Me and you forever 62

Aww så sött av honom, jag små sprang med ett leènde på läpparnar och gick in i rummet och bytte om till en klänning.
Jag tog hissen ner och såg Justin sitta i en kavaj
Hoot




Ashely

-
Hej babe sa han och kramade mig
- Vart ska vi?
-Vi ska först till stan
-Okej

Justin klickade på en knapp nummer 7,Jag gick fram till Justin och kysste han passinonerat.Kyssen övergick hångel,Jag kännde att Justin blev mer och mer upphättsad.Justin tog sina händer innanför min tröja och försökte knäppa upp min bh.
-Justin, Vi kan inte göra det här.
- Hahah,skrattade han bara och rodnade. Vi rättade till våra kläder och gick ut ur.Justin tog min hand och vi gick mot höger konstigt nog gick höger när alla alla affärer och så ligger mot vänster.Efter att ha gått 10 minuter kännde jag att någon tar en påse över mitt huvude. 

-Justin skirker jag men ingen svarar. ''Dom'' bär in mig i en bil. Jag var rädd jag visste inte vad jag skulle göra eller vad som kommer hända.Vad händer med Justin? Efter 20 min bar dom ut mig och jag och det känndes somom jag var på en båt,Jag var livrädd jag visst inte vad jag skulle göra skulle dom döda mej eller vaddå?Efter att vi hade åka båt kom vi fram och jag hörde att dom viskade något men jag hörde inte vad som sa. Dom bar upp mig och gick ett par 100 meter och sedan la dom mig ner och gick iväg.Jag kännde hur tårana rann ner för kinden och jag började gripas av panik.Efter bara några minuter kom det någon och ställer mig upp  och tar av mig säcken. Jag kollar och ser att det är Justin som tar av mig den.Jag kramar han och blundar jag trode att jag hade förlorat han föralltid.

- älskling? säger justin
- Jaa säger jag och kollar upp det var obeskrivligt. Vi var på en öde ö helt själva.Det var tända ljus överallt det hängde i träden och det låg rosenblad på golvet.Det var obeskrivligt jag kunde inte få fram något.
Justin tog min hand och vi gick i väg och satte oss vid en hydda eller vad man ska säga.Justin tog ut min stol och jag satte mig och han gick iväg och kom med mat.Han la upp Lax och potatis med sås.

- Min favorit mat!
- Jag vet det var därför jag tog den.
-Jag älskar dej du vet det va?
-Mm,Jag älskar dej med

Vi åt och pratade och sedan tog Justin min hand och vi gick till andra sidan av ön och dör stod det en stor lyxbåt.

-Vi ska bo här tills imon
- Ofta!?Tack säger jag och slänger mig i hans famn.
- Ska vi gå in i båten?
- Sure

Vi gick in i båten , wow den var hur fin som helst det gick värkligen inte att beskriva allt var perfekt, Inga Fans inga papparatzi inga jobbiga föreldrar, ALLT ÄR PERFET, Bara jag& Justin.
- Här ska vi sova sa Justin
- Men det är ju 2 enkelsängar?
- Gött du får vi sova närmare varandra säger justin och ler.

Vi kysser varandra och justin trycker upp mig mot väggen och de ena leder till det andra och tillslut ligger vi utmattade i sängen.
- Wow det var fantastikst säger han flossande
- Du med
-Ska vi ducsha?
-Visst
Vi ducshade och sedan gick vi och la och tätt in varandra.
-Godnatt min älskling
-Godnatt min prinsessa sa han och sedan kysser mig. Sedan somnar jag med ett leende på läpparna



Komenera

Minst 3 kommentarer

Puss//Amandaa;)

Kommentarer
Postat av: IdaJennySofia

skitbra! :)

2011-05-05 @ 14:43:39
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0