Oj......

Oj, läste precis novell och alla tp heter knight i efternamn och Ashley ska igentligen från början heta simpson(hon gör det i dem första delarna )  men glömde av det så jag döpte henne till knight och det får hon göra i resten av novellen.

Och en till misstag hon skrev att hon snart skulle fylla år när hennes mormor och morfar dog men det blev aldrig av så det glömmer vi och tar det om ett tag, asså hon har fyllt år så dem båda är 17  men det är snart hennes födelsedag igen.

Förlåt men jag har tp sjukt dåligt minne hahah sorry.


Just det en sak till asså denna novell börja bli tråkig och jag vet inte vad jag ska skriva om för jag kommer inte på några saker att skriva om några händelser.

Så vad tycker ni ska jag skriva några avsnitt till och börja på en ny novell (jag har en as bra idèe på en novell)
Eller ska jag försöka att hitta på något och fortsätta med novellen (L)

Snälla komentera vad ni tycker (L)

Ska skriva ett episode nu (Y) (L)


Kommentarer
Postat av: IdaJennySofia

fortsätt på den här :) du kan ju alltid sätta in dina idéer i den här istället :)

2011-05-05 @ 20:26:59
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: Karro :D (owner of bbejber.blogg.se)

svar: Tack! Skit kul att du gillade novellen & oerhört roligt att du längtar tills nästa!



Hoppas du kommer stanna kvar & läsaa!! :)

2011-05-05 @ 20:57:47
URL: http://bbejber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0