Me And You Forever 35

Lucas gick så jag satte mig vid datan och gick in på Posh24 och såg att dom redan hade lagt ut bilderna på Justin utan för mig, Det var en länk också jag klickade på den och det var en vide när Justin och Lucas bråkade
-Helvete......




Justin

När vi satte oss i bilen och åkte hem var det tyst, När vi kom hem satt mamma i köket och väntade på att jag skulle komma hem

- Justin vad har du gjort?
- Ehh,Slagsmål typ
- SLAGSMÅL!? Med Vem?
- Lucas

Jag tog mina saker och gick upp till mitt rum innan mamma skulle fråga något mer.Jag vet inte längre vad jag ska göra,Jag kommer aldrig få tillbaka Ashely......

2 Veckor Senare ( Justin och Ashley är bara vänner)

Idag ska,Jag,Ashely,Jasmine,Selena,Kelly ( Jasmine kompis) Christian,Chaz&Ryan åka till Ett sommar ställe i Canada.
Jag hoppas att jag och Ashely kan bli mer än vänner när vi åker dit I 3 Veckor. Jag tog mina saker och gick ner till bilen och kenny körde mig till Huste där vi skulle bo. Kommer ha 3 veckor utan några föreldrar!

När vi var frame så gick jag in i huset och valde ett rum. Det knackade på dörren så jag sprang ner och öppnade och det var Selena

- Heeyy säger jag och kramar henne.
- Heej

Efter 30 min så hade alla kommit och vi hade valt rum,Jag sov med Ryan och Chaz&Christian sov i ett och alla tjejerna sov i ett rum.Eftersom det fanns 4 sängar i det rummet. Vi pakade upp alla saker och sedan gick jag ner och satte mig i soffan. Efter ett tag satt alla i soffan.

-Så vad ska vi göra ikväll?
- Det finns en bar här som vi kan gå till
- Visst


Senare på kvällen, Dom är på baren.

När vi var vid baren var det ganska mýcket folk där,Vi satte oss vid baren och tog en öl

Ryan försvann och dansade med en tjej,Jasmine&Selena gick och dansade,Christian gick iväg med en tjej och Kelly&Chaz dansade så nu satt bara jag och Ashely kvar.Vi sa inget utan bara satt där.

- Vill du dansa?Säger jag och ler
- Visst

Wow det var ju lättare än vad jag hade trott. Vi gick till dansen och när vi kom började dom spela en lugn låt och dj säger att alla skulle dansa tryckare,Jag la armana och runt henne och vi börjar dansa tryckare. Jag kollar på henne och hon ler och sedan kysser hon mig

-Är du full?
-Nej varför skulle jag?
-För då skulle du skyllla på det varför du kysste mig
- Nej,Jag kommer inte skylla på det,Jag vill att det ska bli vi två igen
- Så vi är tillsammans igen?
Hon sa inget utan bara kysste mig.

Resten av kvällen var perfekt,

- Ska vi gå hem?
- Mm sa alla och vi gick hem
När vi kom hem la jag&Ashley i min säng och bara pratade ut!

Jag hörde att någon säga'' Ashely är en jävla Bitch,Hon kan väll gå till Sin pojkvänn Justin och
Ashely
När Selena sa'' Hon kan väll gå till sin pojkvänn Justin och....
Reste Justin sig och gick ner för trappan.

- Ashley är en jävla BITCH skrek Selena till Justin
- VAD FAN ÄR DITT PROBLEM? GÅ UT UR MITT HUS!
-ASHELY ÄR DEN VÄRSTA BITCHEN JAG HAR MÖTT

- Jasså då har du inte mött dig själv
- Selena har faktiskt rätt Du är en bitch säger Kelly
- Mm säger Jasmine

Toppen nu är det tre mot en....

Ryan,Chaz och Christian bara stod där och kollade på värkade inte bry sig så mycket.

- Justin tycker du att Dom är fake?
- ehh
- Justin.... Mina ögon blev tårögda jag kollar i Justin ögon och ser att hon tvekar på vad han ska säga
- JUSTIN ÄR DOM FAKE SKREK JAG
-ehhh
Jag blev så ledsen och besviken. Han verkade inte tycka att dom är Fake, Just nu är det Alla mot mig...
Jag vet inte om jag kommer att klara 3 veckor med alla  här

Jag torkade bort tårana och gick ner till poolen där alla satt.Jag gick till Justin

- Justin Vem sida är du på igentigen dom Fakade tjejerna och Chaz Ryan & Christian eller min sida?

- Dom är inte FAKE?

-Så du är på deras sida?

Jag slog till Justin och sprang upp till mitt Rum,Jag måste åka jag kan inte stanna här mer.....



OMG VAD KOMMER ATT HÄNDA KOMENERA;)

Puss//Amandaa;)

Kommentarer
Postat av: Karro :)

sv: Toppen kul att du gilla den!!:)

2011-03-30 @ 17:09:13
URL: http://photobykarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0