Big or small lies are lies ♥ 20


När det blev mörkt ute låste jag dörren och sprang snabbt upp till mitt rum eftersom jag inte vågade vara där nere själv. Jag är feg jag vet men det känns alltid som det ska komma en mördare och hoppa fram i fönstret som det alltid gör i filmer.

Jag tog en lång och härlig dusch, jag smörjde in benen i en kräm och satte på ett matchande par byxor och tröja.


Nästa dag bestämde jag och jonny att jag skulle åka till hans hotell.När skoldagen var slut gick jag och tog min skolväska och började gå mot parkeringen.

-Amber hör jag någon ropa

Jag vänder mej om och ser att Justin kommer i fulll fart

-Hej älskling vill du följa med mej hem?

-Kan inte ska till Jonny

- Aha sa han besviket och satte sej i sin bil och åkte.Justins perspektiv

Amber har inte hört av sej på hela veckan,Antagligen har hon varit med han johnny.Jag hoppas verkligen att dom inte är mer än vänner eller det händer något när dom är där,För jag behöver verkligen amber i mitt liv speciellt när jag är borta på tour så är det alltid bra att ha stöd,Alla tror att det alltid roligt att vara kändis men alltid är det inte alltid det,Alla pappartzi som följer efter hela tiden man kan aldrig ha ett privatliv man kan aldrig ex gå till stranden utan att det är 10 pappartzi efter sej och det är alltid stressigt när man är på tour och fansen som springer efter mej och jagar mej runt halva stan,Man måste altlid ha mej sej en livvakt.

Jag satte mej upp och satte på datan och skrev in min ’’kod’’ som är ’’Amberhjärtajustin’’ Jag log för mej själv för koden som amber hade valt.När jag hade loggat in gick jag in på skype och kollade om någon rolig var inne.Jag gick in på twitter och kollade om amber hade skrivit något och det hade hon och det känndes nästan som en kniv i bröstet när jag såg att hon hade skrivit

’’I love you Jonny(h) <3’’

Jag är verkligen rädd att amber ska göra slut med mej och bli tillsammans med Jonny.

Det pingade lite lågt och det kom fram att’’Amber älskling’’ har loggat in på skype.Jag tryckte på henne och sedan började jag skriva

-hej gumman

-Hejj biebs

- Vad gör du?

-Inte precis lämnat jonny på flygplatsen

-Okejj

-Dudå?

-inte mycket

- Så kan du umgås med mej nu?

-Vaddå?

-Amber du har inte pratat mej under hela veckan

-Kanske för att jag har varit med jonny

- Ja det är det som är problemet,Du har bara varit med han jonny

- Någon som är avundsjuk?

-Nej?

- joo?

-Nej jag är bara rädd att du kommer bara vad med han och inte mej

- Justin jag kommer att vara med dej också och jag lovar att inte umgås för mycket med när han flyttar hit

Jag läste det flera gånger,Flytta hit?

-ska han flytta hit?

-Yees om 1 vecka

-Aha

-Yeeah

-Men jag måste gå,puss jag älskar dej

-Puss,Älskar dej,Men ses vi imorgon det är ju fredag imon?

- Aa,Puss

Jag stängde ner datan och la mej i sängen och blundade hårt,Jag tog en kudde och kvävde ett skrik.Jag har bara en känslas att det inte kommer att gå så bra när han kommer att flytta hit,Amber kommer bara att umgås med han.

-Justin ropar mamma

-Aa?

-Det är mat

-Okejj jag kommer ner

Jag ställde mej upp och gick ner för trappan och satte mej vid bordet

-Maten är klar om 2 min

-Okejj sa jag och tog upp min mobil för att spela men jag fastnade på bakrunden jag hade på mej och amber från dagen när vi gick på stranden hand i hand och chloe tog kort.Jag gick in på mina bilder och bläddrade igenom alla bilder på oss.

-justin sa mamma och kollade på mej

-Aa?

-Jag pratar med dej

- Ojj vad sa du?

-Du kan börja att ta mat

-Aha tack.

Jag tog min mat och började äta långsamt.

-Nu är det bara en vecka kvar i Canada sen ska du på tour igen

Jag stannade till

-Ojj det har jag glömt

-hahah,du ska ju också sluta i din skola och få privat lärare istället

-Mm,

Jag tittade ner i tallriken och suckade lite lågt och fortasatte att äta min mat.När jag var klar tackade jag för maten och gick in på mitt rum.Jag tog av mej mina kläder och satte på mej ett par vita shorts och en vit tröja.Jag tittade snabbt på klockan och sedan la jag mej ner och somnade på direkten.

Nästa dag vaknade jag av att alarmet ringde,Jag satte på mej mina kläder och sedan gick jag ner till köket som var helt tomt.Jag tog lite mjölk och drack ur förpackningen. Jag tog en macka och åt upp den och sedan gick jag upp till mitt egna badrum och tog lite vax i mitt hår och sedan borstade jag mina tänder. Det plingade på dörren så jag springer ner och öppnar och jag ser att det är amber lika vacker som alltid.

-Hey älskling sa hon och stänger dörren

-Hej babe

Jag går fram till amebr som lutar sej mot vägen.Jag kysser henne och hon besvarar kyssen.kyssen blir mer och mer passionerat och våra tungor möts.

-justin vi kanske måste gå till skolan

När vi kom till skolan satte jag och amber brevid varandra som vanligt.

-Innan ni kan börja med Matte så har jag en viktig sak att berätta,ganksa tråkigt men det är en elev här som ska sluta i våran klass,Justin du kan väll berätta vad du ska göra

Alla blickar vänds mot mej

-Joo det är så att jag ska iväg på tour igen men denna gången längre och sedan kommer jag inte komma tillbaka till Canada något mer,Eller jo kanske bara 2 veckor per år så att jag kommer istället ha en privatlärare.

-Vad kul att du ska ut på tour,Så nu kan ni börja jobba i matten sa läraren

-Justin? sa amber och lutar sitt huvude mot min axel

-Yes älskling

-Kommer du att vara hemma i Canada i 2 veckor?Bara?

-aa typ jag kommer inte att vara hemma så mycket

-Jag kommer att sakna dej sa hon och lägger hennes hand över min

-Jag kommer också att sakna dej


Blev ingen bild det funkar inte, försöker senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0