sakna er med men jag ringer så ofta jag kan.
- hej då bro, jag kommer att sakna dig,
Dem gick iväg medans jag vinkade till dem.
- är du klar Justin ?
-aa.
Jag gick ut till våran buss som stog utanför, jag hälsade på alla och vi satte oss på varsin plats.
Jag somnade ganska snabbt och vaknade när klockan var 19.07. Jag gick till kylen och tog en dricka och satte mig på min plats igen, vi skulle åka till Tyskland idag och det tar 18 timmar (?) att åka dit. Jag drack upp min cola och gick till spelrummet och började spela HALO.
Någon timme senare so joinade Dan mig och spelade,
Efter några spel omgångar så gick jag till mitt ''rum'' och somnade när klockan var 00.43.
Jag vaknade igen av att solen lös igenom fönstret, jag gick upp och alla andra var vaken.
- ÅÅ han är vaken sa alla och gjorde vågen,
- Vad är klockan ?
- 1 på dagen,
- Aha, jag tog frukost och satte mig vid vårat minibord,
- När är vi framme ?
- Om cirka en timme svarade mamma,
- Okej,
Jag tog en dusch och kläde på mig och blev precis klar när vi var framme.
Det stog massor av fans utanför som jag vinkade till innan vi checkade in på vårat hotell.
Jag Lucas,Alfredo och Jacob hade samma rum, vi delade upp rummet så jag sov i ett ensamt rum medans alla andra delade i ett tre rum som var mycket större än mitt,
Vi hade 2 badrum, ett kök, ett litet vardagsrum och en fin balkong med en fin utsikt.
- Vi ska gå och äta nu killar kom mama Jan och sa.
Vi gick ner och beställde mat, när maten kom började vi att äta.
När vi hade ätit i lugn och ro gick vi tillbaka till vårat rum.
- När ska första konserten börja idag ?
- 20.00
- Okej, det är om 3 timmar.
- Japp, men jag ska gå och duscha nu innan konserten.
Jag gick in i duschen och satte på varmt vatten, jag tog Schampo och smörjde in mig och sköljde av allt sen.
Jag tog på mig kläder och gjorde mig fräsh till konserten.
Jag torkade håret snabbt och sedan fixade till det snabbt.
- Är du klar  ?
- Japp,
Jag tog vårat kort till hotellet och mobilen och sprang sen ner till alla andra. vi tog en limo till hallen där jag ska sjunga.
Ryan good fixade kläder till mig som jag hängde upp på en klädgalja (stavning).
Innan jag tog på mina kläder gick jag ut till några fan som fick fråga frågor och så.
- Hur mår du Justin ?
- Jag mår bra tack.
Jag dansade lite och sjung för dem, jag gick backstage och tog på mina kläder och sen gick vi till ringen och bad.

DUCK DUCK DUCK DUCK KVACK KVACK KVACK KVACK ZOOOOME.

Jag gick till där jag skulle vara, jag hisades upp ur bollen och började

Its JB
Och alla skrek som galningar.

Showen var galet grym, kännslan var underbar att vara tillbaka.


Minst 3 komentarer för det här långa inlägget.
Puss//Julia (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeer skitbra, älskar din novell heeelt ärligt :)

2011-04-29 @ 19:53:47
Postat av: Anonym

LÄS GÄRNA MIN OKSÅ!!!

2011-04-30 @ 19:00:32
URL: http://mystoorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0