Gäst bloggare ?

Förlåt för min usla uppdatering, men nu har jag tänkt att söka gästbloggare.

Ni skickar in en komentar och svarar på frågorna under. Ni måste inte svara på dem men det blir ju roligre om jag får veta lite om er


♥ Berätta vad ni heter m.m

♥ Varför just du vill skriva här ?

♥ Skriver du nåon egen novell ?

♥ Du ska inte rädd för att skriva någon scen.

♥ Kan du skriva när som helst ?

Ni ska även skriva några rader så jag ser hur ni skriver.

Bara så ni vet så skickar jag ett mail när ni ska skriva och vad som ska hända eventuelt om jag inte har några idèer så får ni komma på det men för det mesta så säger jag vad ni skriva om men i inlägget får ni skriva fritt.

OBS SKRIV ERAN MAIL GLÖM INTE DET !!!!!

Jag skickar ett mail till den som jag väljer (L)

Ska skriva ett inlägg nu
Puss// Julia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0