Alla komenterar (L)

Först så måste jag säga att det är tråkigt att ingen komenterar ;( Så det får ni bli bättre på.


Iallafall så har jag en fråga : Tycker ni det ska vara mycket eller lite drama ? Mycket romantik eller lite ?

Svara på det !!!! (L)

Ni kan ju alltid bli bättre och börja komentera 3


Haha kom på en liten ''tävling'' eller vad man ska säga XD Om ni komenterar 5 komentarer i  från olika personen så får ni 3 stycken imon och jag lovar dem kommer att bli grymma för nu är det drama som gäller.
Så 5 komentarer så får ni 3 grymma episode imorgon (L)

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Aaaww vad gulligt :D

Du gjorde min dag sötnos , tack så mycket :D <33

2011-05-18 @ 20:56:01
URL: http://justiindrewb.blogg.se/
Postat av: Linnea :)

längtar tills delen :D

2011-05-19 @ 15:48:58
Postat av: Klara Hammar

Mer!<3

2011-05-19 @ 17:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0