Me and you forever 58

- Jo det är många som hatar mig,
- Nej det är det inte, men vill du sjunga med mig ?
- Nej, förlåt Justin men jag klarar inte det förlåt. 
- Du vet att du alltid kan ringa om det är något.
- Aa då och du kan ringa om det är något.
Hon la på och alla satt tysta i rummet,
- Tack för att ni hatar Ashley sa jag och försvann ut ur rummet.






Jag gick till mitt rum och tog min mobil och och mina penga, jag gick ner till gatan och vinkade in en taxi,
-Vart ska du ?
- Till flygplatsen tack.
- Okej.
Det tog cirka 10 minuter innan vi var framme vid flygplatsen.
- Här har du sa jag och gav fram pengar till honom.
Jag gick ut och gick mot flygplatsen med en luva och glasögon.
Jag tog upp min mobil och sökte på Ashley knight bodde och det kom upp att hon bodde i New York. Jag beställde ett special flyg till mig som skulle gå om 30 minuter.
Medans jag satt och väntade kom det några fans och pratade med och frågade vad jag skulle göra, dem var jätte trevliga att prata med men jag var tvungen att gå till mitt flyg.
Jag gick in i en gate så jag kom in till flyget och satte mig på en stol.
- Får det lov och vara något.
- Nej tack, det är lugnt.
- Okej, säg till om du vill ha något så fixar vi det.
Efter några timmars flygande så var jag framme jag tog upp min mobil igen och jag hade tp fått 1000 sms från alla i teamet som undrade vart jag var.
Jag tog upp sidan där det stog vart Ashley bodde och jag tog en taxi dit.
Jag klingade på dörren men ingen öppnade, jag såg in i köket och såg att klockan var 10 på dagen och Ashley hade skola idag.
Jag körde runt överallt och frågade vart skolan var och jag fick en väg beskrivning, jag följde hennes beskrivning tills jag kom fram till skolan.
Jag tror att dem hade lunch rast nu för att alla var ute på utsidan och vissa var inne.
Jag gick upp till rektorn och hon blev förvånad över att Justin Bieber besökte hennes skola
- Vad kan jag göra er Justin ?
- Jag undrar vilken klass Ashley knight går i?
- Hon går i 9A
- Okej tack, väldigt fin skola du har.
- Tack så mycket.
Jag gick till längst bort i korridoren tills jag kom till 9A klass rum.
Det var nu tp halva skolan efter mig och skrek.
Jag kollade runt och hittade Ashely gå med sina kompisar mot mig, hon hade inte sätt mig än och såg mig inte när hon gick förbi. Hon var lika vacker sen jag såg henne sist.
Jag gick bakom henne och höll mina händer för hennes ögon.
- Vem är det ?
- Gissa sa jag och ändrade min röst.
Jag släppte mina händer från hennes ögon och hon vände sig om.
- Justin ?
Nu stog tp hela skolan och väntade på att jag skulle säga något.
- Vad gör du här ? sa hon och kramade mig.
- Jag kan ju inte låta dig tro att alla i mitt team hatar dig.
- Aww Justin.
- Vet dem att du är här ?
- Nej, jag smet för att få träffa dig.
Vi stog och kramades medas alla sa '' Aww''
- Ashley ?
- Ja ?
- Vill du göra ett till försök ?
Jag tog upp ett halsband där det stog '' Ashley ♥Justin'' Och på andra sidan stog det '' we are strong together'' 
- Do you want to be my One less lonley girl ? 
Hon stog i tårar och kollade på mig, jag visste inte om det var glädje tårar eller tårar. 
Hon böjde sig fram och kysste mig. 
- Har du fått svaret ? sa hon och log. 
- Aa jag tror det. 
Jag tog upp halsbandet och Ashley höll upp sitt hår och jag satte på halsbandet på hennes nacke. 
Hon kysste mig igen och alla gjorde ''aaww'' 
En typiskt tjej sak som alla tjejer gör när dem tycker jag gör något gulligt, men man blev så glad när man hörde dem göra det. 
Alla gick tillbaka igen det var bara några få av Ashleys vänner som var kvar. 
- Förlåt Justin att jag inte har gett detta en chans till jag ångra det så nu när jag ser hur glad jag är när jag är med dig. 
- Det gör inget babe, huvudsaken är att vi är tillsammans nu.
- Har du fortfarande ingen som sjunger så är jag  ledig. 
- Vi ska ta in Jasmine sa jag och ljög.
Ashley hatar Jasmine för hon slog henne och för att hon kysste mig, och det kan jag förstå att hon gör.
Jag såg att hon blev lite nere och var nära på att gråta.
- Okej, mumlade hon och kollade besviket på mig.
- Jag skoja bara jag skulle aldrig vilja ta in henne efter det hon gjorde mot dig.
- Aww tack, så du vill att jag ska sjunga ?
- Klart jag vill.
Vi gick upp till rektorn och bad om att Ashley skulle få ledigt och såklart så fick hon det för att jag var med henne.
Komentera (L)
Kommer antagligen 2 till idag (L)
Puss//Julia (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0