Me and You Forever 49


Vi beställde efterrät och sedan gick vi upp till vårat rum sakta,när vi kom kysste vi medans jag tryckte upp Ashley mot vägen.







Aheley

Justin tryckte upp mej mot vägen medans vi kysstes. Jag kännde att Justin blev mer och mer Upphätsad(Stava)
Tillslut fick Vi av oss tröjan och byxerna.

- Justin.....
- Ja?
- Vi står i hallen?
- Och vem bryr sig?
- Jag venne

Vi fortsatte och kyssas. jag  hörde hur någon bankade på dörren men vi brydde oss inte.Vi fortsatte kyssas men så hör vi det igen, Dörren öppnar och det står 20 tals fans där. Dom börjar skirka men kollar på oss konstigt eftersom vi bara stod i underkläder.

-Ojj stör vi säger ett fan
- Nej då säger Justin och rodnar
-Kan vi få atograf
- Visst kan vi bara byta om
- Visst
 

Alla fansen gick ut och vi byte om, Vi gick ut till Fansen som stod där och vänta på oss,justin Skrev lite atografter och tog lite kort.

Medans Justin tog massa kort mm så tänkte jag på Hur jag skulle kunna betla in alla ränkingar,Jag hade Ju massa knark jag kunde sälja.

Jag tog upp mobilen och ringde några som var intreserad av att köpa knark

Vi skulle mötas vid centrum, Jag gick bakom ett hus där vi skulle mötas,

- Eyy har du vårat knark säger en kille som ska köpa det
- Yes säger jag och tar fram det.

Jag fick några tusenlappar av dom och sedan gick jag in i ica för att Köpa lite godis tills ikväll

*Pling*Pling*

Jag tar upp mobilen och det står''Justin''

-Hey babe
- Ashely säg att detta inte är sant säger Justin Besviekt
-Vaa? Säger jag oskyldigt
- Att du säljer.... Knark.....
- Nej....
- Ashely jag trode inte något sånt om dig

Jag la på

Helvete hade någon papparatzi föllt efter mig? Jag betalade Godiset och sedan satte jag mig vid väggen,Jag tog upp min mobil och kollade twitter, Jag kollade lite och såg att en trend var '' AshleyleaveBiebsALONE'' Och att jag sjukt många hade skickat massa att jag skulle lämna Justin ifred efter som jag säljer knark.jag fick också massa Dödsmail att lämna han ifred.

Justin

Jag gick in på datan och såg att det var bilder över hela internet, Jag klickade på bilden och det kom upp en bild där man ser att Ashely håller i en Påse med Vitt pulver som jag gissar är knark som hon gav till en kille. Och så står det en text'' Ashley,Justin flickvän blev på kommen när hon säljde knark till några killar idag''

Jag tog upp mobilen och ringde henne.


5 Timmar Senare

Ashley hade inte kommit hem än,Jag har försökt att ringa henne men hon har inte svarat.

Jag bestämmde mig för att gå och leta efter henne. Det ösregnade men jag bryde mig inte jag ska hitta Ashely.

Jag gick ut och jag hann inte gå 10 meter innan jag var as blöt.

- ASHLEY ASHLEY ASHELY! SKREK JAG

jag kollar bak och ser att Papparatzi tog foton

- Letar du efter Ashley frågade ena pappratzi


Pattie

*Knack*Knack*

- Kom In skrek jag

In sprinande kom Scooter

- Har du sätt eller? säger Scooter
-Nej,Vad är det?

Han ställde sin bärbar data på Skrivbordet och visade en bild på Ashely som langade Knark,Jag läste det och blev chokad.

- Det är inte allt säger Scooter och visar en video på Justin När han är ute i ösregnet och letar efter Ashley

- Herregud jag måste få Hem Justin! Och han ska ALDRIG umgås mer med Ashely

-Visst det fixar jag

Ashley

Jag såg att massa hade skickat en länk till mig på Twitter. Jag klickade på länken och såg att det var en video på Justin när han är ute och letar Efter Mig?

Jag kollade på komentarena och det stod massa som tex''Varför letar han efter den Horan, Han förtjärnar någon bättre''


KOMENTERA!!

Puss//Amandaa;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0