Me and you forever 64

Jag gick in i bilen och chaffören körde mig till hotellet.
Jag gick till vårat rum men Justin var inte där så jag gick till Matsalen men han var inte där heller. Jag letade överallt och nu var det bara några rum jag inte hade varit i, alla i teamets rum.
Jag skulle precis knacka på Patties rum när jag hörde något jag helst inte skulle vilja höra.





- Jasmine kommer imorgon och ska vara med på hela Justins tour sa Scooter
- Men vad ska vi säga till Justin? Säger Pattie
- Han får accpera det sa scooter

Jag får en klump i magen detta kommer inte gå bra, Ska jag berätta för Justin eller inte? Jag  bestämmde mej för att gå tillbaka till Justin som var i vårat hotelrum

- Heej sa jag och ser att justin sitter vid Sängen
- Heey
- Fin kläd du är då vad ska du göra?
-Jag ska på en interjuv Ellen ska du med?
- Visst, När åker vi?
- Nu tp
- Okejj
- Vi går till kennys rum och frågar när vi ska åka
Jag tar Justins hand och vi går till kennys rum
*Knack*Knack*
- Hej Justin&Ashley ni kan gå till Bilen vi ska åka nu
- Okejj

Justin
Interjuven

Justin med fettext, Interjuvaren vanlig

- Hej justin och välkomen
- tack för att jag fick komma
- så hur är det att vara känd?
- det är hur kul som helst det går inte att förklara, Jag kom från en liten stad i Canda och la ut video för skoj och nu sitter jag här
- Hinner du träffa dina vänner något eftersom du är borta så mycket
- Nej inte så jätte ofta men jag pratar med dom varje dag på skype
- Hinner du med att dejta? Du hade ju någon för några måndader senare är ni förtfarande

Jag kollar bak till scooter ch ser att han mimmar' Kom ihåg vad jag sa''

Jag hatar att ljuga, Scooter har sagt att jag ska säga att det är slut mellan oss för att inte få så mycket trubbel

- Ehh nej vi är inte tillsammans lägre det blir bara problem om man har flickvän

jag kollar på Ahsley och ser att hon kollar på mej besviket, en tår faller ner för hennes kind och sedan springer hon iväg,* Fan säger jag jätte lågt* Jag kollar på Scooter och han ger tummen upp, Han fattar ju fan inget! Han ser ju inte äns Ashely sprang iväg.Jag vet inte vad jag ska göra förlora den jag älskar mest eller få Scooter as arg, Inget av dom var direkt kul. Men Ashely är mycket viktigare än mitt team.

- Nej! Jag är trött på att ljuga hela tiden! Att jag ska säga vad alla andra vill att jag ska säga på en interjuv. Ja jag dejt världen mest underbara tjej Ashley som jag älskar mest av allt. Och nu måste jag ringa henne eftersom hon gick för att hon blev sårad för att jag var tvungen och Ljuga. Jag kommer snart

Jag ställer mig upp och går iväg till ett ställde där ingen kunde höra, Jag gick in på min kontakt liste och tryckte på'' Älskling''

- Hej det är ashely, Justin ring mej inte mer tack
- Ashely snälla förlåt jag var tvungen att ljuga,Kom tillbaka jag måste säga en viktig sak
- Visst jag är utan för jag kommer

Jag la på och gick till interjuven

- Förlåt men jag måste bara säga en sak...

Jag ställer mig upp

- Förlåt ashley men jag vill inte vara din pojkvänn lägre.......

Jag kollar på alla i mitt team och ser att dom ler,

-ashely kom upp på scen..., Hon kom på scen

- Jag vill vara din man så vill du gifta dej med mig,

Jag tar upp en ask ur fickan och öppnar den,Jag ställer mig på knä och håller upp den

- Klart jag vill säger hon och tar ringen och slänger sig i mina armar. Jag kollar på folket i mitt team och ser att dom står där helt chokade.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0