You and me Forever 32

Jag steg på bussen och satte mig brevid Ryan och Chaz.
När vi var framme vid skolan stog det massa människor vid skolgården, vi trängde oss förbi och när jag kom fram satt vid skåpen en tjej som jag inte kännde igen,
Hon hade blont färgat hår och hade en fjortisstil.
Hon kollade upp och jag såg vem det var....


ASHLEY? Wow hon har ju förendrats så mycket. Jag kollar och jag ser att hon står med 4 killar och ganska många tjejer. Jag ser att en av killar kollar in Ashely. Han går fram till Ashely och kramar henne. Det hög till i hjärtat när jag såg det, Det ringde in för lektion och alla gick in på lektion. Jag satte mej ner besviket jag han ju aldrig prata med henne. Jag ser att någon kommer gåendes i koridorren.Jag ser att det är Ashley.Jag går fram till henne

- hej sa jag tyst

Hon kollar bak och ser att det är jag,Hon vänder sig och lossar inte bry sig

- Ashley snälla förlåt mig,Jag klara mig inte utan dig

-Jag kan inte förlåt

- Varför?

- Justin,Jag kan bara inte förlåt för det du gjorde.Det du gjorde sårade ordentligt och lägga en massa tid på en kille som inte älskar äns tillbaka.Jag orkar inte med detta mer.

När hon sa det insåg jag hur mycket jag hade sårat henne.När hon sa det såg det ut som hon menade varje ord.

- Ashley kom nu! Sa killen som hade kramat Ashely förrut

Ashley sa inget utan bara sprang iväg till killen,Jag gick ut till bilen.Detta var ju meninglöst Ashley vägrar att prata med mig, Då måste jag väll göra något annat för att få henne att bli min igen, Jag åkte hem och loggade in på Twitter och skrev''Sometimes I wish I was A Little Kid agian,Skinned knees are easeir to fix than a Broken heart''
*Tweet*
Jag gick in på Ashleys twitter och såg att hon hade skrivit''It's funny how the people the hurt you the most are that swore they never would''

Jag såg att några hade skrivit en blogg,Jag klickade på bloggen och såg att det var Ashely.Konstigt jag visste inte att hon hade en blogg.Jag kollade på det senaste inlägget och såg att hon hade tagit en bild på henne och hon hade en T-shirt och korta shorts,Jag kollar på bilden och ser att hon har massa djupa ärr över armen. Jag fick skuldkännslor eftersom jag visstade att det var tack över mig hon hade skärt sig i armen.Jag kollar längre ner och ser att hon hade lagt upp massa bilder på någon fest.Hon skrev också lite att hon mådde skiit dåligt.

Jag gick in på Twitter och skrev'' I hate too pretend too be Happy when I not''

Jag la mig i sängen grät som vanligt, Jag låg säker där i två timmar och grät tills mamma kom in i rummet

- Justin det är mat
Jag sa inget utan bara låg med huvudet ner borrat i kudden.
- Jusin kom nu sa mamma iriterande
- Mm jag kommer sa jag
Jag gick ner och satte mig vid matbordet, Under hela middagen sa ingen något. När jag hde ätit klart gick jag och dukade av och sedan gick jag upp på mitt rum igen,Efter att ha gråtit i en halv timme bestämmde jag mig för att gå till stranden själv.Jag tog på mig en luva och ett par glasögon och sedan gick jag ner till mamma som var i köket
-Jag går ut
- Inte utan kenny
- Men snälla kan jag inte få gå utan han?
- Nej
-*Suck*
Jag tog på mig mina skor och sedan gick jag ut och en bit bakom gick Kenny.Jag gick ner till stranden och satte mig där.Efter ett tag kommer det en grupp med folk.Dom sätter sig några meter bort.Jag kollar på ena killen jag känner igen,Jag försökte komma på vem han va. Sen kom Ashley och då kom jag på att det var han som kramade Ashley...

KOMENTERA<3

Puss//Amandaa;)

Kommentarer
Postat av: Izzanh

Jättebra! (: Ett tips bara - hålla allting i samma tisform så blir det mycket bättre ;D Till exempel nutid: säger han, inte sa.

2011-03-28 @ 20:55:57
Postat av: sara

MEEEER IDAG SNÄLLA!!<3

2011-03-28 @ 21:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0