Where are you now ? 1

 

Ditt namn är Caitlin Victoria Beadles och är 14 år, du fyller år den 22 andra November.
Ditt intresse är att Rida, cheerleading,tennis och simning.
Du bor i Atlanta Georgia, i din familj har du en bror som heter Christian en mamma som heter Sandi och en Pappa som heter Will.

♥ In a relationship with Justin Bieber


Idag fredag den 14 Januari är det exakt ett år sedan sen Jag och Justin blev tillsamans. Vi hade tänkt att fira lite så vi ska åka på en liten piknik vid havet.

Det var en dag när Christian sa att han skulle ta hem en ny vän som hette Justin, jag hade ingen aning vem han var eller så.
Iallafall så slog klockan 14.33 när dörren öppnades och ett vanligt vrål från Christian att han var hemma kom från dörren.
- Jag är här ropade jag och några sekunder stog Christian mitt framför tven.
Killen som hette Justin stog och var ganska tyst brevid Christian.
Jag granska Justin, han hade bruna vackra ögon och hade ganska långt hår som han hade åt sidan, han var jätte söt med det skulle jag aldrig ersänna för Christian för det skulle vara lite pinsamt.
Samma sekund som jag kollade in Justins bruna ögon kollade han upp och våra blickar möttes, tiden stannade för ett tag eller det känndes som om den gjorde det.
- Jag ser några som gillar varadra sa Christian och mina kinder hettade till.
Christian tog med Justin till hans rum och jag försatte att kolla på tv men det ända jag kunde tänka på var hans ögon eller inte bara hans ögon hela han var så himla perfekt.

Justins perspektiv

- Hallå Justin vad tänker du på ?
- Näe inget.
- Okej, det verkar inte så för du sitter typ och dagdrömmer hela tiden.
- Jag är bara trött.
Sämsta ursäkten någonsin att jag var trött, anledningen till att jag satt och dagdrömmde för mig själv var för att jag inte kunde sluta tänka på Caitlin.
Christian sa att han skulle gå på toa så han försvann ut ur rummet.
Jag kollade runt i rummet och nästan alla väggar var täckta av plancher på fotbolls och basket spelare.
På ett bord så låg hans mobil, jag tog upp den och låste upp den.
Jag gick snabbt in på kontakter, jag kollade snabbt på dörren så han inte skulle komma.
Jag klickade neråt och kom tillslut ner till en kontakt som hette Caitlin.
En penna som låg brevid telefonen tog jag upp och skrev ner hennes nummer på min hand.
Jag la ner pennan och mobilen på samma plats och satte mig på stolen igen.
Bara några sekunder efter jag hade satt mig så kom Christian in igen.
Vi gjorde massor av roliga saker tillsamans men när klockan blev 8 så var jag tvungen att gå hem.
När jag kom hem la jag mig i sängen med min mobil i handen och Caitlins nummer inslaget på ring.
Vågade jag ringa henne ? eller ska jag skicka sms  ?
Innan jag visste ordet av det så hade jag klickat på ring.
- Hej det är Caitlin.
- Hej, det är Justin.
- Åhh hej sa hon och jag kan slå vad om att hon log.
- Jo det är så att....
- att vad ? sa hon förväntans fullt och jag tror att hon redan visste vad jag skulle säga.
- Jag undrar om du kanske vill gå på dejt med mig imorgon ?
- Visst det blir jättebra sa hon och lät jätteglad.
- Men då ses vi imorgon.
- Aa det gör vi hej då.
-Hej då
Jag la på och slängde mig bak i sängen. '' Yees '' sa jag lågt för mig själv.

Dagen efter gick det ganska snabbt, jag och Caitlin gick på våran dejt och det klickade på direkten och vi kysstes till och med.
I veckan så gick vi på 2 dejter till och på den andra så frågade jag om hon ville bli min flickvän och det ville hon såklart.

Caitlins perspektiv

Klockan började att närma sig 6 och jag var helt klar med allt som jag skulle göra innan Justin kom.
Till den sista piffen satte jag på mig ett par skor, det knackade på dörren och jag öppnade dörren och där ute stog Justin, min Justin.
- Hej Shawty.
- Hej babe.
Vi kysstes en gång och sen gick vi ut hand i hand, vi gick i kanske 10 minuter innan vi var framme vid stranden, det var jättefint gjort det var en duk med ljus och en piknikkorg.
- Åhh vad fint du har gjort det.
- Tack.
- Gud jag kan inte fatta att det har gått ett år sedan vi blev tillsamans.
- Nä inte jag heller, men det har varit det bästa året i mitt liv.
- Mitt med sa jag och böjade mig fram och kysste honom.
- Jag älskar dig Justin.
- Älskar dig med Caitlin.

Första episodet vad tycker ni ?
Nä nu jävlar får ni ta och komentera ;) minst 3 för nästa (L)
Puss//Julia (L)

Kommentarer
Postat av: Klara Hammar

Älskar redan! Meeerrrrr!<3

2011-05-16 @ 20:05:44
Postat av: Anonym

Meeer!

2011-05-16 @ 22:24:38
URL: http://jbiieberstorys.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeer

2011-05-17 @ 18:48:40
URL: http://mystoorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0