Me and you forever 67

- Kan jag komma  ?
- Aa jag är redo sa mamma på andra sidan av tyget.
Långsamt förde jag tyget åt sidan så mamma såg mig. Det som ut som mamma skulle börja gråta av lycka.
- Så vad tycker du  ?
- Du ser fantastik ut, tänk att min lilla tjej har blivit så stor sa hon och kolla på mig.



Jag gav mamma en mini kram och gick sen in i oklädnings rum och bytte om till mina kläder igen, när jag var klar tog jag mina saker och gick ut till mamma.
- Ska vi betala ?
- aa.
- Säker att det är denhär du vill ha så du inte ångrar dig ?
- Jaa jag är 1000% säker jag älskar den.
Mamma mumlade ett knappt hörbart bra medans vi började gå mot kassan.
Mamma satte i sitt kort i den saken där man betalar och tryckte med raska fingrar in koden.
Hon skrev på ett pappaer och sen la kassörskan in klänningen i en påse.
Vi gick in i bilen och mamma gasade i botten och körde till hotellet.
Bara några minuter efter vi hade satt oss i bilen var vi framme igen. 
När vi gick in i vårt rum satt Justin vid datorn och log stort mot mig när han såg att det var jag som kom in i dörren.
- Åhh jag får se,
- Nej dummer, det är tradition att maken inte får se bruden innan bröllopet.
- Omeh suckade han och gjorde puppyface.
- Nej sa jag och försökte att inte kolla in i hans bruna vackra ögon.
Det knackade 3 snabba knack på dörren och Pattie kom in i rummet.
- Jag har beställt en kyrka ni ska gifta er om 2 veckor sa hon och jag trodde inte mina öron. Om 2 veckor skulle jag inte heta Ashley sara Knight utan Bieber.
Justin ställde sig upp och kramade och kysste mig.
- Jag längtar redan.
- jag med.
2 Veckor senare (en dag innan brölloppet)
Dem senaste veckorna hade varit ganska jobbiga, Justin hade inte varit hemma så mycket han hade mest jobbat med sin tour medans jag nu var hemma i New York och längtade tills imon, jag tog upp min mobil och gick in på samtal.
Justin hade verken smsat eller ring någon gång på den senaste veckan, jag hade därimot ringt honom 30 gånger men hade aldrig fått något svar.
Mamma och Pattie hade haft bra kontakt och har pratat flera timmar med varandra och bestämmt massor om brölloppet.
Imorgon var det skola igen, vi hade precis haft ledigt en vecka fast då har jag inte gjort så mycket mest varit hemma och kollat på tv och kanske mest av allt väntat på att Justin ska svara.

*på morgonen*
Jag blev precis klar när bussen stannade på busshåll platsen och så jag skyndade mig att ta på min ett par ballerina skor, som tur var så såg busschaffören det och väntade på mig.
När jag kom in på bussen var det massor som stirrade på min 200 000 dollars ring.
Jag satte mig brevid Selena som kramade om mig, hon tog upp min hand och granskade min ring.
- OMG du ska gifta dig imon.
- Shh... sa jag så inte alla skulle höra.
Vi pratade om brölloppet och när Justin friade på tv. 
 - Gud vad sött, jag önska att jag också hade en lika gullig kille som Justin.
När vi kom fram gick vi som vanligt till vårat skåp och nu var den ännu flera som stirrade på min ring.
Selena, Sofia och Amanda skulle vara mina brudtärnor imon, det var jag glad över att dem ville.
Amanda och Sofia berättade att alla pratade om att jag skulle gifta mig, och nu gör typ alla det här.
Dagen var ganska chill först så kollade vi på en film till lunch och sen hade vi matte där man kunde prata igenom sig lektionen.
Imorgon skulle jag gifta mig jag har inte riktigt fattat det än.
Justin fortfarande inte ring eller smsat mig och imorgon ska vi gifta oss.
Nu hade vi engelska och skulle jobba workbook men jag hann inte jobba så länge innan jag kännde hur det vibrerade i fickan på mig.
Jag tog upp min mobil och såg att det stog Justin <3
- Jag måste ta det sa jag och sprang ut.
Jag brukar oftas bli glad när Justin ringer men i det här fallet blev jag ganska så besviken på Justin att han inte änns har kunnat skickat ett snabbt sms och sagt att han mår bra. 
- Hej babe sa han glatt.
- Hej mumlade jag tillbaka.
- Vad gör du  ?
- Skola sa jag dygt.
- Okej, jag är påväg hem nu och sitter på flyget så kan inte du möta mig vid New York Ainplane om 2 timmar ? - Okej, men måste gå nu hej då.
Var det sista jag sa innan jag la på i justin öra.
Justins perspektiv.
Varför var hon så sur, jag har väll inte gjort något fel ?
Dem sista två timmarna gick snabbt och vi landade mjukt.
- Justin glöm inte din mobil sa Jacob och pekade på min mobil som var halft gömd mellan säterna,
- aa just det.
Jag gick och hämtade min mobil och alla gick och hämtade våra väskor, jag letade runt mig men kunde inte hitta henne.
- Justin vem letar du efter frågade kenny.
- Ashley.
- Men hon sitter ju där.
Han pekade på en tjej med en luva över huvudet och som kollade upp men såg mig inte.
Jag släppte mina saker och gick fram till henne och satte mig brevid henne.
- Hej babe .
- Hej mumlade hon lika surt som i telefonen.
- Justin kom vi måste gå ropade Scooter och vinkade till oss. 
 Vi ställde oss upp och gick fram till teamet.
Då och då kollade jag på Ashley och såg att det var något som var fel. Vi satte oss i bilen och jag satte mig brevid Ashley.
Jag tog upp min mobil och skrev på antekningar '' varför är du sur, vad har jag gjort ? (L) ''  
Hon läste det och tog sen sin mobil och skrev tillbaka
'' Gissa en gång </3 ''
'' Men jag kan inte komma på vad jag har gjort snälla säg babe''
'' Du svarar inte när jag ringer eller skickar sms låter det bekant ? ''
Faan just det jag hade aldrig svarat på hennes sms,
'' Skiit förlåt älskling,  men jag har inte haft tid vi har gjort massor på min tour och fixat med att till bröllopptet''
'' Men du kunde iallafall skickat ett sms och sagt att du mår bra ''
Jag kollad upp på Ashley och såg att hon var ledsen.
- Men vi ska väll fortfarande gifta oss imorgon eller sa jag ganska högt och alla i teamer vände sig om och kollade på mig.
- Jag antar det sa hon ganska lågt.
Bilen stannade utanför Ashleys hus och hon gick av.
- Du babe ring någon gång idag, sa jag innan hon gick av. Hon vände sig om och nickade och gjorde ett fake smile till alla i teamet.
Såklart så trode dem på det men det var nog bara jag som såg att det var fake.
- Eyy Justin vad hände sa Lucas.
- Inget mumlade jag.
Vi stannade vid ett hotell och alla gick ut ur bilen och tog sina väskor, för min stora förvåning så var det inga fans eller papparatzi.
Alla sov i samma rum som vi gjorde i tyskland. Direkt när vi kom in så valde vi varsin säng. Alfredo och Lucas gick ut medans Jacob gick med Dan och spelade.

Kommer att bli 1-2 episode till (L)
Komentera (L)
Puss//Julia (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeer!

2011-05-13 @ 17:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0