You and Me forever 33

Jag tog på mig mina skor och sedan gick jag ut och en bit bakom gick Kenny.Jag gick ner till stranden och satte mig där.Efter ett tag kommer det en grupp med folk.Dom sätter sig några meter bort.Jag kollar på ena killen jag känner igen,Jag försökte komma på vem han va. Sen kom Ashley och då kom jag på att det var han som kramade Ashley...


( Hoot Billd)

Ashley

Jag och några av mina vänner till stranden. När vi kom ner till stranden så satte vi oss ner och pratade lite.Efter att vi pratat en stund bestämmde vi oss för att spela fotboll. Jag satte mig upp och så kom Lucas och bar upp mig. Vi spelade en stund men sen orkade jag inte spela så jag och lucas satte oss vid sidan. Jag lutade på Lucas axel och höll hans hand.
Jag ser att någon kille springer iväg och sen gick en svart man bakom,
- Justin...
- Vem är det ? 
Jag såg att Justin sprang iväg med tårar i ögonen, 
Jag följde Justin med blicken när han blev mindre och mindre och tillslut försavnn. 
- Emh jag måste göra en sak, 
- Men.. du kommer väll på festen eller ?
Jag svarade ett ja och gick det hållet som Justin gick åt, efter några minuters gående så hittade jag Justin sitta vid starnden gårtand.
- Justin, jag gillar inte och  se dig såhär. Jag vill att allt ska bli bra igen men det går inte. Jag älskar dig mest av allt i hela världen hoppas att du vet det.
Jag kollade ner på Justin och såg att han stirrade på mina djupa ärr som jag gjorde för några veckor sedan när jag mådde piss.
- Jag är ledsen för allt jag har gjort mot dig, men kan du lova mig en sak att du aldrig försöker ta livet eller skära dig.
- Jag kan inte lova något men jag kan försöka.
Han ställde sig upp och jag kramade honom
Om jag skulle vara ärlig saknar jag han varma kramar.
Efter en stund avslutade jag kramen med en kyss och gick sen där ifrån.
När jag kom hem loggade jag in på twitter och såg att Justin hade skrivit ett tweet
'' I love you, I hope you keep your promise.... just try''

Jag fattade att tweetet var till mig så jag skrev tillbaka. 

'' I love you too, but thats not enough, I promise to try but i can't be shore i not do it again'' 
Jag loggade ut från twitter och kom på att jag skulle på fest så jag gick till duschen och sedan sminkade jag mig och satte på mig en svart klänning.
Jag gick ner och satte på mig ett par skor och fluffade till mitt blonda hår och gick ner till bilen och körde mot Sofias hus. När ja kom fram var festen i full gång. Jag gick in och kramade nästa alla, jag danskade med många trevliga killar medans jag drack massor av sprit och hela rummet började att bli suddigt.
Det kom fram en kille som började dansa med mig, jag kunde inte se vem det var efter som jag var så full så allt var suddigt.
I slutet av sången började jag och killen att hångla mitt i dansgolvet.
Jag avslutade allt och vi båda gick ifrån varnadra.
Jag gick in i ett rum och någon person sa något men jag hann inte uppfatta vad den sa.
Personen sa något igen och det enda jag hörde var Ja eller nej?
Jag nickade ett ja och någon tog min hand och jag la mig ner.
Jag kännde att det stack till i min höft och nåra minuter senare var det över.
Allt var suddigt och allt vinglade runt om mig, på något sätt och vis lyckades jag ta mig hem och somnade med kläderna på.
Jag vaknade med en kraftig huvudvärk, jag gick upp och tog en huvudvärkstablett och gick sedan tillbaka till mitt rum och började ta av mig mina ''festkläder''  och kännde att det värkte till i höften och när jag kollar ner på höften ser jag något som inte borde vara där.
- FAN OCKSÅ, HELVETES JÄVLA SKIT skrek jag i rummet flera gånger

Vad är det hon ser ? (L)
Komentera (L)

Kommentarer
Postat av: Julia <33

Den är JÄTTEBRA!!!!! Mer mer mer mer mer mer mer mer mer!!!!

2011-03-29 @ 17:56:46
URL: http://justinbiebernovell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0