Me and you forever 60

-Varför gjorde du så sa jag undrande
-Bara för att retas med mitt team och bevissa hur mycket jag älskar dig
- Aww,Älskar dig med 



Vi gick till resturangen och satte oss brevid varandra medans alla gav mig skumma blickar, vi beställde vad vi ville ha och några minuter senare så kom dem och serverde våran mat och ingen sa något under middagen.
- Ska vi gå viskade Justin i mitt öra.
- Mmhm
Jag ställde mig upp och gick lite före Justin och när jag bara hade gått några meter känndes jag Justin armar omfamna mig bakifrån, jag log lite för mig själv och vände mig om och kysste han, blickar bränndes på mig från alla i temet.
Kyssen övergick till hångel och bara för att retas stog vi hånglade framför dem i 5 minuter. När vi var klara gick vi iväg till vårat rum.
Justin hade hyrt ett nytt rum till oss och som tur var var på en annan våning som dem andra.
När vi kom in satte vi på en film och gosade in oss i varandras famnar. Jag måste att somnat för när jag vaknade låg jag inte i Justins famn.
- Justin, du måste skicka hem Ashley hon är inte bra för dig.
- Säg för fan inte så om Ashley röt Justin tillbaka mot Dan.
- Men vi säger till dig att du måste göra det.
- Allt detta handlar om mig min tour så jag betsämmer över vad jag vill ha på mig tour, och jag är 17 så jag kan bestämma över mig själv
- Men vi gillar inte henne, vi tror att hon kommer att få dig göra något dumt.
- Ni får tro vad som helst om henne men det kommer inte att hända kan ni inte fatta det eller ?
Dan gick iväg och smällde igen dörren med en smäll.
Justin kom tillbaka och såg att jag var vaken så han kollade oroligt på mig.
- Justin dem har rätt jag ställer till med problem.
- Nej du går ingenstans, du är inte här för att vara med mitt team du är här för att vara med mig. sa han med lugn röst.
Vi kramades och gick sen ner till stan och shoppade.
- Justin kan vi inte gå in här sa jag och pekade på en affär.
- Okejj babe.
Vi gick in och jag började att leta kläder medas Justin gick efter mig, så söt han var när han gick och kollade på kläder och tog upp ett plag som var ful så nickade han på huvudet och la tillbaka den SÖTT.
Jag hittade en snygg klänning som jag ville testa.
Jag gick in i ett omklädings rum och bytte om.
Jag drog drapperiet åt sidan så att Justin såg mig,
- OMG,
han granskade mig från topp till tå och log när han kom upp till mitt ansikte.
-Var den fin.
- Såklart det var jättefin.
Jag bytte om igen till mina vanliga kläder och sen gick vi och betalade.
Vi tog Justins bil till hotellet och gick in i reseptionen och tog hissen upp till rumet. 
- Sisten till hissen är en rutten skit sa jag och sprang till hissen. 
Justin kom sist så han var en rutten skit. 
Justin klickade på 14 som var våran våning som också var högsta våningen på hotellet.
När vi gick imot vårat rum höll vi händer och släppte när Justin skulle ta upp vårat hotellkort.
- Jag hittar inte kortet.
- Haha skojar du ?
- Nej varför skulle jag göra det ?
Vi båda var för lata för att gå ner igen och hämta ett nytt kort så vi satte oss mot väggen.
Justin satte sig först mot väggen och jag satte mig i mellan hans ben och lutade mig mot hans bröst.
Jag är nog lyckligaste flicka, nästan iallafall

Komentera om ni vill ha mera (L)

Puss//Julia (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0